Wat een domme kut. Het strand is geen losloopveld. Je moet altijd opletten voor voertuigen op het strand.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:marisedh twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:16:55Vanuit het niets racen er ineens tractoren over het strand. Bijna worden mijn teckels overreden. Voor mijn ogen! Ik sta te shaken. Kutboeren. #boerenprotest #idioten #rotop #DenHaag https://t.co/swaXTQQg3p reageer retweet
Vanuit het niets ook..
twitter:VVD twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 10:42:20Over het #boerenprotest. 👇 https://t.co/HhbDds4gkA reageer retweet
En wat produceert zo'n teckel nou voor nuttigs tegenover zijn milieubelasting?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:marisedh twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:16:55Vanuit het niets racen er ineens tractoren over het strand. Bijna worden mijn teckels overreden. Voor mijn ogen! Ik sta te shaken. Kutboeren. #boerenprotest #idioten #rotop #DenHaag https://t.co/swaXTQQg3p reageer retweet
Vanuit het niets ook..
Honden moeten op de meeste delen van het strand toch ook aangelijnd zijn? In principe moet je overal aanlijnen tenzij het expliciet een losloopgebied is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:marisedh twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:16:55Vanuit het niets racen er ineens tractoren over het strand. Bijna worden mijn teckels overreden. Voor mijn ogen! Ik sta te shaken. Kutboeren. #boerenprotest #idioten #rotop #DenHaag https://t.co/swaXTQQg3p reageer retweet
Vanuit het niets ook..
Meiske tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:marisedh twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:16:55Vanuit het niets racen er ineens tractoren over het strand. Bijna worden mijn teckels overreden. Voor mijn ogen! Ik sta te shaken. Kutboeren. #boerenprotest #idioten #rotop #DenHaag https://t.co/swaXTQQg3p reageer retweet
Vanuit het niets ook..
twitter:PepijnTigges twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:56:42Meer beelden van de #boerenprotest en de files die ze veroorzaakten op weg naar #denhaag. https://t.co/lPsIqTswdZ reageer retweet
Hoor je inderdaad ook niet aankomen die ronkende dieselsquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:marisedh twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:16:55Vanuit het niets racen er ineens tractoren over het strand. Bijna worden mijn teckels overreden. Voor mijn ogen! Ik sta te shaken. Kutboeren. #boerenprotest #idioten #rotop #DenHaag https://t.co/swaXTQQg3p reageer retweet
Ga werken lui prinsesje!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:marisedh twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:16:55Vanuit het niets racen er ineens tractoren over het strand. Bijna worden mijn teckels overreden. Voor mijn ogen! Ik sta te shaken. Kutboeren. #boerenprotest #idioten #rotop #DenHaag https://t.co/swaXTQQg3p reageer retweet
Vanuit het niets ook..
Gelijk de gelegenheid aangrijpen om te gaan janken over een wandelende frikandelquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:marisedh twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:16:55Vanuit het niets racen er ineens tractoren over het strand. Bijna worden mijn teckels overreden. Voor mijn ogen! Ik sta te shaken. Kutboeren. #boerenprotest #idioten #rotop #DenHaag https://t.co/swaXTQQg3p reageer retweet
Vanuit het niets ook..
twitter:THiddema twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 10:21:15Beste boeren, reken op onze steun. We komen naar jullie toe. #boerenprotest #boeren #agractie #fvd https://t.co/TCvmLRCm8b reageer retweet
Goeie profielfoto welquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:marisedh twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:16:55Vanuit het niets racen er ineens tractoren over het strand. Bijna worden mijn teckels overreden. Voor mijn ogen! Ik sta te shaken. Kutboeren. #boerenprotest #idioten #rotop #DenHaag https://t.co/swaXTQQg3p reageer retweet
Vanuit het niets ook..
Eens. Dat zou mooi zijn. En gaat helaas niet gebeuren. En al zeker niet met de VVD aan het roer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:50 schreef Fietsertje70 het volgende:
Als Nederland zouden we gewoon moeten stoppen met al dat Rupsje meer gedrag.
Lekkere backfire.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
twitter:VVD twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 10:42:20Over het #boerenprotest. 👇 https://t.co/HhbDds4gkA reageer retweet
Hangt hier serieus echt goede sfeerquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Er zijn nog een heleboel onderweg ook..
Ja met boeren kun je wel een feestje bouwen ook..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hangt hier serieus echt goede sfeer
twitter:Boerderij_nl twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:58:23Vlog 8: sfeer is goed op het Malieveld Er is muziek, patat en bier, aldus Boerderij-redacteur Marleen Purmer. #boerenprotest #agractie via 24liveblog https://t.co/EckiZr7Hmw reageer retweet
Die durven wel zegquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
twitter:VVD twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 10:42:20Over het #boerenprotest. 👇 https://t.co/HhbDds4gkA reageer retweet
wel een kluskut zo te zienquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat een domme kut. Het strand is geen losloopveld. Je moet altijd opletten voor voertuigen op het strand.
quote:Inmiddels al duizenden demonstranten op Malieveld
Op het Malieveld in Den Haag is geen plek voor nog meer tractoren en andere boerenvoertuigen. De politie verwijst boeren nu met hun voertuigen door naar de Leidsestraatweg in Wassenaar.
Voor mensen is er nog wel plek op het Malieveld, al hebben zich daar inmiddels duizenden mensen verzameld.
Burgemeester Pauline Krikke van Den Haag had eerder maximaal 75 tractoren toestemming gegeven naar het Malieveld te komen, maar dit aantal werd al snel overschreden. Boeren reden door de afzettingen. In verband met de grote toestroom en de veiligheid besloot Krikke in samenspraak met politie en justitie toch meer tractoren op het Malieveld toe te laten.
De boeren kunnen met hun voertuigen ook terecht bij het stadion van ADO Den Haag, maar daar staan slechts enkele tientallen tractoren. (Bron: ANP)
de NOS moet weer overdrijven. gelukkig neemt niemand ze meer serieus.twitter:NOS twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 09:19:17Sfeer op Malieveld onrustig, boeren breken met tractoren door afzetting https://t.co/im9bn0jgey reageer retweet
Zijn ze op zoek naar Gerrit Hiemstra?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:00 schreef Zolderkamer het volgende:
Boeren protesteren ook voor NOS-gebouw: "We zijn klaar met de media"
[ afbeelding ]
https://www.nhnieuws.nl/n(...)5IXqa1SiifVPV21w__tY
Misschien zit er nog wel een leuke boer voor je bij #BZVquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hangt hier serieus echt goede sfeer
Wou hem net plaatsen ja...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:03 schreef NeeOfTochJA het volgende:
de NOS moet weer overdrijven. gelukkig neemt niemand ze meer serieus.twitter:NOS twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 09:19:17Sfeer op Malieveld onrustig, boeren breken met tractoren door afzetting https://t.co/im9bn0jgey reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |