Denneboom?quote:Op maandag 30 september 2019 19:46 schreef MCH het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Slapen
o (Warme) ananas
o Liefde
o Leedvermaak
o Kutnijd
o Speciaalbier
Staat niks op www.moordatlas.nlquote:Op maandag 30 september 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat er hier nooit iets gebeurt?
Komt niet in het nieuws, wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Ieder jaar paar moorden wel.
Lol.quote:
Hou je dan ook een beetje in.quote:Op maandag 30 september 2019 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol.
Sinds ik hier woon zijn er in de buurt ten minste 3 geweest. 1 in deze straat, 1 letterlijk om de hoek en 1 3 straten verder.
Gelukkig heb ik internet in de gevangenis.quote:Op maandag 30 september 2019 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hou je dan ook een beetje in.
Ook zeep.quote:Op maandag 30 september 2019 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik internet in de gevangenis.
Okquote:
Nou, Ivo kan wel inpakken dus.quote:Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
ik ken trouwens van vroeger een Ivo, volgens mij ook uit 1986 en dat was het vriendje van een toenmalig vriendinnetje van mij en echt een ontiegelijk arrogant irritant mannetje was dat zeg
/dus
Sowquote:Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
ik ken trouwens van vroeger een Ivo, volgens mij ook uit 1986 en dat was het vriendje van een toenmalig vriendinnetje van mij en echt een ontiegelijk arrogant irritant mannetje was dat zeg
/dus
Duidelijk jaloers dat zij gevuld werd en jij nietquote:Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Californium het volgende:
/dus
quote:Op maandag 30 september 2019 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, Ivo kan wel inpakken dus.
Kwamen ineens wat herinneren naar bovenquote:
Dat zal het geweest zijnquote:Op maandag 30 september 2019 21:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Duidelijk jaloers dat zij gevuld werd en jij niet
Maar was het een Limburger?quote:Op maandag 30 september 2019 21:18 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Kwamen ineens wat herinneren naar boven!
[..]
Dat zal het geweest zijnWat een inzicht weer
thx!
Heb je de kans voor een remise verneuk je hem weer.quote:Op maandag 30 september 2019 21:18 schreef Californium het volgende:
Kwamen ineens wat herinneren naar boven!
[..]
Dat zal het geweest zijnWat een inzicht weer
thx!
Zou ik even links laten liggen.quote:Op maandag 30 september 2019 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Kent iemand de webshop dressinn.com ?
Zag wat met een mooie prijs maar geen zin in gedoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |