Meen je dat nou? wat een luie figuren.quote:Op maandag 30 september 2019 17:00 schreef chufi het volgende:
TTik zat te kijken en zag die uitlopers, maar gewoon ongeschild door de soep
Smerig idee. Zal niet ongezond zijn maar toch. Ik dacht dat Lenie haar dochter wel had bijgebracht hoe te koken.quote:Op maandag 30 september 2019 17:00 schreef chufi het volgende:
TTik zat te kijken en zag die uitlopers, maar gewoon ongeschild door de soep
Denk dat er VIEES staat.quote:Op maandag 30 september 2019 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vrees, las eerst ook vlees.
Te weinig ruimtequote:Op maandag 30 september 2019 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Denk dat er VIEES staat.
Waarom zou ze de r klein schrijven terwijl alle andere letters in kapitalen staan?
ik las dat ookquote:Op maandag 30 september 2019 17:02 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Denk dat er VIEES staat.
Waarom zou ze de r klein schrijven terwijl alle andere letters in kapitalen staan?
Ja en Dyl mag podium doen en dre mag vrees doen.quote:Op maandag 30 september 2019 17:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Ah het kwartje valt bij mij. Er moet komen te staan PODIUM VREES.
Na het avondeten slingeren ze de frituurpan weer aan voor de nodige kaassoufflés en frikandellen.quote:Op maandag 30 september 2019 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
Wat weinig groenten voor 14 personen
Uien, tomaat en princesseboontjes.quote:Op maandag 30 september 2019 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat voor prutje wordt dat in die pan?
Ook knoflook zag ik, maar ze had eerst ui moet bakken en dan knoflook, geen idee of rauwe spercieboontjes zijn of al voor gekooktquote:Op maandag 30 september 2019 17:11 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Uien, tomaat en princesseboontjes.
Hun kennende komen ze kant en klaar uit een blik of een potquote:Op maandag 30 september 2019 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
geen idee of rauwe spercieboontjes zijn of al voor gekookt
Gadverdammequote:Op maandag 30 september 2019 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hun kennende komen ze kant en klaar uit een blik of een pot
iddquote:Op maandag 30 september 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd misschien...
maar Jessie weet toch allang hoe het is afgelopen met die operatie van zijn vader? Hij heeft toch ontzettende ruzie met Merel gehad omdat die niet eens naar zijn vader had geinformeerd?
Toen is hij echt wel even achter geweest om even te bellen oid. Hij wist precies hoe het was afgelopen.
Dus? Dan kun je als vriendin zijnde nog wel even vragen of het goed is gegaan.quote:Op maandag 30 september 2019 17:15 schreef Verida het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd misschien...
maar Jessie weet toch allang hoe het is afgelopen met die operatie van zijn vader? Hij heeft toch ontzettende ruzie met Merel gehad omdat die niet eens naar zijn vader had geinformeerd?
Toen is hij echt wel even achter geweest om even te bellen oid. Hij wist precies hoe het was afgelopen.
YES regen in de voorspelling voor vrijdagquote:Op maandag 30 september 2019 17:15 schreef Giggio het volgende:
vrijkaarten vliegen de deur uit
wordt het pokkeweer a.s. vrijdag?
nee, ik bedoel te zeggen dat Jessie dus allang weet hoe dit is afgelopen. Het kan dus niet nu alsnog een reden zijn om maar familie bezoek te krijgen.quote:Op maandag 30 september 2019 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus? Dan kun je als vriendin zijnde nog wel even vragen of het goed is gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |