Nadat mijn vriend verhuist was, een klote eind weg, heb ik haast geen reet meer van hem gehoord of gezien. We praten dan via MSN dan wel, maar ik moet altijd het initiatief nemen wanneer ik bij hem kan komen of hij bij mij, en als ik dat vraag dan hoor ik weer zo'n antwoord van: "ja dat moet maar eens" en er gebeurt gewoon niks terwijl ik het regelmatig vraag en altijd degene is die het MOET vragen. Hij doet er echt geen reet voor om contact te houden, ik ben altijd GODVERDOMME degene die het moet doen.
En zo heb ik al mijn vrienden gewoon kwijt geraakt. Ik moet altijd het initiatief nemen, dan ga je je wel afvragen of het echt maten zijn
Ik heb dat dus letterlijk uitgeprobeerd, een tijd geen contact houden met degene en afwachten dat hij contact met mij opneemt. Maar nee hoor ze doen erzelf ook geen reet aan en nooit meer wat van hun gehoord.
Nou joepie geen vrienden meer, wat is het leven toch goed
quote:Zo leer je je maten wel kennen!
Op vrijdag 10 januari 2003 16:57 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Oke, nou weer lekker huilie topic van een Noob.Nadat mijn vriend verhuist was, een klote eind weg, heb ik haast geen reet meer van hem gehoord of gezien. We praten dan via MSN dan wel, maar ik moet altijd het initiatief nemen wanneer ik bij hem kan komen of hij bij mij, en als ik dat vraag dan hoor ik weer zo'n antwoord van: "ja dat moet maar eens" en er gebeurt gewoon niks terwijl ik het regelmatig vraag en altijd degene is die het MOET vragen. Hij doet er echt geen reet voor om contact te houden, ik ben altijd GODVERDOMME degene die het moet doen.
En zo heb ik al mijn vrienden gewoon kwijt geraakt. Ik moet altijd het initiatief nemen, dan ga je je wel afvragen of het echt maten zijn
Ik heb dat dus letterlijk uitgeprobeerd, een tijd geen contact houden met degene en afwachten dat hij contact met mij opneemt. Maar nee hoor ze doen erzelf ook geen reet aan en nooit meer wat van hun gehoord.Nou joepie geen vrienden meer, wat is het leven toch goed
quote:Wat wil je dan?
Op vrijdag 10 januari 2003 17:00 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
ja, ik MOET maar weer eens gaan bellen
of ben je misschien bijzonder onsypmathiek?
quote:dat is natuurlijk een tweede
Op vrijdag 10 januari 2003 17:01 schreef kwib het volgende:
Ik wil je niet mee aanvallen ofzo hoor maar heb je wel eens aan ze gevraagd WAAROM ze niet zelf het initiatief nemen? Te druk ofzo
quote:ik heb een beetje mn twijfels door de signature :
Op vrijdag 10 januari 2003 17:01 schreef DoctorB het volgende:
Ben je ERG lelijk?of ben je misschien bijzonder onsypmathiek?
Only The Good Die Young, All The Evil Seem To Live Forever...
quote:dat heb ik al zo vaak gedaan, maar ze lullen er me altijd uit van dat ze problemen hebben met anderen en te druk en blbabla en al die standaard sjit. Ik voel me daarom gewoon genaaid
Op vrijdag 10 januari 2003 17:01 schreef Fliepke het volgende:[..]
Wat wil je dan?
In je eentje in een hoekje gaan huilen?
Praat er eens over dan, zonder dat je ruzie maakt. Stel iets voor, en zeg dan, hee bel me dan effe als je zin hebt...
Misschien werkt dat?
quote:Da's gewoon een stukje lyrics uit Only The Good Die Young, van Maiden.
Op vrijdag 10 januari 2003 17:02 schreef Fliepke het volgende:[..]
ik heb een beetje mn twijfels door de signature :
Only The Good Die Young, All The Evil Seem To Live Forever...
quote:Dan ga je een keer naar de kroeg, en maak je nieuwe vrienden..
Op vrijdag 10 januari 2003 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Mjah ik weet niet waar je woont, maar waar ik woon zijn geen mensen die mij echt boeien, dus ik zit met ongeveer zoiets. Heb ook geen mensen om me heen behalve op school en ver weg. Kan nooit zomaar iemand bellen of hij zin heeft om uit te gaan of langs te komen helaas.
Ga gewoon met iemand lekker ouwehoeren, en geef eens een pilske weg, lekker relaxed.
als je drie keer met elkaar geouwehoerd hebt, vraag je een keer of hij met z';n vrienden bij jou wat komt drinken voor je naar de kroeg toe gaat....
Een beetje contact leggen is toch niet moeilijk. of ben ik soms de enige die daar zo over denkt.......
quote:Ik vraag me soms ook wel af wat ik verkeerd doe, maarja i kvind gewoon als je vriendschap wil houden dat het van beide kanten moet komen en dat gebeurd dus niet. En als ik bij hem ben dan is het altijd wel leuk en cool enzo maar toch....
Op vrijdag 10 januari 2003 17:01 schreef DoctorB het volgende:
Ben je ERG lelijk?of ben je misschien bijzonder onsypmathiek?
quote:Idd
Op vrijdag 10 januari 2003 17:04 schreef Michaeltjuh het volgende:[..]
Da's gewoon een stukje lyrics uit Only The Good Die Young, van Maiden.
quote:Prcies, met mijn klasgenoten kan ik het erg goed vinden, maar buiten school heb ik helemaal niks
Op vrijdag 10 januari 2003 17:02 schreef ParanoidEv het volgende:
Mjah ik weet niet waar je woont, maar waar ik woon zijn geen mensen die mij echt boeien, dus ik zit met ongeveer zoiets. Heb ook geen mensen om me heen behalve op school en ver weg. Kan nooit zomaar iemand bellen of hij zin heeft om uit te gaan of langs te komen helaas.
quote:dan vraag je toch wat ze doen in het weekend etc???
Op vrijdag 10 januari 2003 17:06 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
Prcies, met mijn klasgenoten kan ik het erg goed vinden, maar buiten school heb ik helemaal niks
quote:ja precies, ik ben ook zo iemand die alleen een sociaal leven in het weekend heeft
Op vrijdag 10 januari 2003 17:11 schreef dfr0st het volgende:
Man je hoeft echt niet elke week met je vrienden te spreken. Ik spreek sommige vrienden soms 1 keer in de 2 maanden. Spreken een keer af hebben lol en zien elkaar dan voor een tijd niet meer. Soms even bellen hoe het gaat enz. En dat is bij mensen die 10 min fietsen hier vandaan wonen. Ik spreek meestal zo-ie-zo niemand door de week. Pas vrijdag bellen of iemand zin heeft om iets te doen.
quote:Daar ga ik ook wel regelmatig mee om, maar ik zou het wat leuker vinden als een ECHTE vriend had. Maarja die schijnen moeilijk te vinden te zijn
Op vrijdag 10 januari 2003 17:10 schreef SolidArt het volgende:[..]
dan vraag je toch wat ze doen in het weekend etc???
quote:Een ECHTE vriendschap heb je niet zomaar dude...
Op vrijdag 10 januari 2003 17:14 schreef This_World_Is_Lost het volgende:[..]
Daar ga ik ook wel regelmatig mee om, maar ik zou het wat leuker vinden als een ECHTE vriend had. Maarja die schijnen moeilijk te vinden te zijn
Maar als je nooit 'omgaans' vrienden maakt, zul je ook nooit van je leven 'echte' vrienden krijgen.
quote:Daar is toch niks mis mee, soms door de week iets doen komt ook wel voor maar dat is voor mij niet noodzakelijk.
Op vrijdag 10 januari 2003 17:12 schreef Fliepke het volgende:[..]
ja precies, ik ben ook zo iemand die alleen een sociaal leven in het weekend heeft
quote:Als iéts helemaal fout is, dan is het dát wel!! Nooit doen!
Op vrijdag 10 januari 2003 17:01 schreef kwib het volgende:
Ik wil je niet mee aanvallen ofzo hoor maar heb je wel eens aan ze gevraagd WAAROM ze niet zelf het initiatief nemen? Te druk ofzo
Als kennissen geen contact met je opnemen, dan ben je blijkbaar niet boeiend genoeg voor hen. En wanneer je dan moeilijk gaat lopen doen, met vragen waaróm, dan kun je 't helemaal wel schudden. Mensen houden er namelijk niet van om zich schuldig te moeten voelen, en ze zullen je dan alleen nog maar méér ontwijken.
Doe gewoon lekker luchtig, oppervlakkig, stel 's voor wat bier te gaan drinken met een stel, naar de bios, whatever. Of ga bij een (sport)vereniging. Als je zelf relaxed doet, en niet gefrustreerd overkomt ("Ik wíl vrienden!"), dan ben je volgens mij een veel gezelliger kennis. En uit goeie kennissen kunnen vanzelf goeie vrienden ontstaan. Zoiets dwing je niet af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |