Als je vrouw bent en net bent bevallen van een baby met Down Syndroomquote:Op maandag 30 september 2019 22:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Komt er weer iets doms bij mij uit?
quote:Op maandag 30 september 2019 22:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je vrouw bent en net bent bevallen van een baby met Down Syndroom
quote:Op maandag 30 september 2019 22:28 schreef Marsani het volgende:
Soepstengels door de paturain sleuren en dan knagen maar.
Slaap lekker en succes morgenquote:Op maandag 30 september 2019 22:32 schreef Marsani het volgende:
Slapen, morgen om 8 uur de wijkagent. Vandaag met onze advocaat de boel opgenomen bij de buren. Veel schade aan onze woning.![]()
Tot later.
quote:Op maandag 30 september 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
Gelukkig slaap ik naakt, ik kan me in mijn broek niet meer bewegen
Sterkte, tot ooit !quote:Op maandag 30 september 2019 22:32 schreef Marsani het volgende:
Slapen, morgen om 8 uur de wijkagent. Vandaag met onze advocaat de boel opgenomen bij de buren. Veel schade aan onze woning.![]()
Tot later.
Schade aan je woning zelfsquote:Op maandag 30 september 2019 22:32 schreef Marsani het volgende:
Tot later.
Kalm aan, Marsani! Succes morgen en slaap lekker.quote:Op maandag 30 september 2019 22:32 schreef Marsani het volgende:
Tot later.
Beter dan dat je je in je jasje niet meer kan bewegenquote:Op maandag 30 september 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2019 22:32 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, er zijn altijd ergere zakenquote:Op maandag 30 september 2019 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beter dan dat je je in je jasje niet meer kan bewegen
Tt tt ttt tttt te laatquote:Op maandag 30 september 2019 22:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Die krijg je nooit uit. Zit maar 1 ding op, Amph: doorproppen tot de broek barst.
Om 21.20 al, dacht ikquote:
Je zou hier bijna naar het scherm grijpen, zo lekker waren ze uitgebakken.quote:Op maandag 30 september 2019 22:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Tis gewoon haar schuld, moet ze ze maar niet zo lekker maken.
Neu, op is op. Nu doordrinken en een peukquote:
Doe je voorzichtigquote:Op maandag 30 september 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Even de decoupeerzaag pakken voor mn broek.
Denk om je amphoraatje!quote:Op maandag 30 september 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Kijk uit dat je je niet bezeerdquote:Op maandag 30 september 2019 22:39 schreef Amphorapotje het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2019 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig
Ik weet hoe je salami snijdt...
Ze hout van jequote:Op maandag 30 september 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Komt ze met dat ding aan, zit er een grof blad in voor hout, zou dat iets betekenen?
quote:Op maandag 30 september 2019 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Doe je voorzichtig
Ik weet hoe je salami snijdt...
quote:
quote:
Welnee, zet 'm d'r maar in.quote:Op maandag 30 september 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Komt ze met dat ding aan, zit er een grof blad in voor hout, zou dat iets betekenen?
Je hebt een 'woodie'?quote:Op maandag 30 september 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |