Even een opmerking Fanatic, er is geen afstandsbediening hier. Hier geef je op het scherm aan wat je wilt
Hoe lang we erover doen? Molz wilde zijn sociale contacten onderhouden, dus maken we nog even een ommetje door het zonnestelsel.
Mocht je me willen spreken, dan kun je me gewoon roepen door op dit scherm * naar een scherm wijst te tikken.
Bedankt voor de tip voorzitter, ik dacht al dat de afstandsbediening die ik in m'n hand had kapot was
. *naar Embassy zapt* WTF, 3-0 voor Barneveld
.
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:37 schreef TheScienceMan het volgende:Hoe lang we erover doen? Molz wilde zijn sociale contacten onderhouden, dus maken we nog even een ommetje door het zonnestelsel.
We zullen zometeen versnellen tot 392 keer de lichtsnelheid. Dan zullen we in 2 minuten het hele zonnestelsel doorgevlogen zijn. Dat is een afstand van 11.918.880.000 km. Bij Starfleet is dit Warp 6, de normale kruissnelheid.
Daarna zal ik het wat rustiger aan doen en zullen we met Warp 2 weer terug vliegen, dan zijn we een uurtje onderweg.
Indien jullie het ook nog willen zal ik een paar manoevres uitvoeren.
Als we de buitenkant van het zonnestelsel bereikt hebben, dan zal ik een paar manoeuvres uitvoeren.
quote:Gadverdamme het is echt niet meer te harden. Wie is het ???????
Op zondag 12 januari 2003 19:47 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid ruikt iets raarsoke wie heeft die scheet gelaten
* Selectie van FC Fok! wijst FANATIC aan
De spanning tijdens de finale op de embassy werd te groot
quote:* Het hoofd van de Voorzitter verschijnt weer op het scherm.
Op zondag 12 januari 2003 21:09 schreef portier het volgende:
* portier zoekt de koelkast
quote:Ow
Op zondag 12 januari 2003 21:12 schreef TheScienceMan het volgende:[..]
* Het hoofd van de Voorzitter verschijnt weer op het scherm.
Portier, de shuttle heeft geen koelkast, wel een replicator. Gewoon ervoor gaan staan en zeg wat je wilt hebben.
* portier gaat voor de replicator staan en zegt "een grote milkshake banaan" en er volgt een blauwe gloed waarna ik opeens een megamilkshake in mijn handen heb. Vervolgens zeg ik "een massagestoel". Weer verschijnt er een blauwe gloed en als die opgetrokken is staat er een mooie massagestoel klaar met 43 verschillende standen. Ik zet um aan, ga erin liggen en drink rustig mijn megashake op
Ik ga ook maar even voor de replicator staan. Een laptop met internetverbinding aub. *blauw gloed en een hoop gerommel* Tadaa, een laptop met alles erop en eraan!
* FANATIC gaat fanatiek FOK!en in de shuttle
.
quote:wat die hooogte al niet kan doen met de hersens van mensen
Op zondag 12 januari 2003 22:49 schreef TheScienceMan het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet, alles wat uit de replicator komt is voedsel en drinken, meer niet
quote:Hmm, kheb het gevoel dat ik het hele verhaal aant verneuken ben
Op zondag 12 januari 2003 22:49 schreef TheScienceMan het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet, alles wat uit de replicator komt is voedsel en drinken, meer niet
* FANATIC heeft wel trek in een broodje hamburger en haalt deze uit de replicator. De laptop smaakte niet zo goed, dus heb ik maar door het raampje naar buiten gegooid
.
quote:Wil je nooit meer het raam opendoen midden in het heelal! Dat is levensgevaarlijk!
Op zondag 12 januari 2003 22:59 schreef FANATIC het volgende:* FANATIC heeft wel trek in een broodje hamburger en haalt deze uit de replicator. De laptop smaakte niet zo goed, dus heb ik maar door het raampje naar buiten gegooid
.
Eindelijk vaste land onder mijn voeten. ![]()
* vol blijdschap kust AirRaid de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |