Ja gooi jij er ook nog even wat beledigingen in.quote:Op maandag 30 september 2019 22:00 schreef M1stral het volgende:
Om maar ontopic te gaan, de TT word wel eer aan gedaan, volop laagvliegers hier.
Ik geniet ondertussen flink van r/Tinder.quote:Op maandag 30 september 2019 22:00 schreef M1stral het volgende:
Om maar ontopic te gaan, de TT word wel eer aan gedaan, volop laagvliegers hier.
Het lijkt soms wel alsof daar meer humor is met originele of hele foute openingszinnen en gesprekken.quote:Op maandag 30 september 2019 22:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik geniet ondertussen flink van r/Tinder.
Wat blijft amerikaans Tinder toch prachtig.
Kvond het niet heel boeiend maar als je interessante ziet kun je wel doorlinken.quote:Op maandag 30 september 2019 22:03 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik geniet ondertussen flink van r/Tinder.
Wat blijft amerikaans Tinder toch prachtig.
Meid je ziet een pagina...quote:Op maandag 30 september 2019 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel alsof daar meer humor is met originele of hele foute openingszinnen en gesprekken.
Het is een land met veel meer inwoners, dus ik denk dat de gemiddelde kerel daar ook veel meer matches heeft dan hier.quote:Op maandag 30 september 2019 22:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het lijkt soms wel alsof daar meer humor is met originele of hele foute openingszinnen en gesprekken.
Oh ja zeker. Dit zijn natuurlijk de grappigstequote:Op maandag 30 september 2019 22:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Meid je ziet een pagina...
Naja goed, hopelijk begrijp je dat het niet representatief is voor gemiddeld.
Niet boeiend? Het is super komisch.quote:Op maandag 30 september 2019 22:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kvond het niet heel boeiend maar als je interessante ziet kun je wel doorlinken.
Alles is jouw schuld!quote:Op maandag 30 september 2019 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry mensen, ik zal nooit meer over gekke namen beginnen
Spreek je Dick nog?quote:Op maandag 30 september 2019 22:09 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry mensen, ik zal nooit meer over gekke namen beginnen
Wat is de logica hierachter?quote:Op maandag 30 september 2019 22:05 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het is een land met veel meer inwoners, dus ik denk dat de gemiddelde kerel daar ook veel meer matches heeft dan hier.
Waarom denk je dat? Tis hier veel meer dichtbevolkt.quote:Op maandag 30 september 2019 22:05 schreef Solid-Snake het volgende:
dus ik denk dat de gemiddelde kerel daar ook veel meer matches heeft dan hier.
Dit is alleen relevant wanneer er meer inwoners per vierkante kilometer zijn, want de app schoteld kandidaten voor op basis van leeftijd en straal.quote:
quote:
Als jij in een stad zoals Los Angeles woont of bijvoorbeeld New York.quote:Op maandag 30 september 2019 22:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Tis hier veel meer dichtbevolkt.
Nee, afgezien van zijn naam bleek hij maar saai. Verder dan 5 zinnen wisselen zijn we niet gekomen.quote:
Denk dat je veel leed bespaard is geblevenquote:Op maandag 30 september 2019 22:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, afgezien van zijn naam bleek hij maar saai. Verder dan 5 zinnen wisselen zijn we niet gekomen.
True, maar dan is de werking van het algoritme juist heel erg bepalend... Geen idee of je die kunt beïnvloeden.quote:Op maandag 30 september 2019 22:13 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
[..]
Als jij in een stad zoals Los Angeles woont of bijvoorbeeld New York.
Dan heb je gewoon een veel grotere populatie. Dus meer vrouwen die jou kunnen swipen.
Praatjes vullen dan ook geen gaatjes.quote:Op maandag 30 september 2019 22:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, afgezien van zijn naam bleek hij maar saai. Verder dan 5 zinnen wisselen zijn we niet gekomen.
Geen Dick jokes van zijn kant?quote:Op maandag 30 september 2019 22:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zijn naam waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 30 september 2019 22:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Praatjes vullen dan ook geen gaatjes.
Ik denk dat die arme jongen zo’n overdosis aan grappen over zich heen heeft gekregen, dat hij er immuun voor is geworden.quote:Op maandag 30 september 2019 22:16 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Geen Dick jokes van zijn kant?
Zo'n naam en dan zulke kansen niet zien
Doe je best zou ik zeggenquote:Op maandag 30 september 2019 22:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
True, maar dan is de werking van het algoritme juist heel erg bepalend... Geen idee of je die kunt beïnvloeden.
Keb nu ook 99+ likes staan ofzo met 15 matches.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |