44.07 volgens de Iaaf sitequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterke vermoedens dat PB van Haroun niet klopt
Die emir kan er geen kut vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Coe heeft ingegrepen.twitter:sterckxb twitterde op maandag 30-09-2019 om 19:01:00Update uit goede bron: Sir Sebastian Coe heeft vandaag een onderhoud gehad met de emir van Qatar. Die laatste heeft beloofd dat hij de lege plaatsen zo goed mogelijk gaat opvullen. #waitandsee https://t.co/TOu9g8J2Pm reageer retweet
Maar hij was ook gewoon derde op het afgelopen WK.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterke vermoedens dat PB van Haroun niet klopt
Ik volg atletiek niet zo moet ik zeggen, maar dit viel me partij tegen gezien PBquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij was ook gewoon derde op het afgelopen WK.
Met wat random wereldvlaggen in de handen gedouwdquote:
Ze hebben wel meer coaches bij NOP hoor. En alsof Salazar niet nog adviseur blijft op achtergrondquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:13 schreef northernlight81 het volgende:
Dit is toch wel heel kut voor Hassan. Ze wil het liefst met de huidige trainers enzo verder gaan, maar er zal toch een geschikte hoofdcoach moeten komen, die vinden ze of Nike echt niet zomaar. Daarnaast zal een goede hoofdcoach toch veel dingen op zijn eigen manier gaan doen en daar zal waarschijnlijk niet iedereen in het huidige team blij van worden.
Dit wil je echt niet 10 maanden voor de spelen...
Of gewoon lekker met de atleten blijft trainen. Dat kon Chegin immers ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer coaches bij NOP hoor. En alsof Salazar niet nog adviseur blijft op achtergrond
Hij kan dus gewoon eigenlijk als hoofdcoach het team stiekem blijven leiden en de trainingsschema's mee blijven bepalen? Daar had ik niet bij stil gestaan. Hij kan alleen tijdens wedstrijden er niet bij zijn, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen die 'dokter' (Brown) die ook geschorst is moeten ze dan vervangen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon lekker met de atleten blijft trainen. Dat kon Chegin immers ook.
Nou ja, Chegin mocht zijn snelwandelaars niet meer coachen, maar reed er in een geblindeerd busje naastquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:45 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Hij kan dus gewoon eigenlijk als hoofdcoach het team stiekem blijven leiden en de trainingsschema's mee blijven bepalen? Daar had ik niet bij stil gestaan. Hij kan alleen tijdens wedstrijden er niet bij zijn, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen die 'dokter' (Brown) die ook geschorst is moeten ze dan vervangen.
Ja dat vond ik ook alquote:Op maandag 30 september 2019 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik keek naar overmorgen geloof ik. Tienkamp tegelijk met zevenkamp
Dit kan toch niet jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |