abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7858779
* De Voorzitter brengt de runabout in een parkeerbaan rond de aarde en loopt naar de verblijfsruimte.

Even een opmerking Fanatic, er is geen afstandsbediening hier. Hier geef je op het scherm aan wat je wilt

Hoe lang we erover doen? Molz wilde zijn sociale contacten onderhouden, dus maken we nog even een ommetje door het zonnestelsel.

Mocht je me willen spreken, dan kun je me gewoon roepen door op dit scherm * naar een scherm wijst te tikken.

pi_7859667
* FANATIC tikt op het scherm.

Bedankt voor de tip voorzitter, ik dacht al dat de afstandsbediening die ik in m'n hand had kapot was . *naar Embassy zapt* WTF, 3-0 voor Barneveld .

pi_7859803
quote:
Op zondag 12 januari 2003 18:37 schreef TheScienceMan het volgende:

Hoe lang we erover doen? Molz wilde zijn sociale contacten onderhouden, dus maken we nog even een ommetje door het zonnestelsel.

Dit is een geweldige reis zeg!
Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
  zondag 12 januari 2003 @ 19:35:02 #79
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7859808
* Magneet heeft gelukkig gekozen om toch maar met de groep mee te vliegen voor het teamgevoel, tis hier zo gezwellig
pi_7860036
* AirRaid ruikt iets raars

oke wie heeft die scheet gelaten

pi_7860083
* Plots verschijnt het hoofd van de Voorzitter op het scherm.
Hallo mannen, sorry dat ik de uitzending onderbreek. De computer van de runabout zorgt ervoor dat jullie straks gewoon weer verder kunnen kijken vanaf het punt dat ik jullie onderbrak, dus dat is geen probleem.

We zullen zometeen versnellen tot 392 keer de lichtsnelheid. Dan zullen we in 2 minuten het hele zonnestelsel doorgevlogen zijn. Dat is een afstand van 11.918.880.000 km. Bij Starfleet is dit Warp 6, de normale kruissnelheid.

Daarna zal ik het wat rustiger aan doen en zullen we met Warp 2 weer terug vliegen, dan zijn we een uurtje onderweg.

Indien jullie het ook nog willen zal ik een paar manoevres uitvoeren.

zondag 12 januari 2003 @ 19:54:53 #82
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7860162
ik request een hammerhead move alhoewel die voor dit schip wel makkelijk zal zijn, voor een heli is hij moeilijker en een paar barrel rolls & loopings zouden ook wel grappig zijn
pi_7860647
* De shuttle versnelt zich ineens naar warp 6, maar door de inertiële dempers merkt niemand de plotselinge versnelling. Als ze door het raam kijken, zien de dat de sterren van puntjes worden uitgerekt tot strepen...

Als we de buitenkant van het zonnestelsel bereikt hebben, dan zal ik een paar manoeuvres uitvoeren.

pi_7861138
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:47 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid ruikt iets raars

oke wie heeft die scheet gelaten

Gadverdamme het is echt niet meer te harden. Wie is het ???????

* Selectie van FC Fok! wijst FANATIC aan

pi_7861307
* TheScienceMan zet de luchtzuivering op volle toeren voor de verblijfsruimte en binnen 1 minuut is de geur verdwenen.
pi_7861363
* Bartoli zegt dat was ik airraid met die scheet

De spanning tijdens de finale op de embassy werd te groot

zondag 12 januari 2003 @ 20:57:04 #87
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7861413
bartoli voor straf 5 extra rondjes per dag per training op het trainingskamp, poeha die stank was niet te harden gelukkig kon de voorzitter ons redden. En ook mooi om te zien dat barney op dezelfde manier won in space als op aarde
  zondag 12 januari 2003 @ 21:09:09 #88
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7861671
* portier zoekt de koelkast
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_7861688
* AirRaid gaat bij Magneet en Karrel_Laaglawaai aan de tafel zitten om de tactieken te bespreken
pi_7861737
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:09 schreef portier het volgende:
* portier zoekt de koelkast
* Het hoofd van de Voorzitter verschijnt weer op het scherm.
Portier, de shuttle heeft geen koelkast, wel een replicator. Gewoon ervoor gaan staan en zeg wat je wilt hebben.
  zondag 12 januari 2003 @ 21:55:46 #91
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_7862676
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:12 schreef TheScienceMan het volgende:

[..]

* Het hoofd van de Voorzitter verschijnt weer op het scherm.
Portier, de shuttle heeft geen koelkast, wel een replicator. Gewoon ervoor gaan staan en zeg wat je wilt hebben.

Ow

* portier gaat voor de replicator staan en zegt "een grote milkshake banaan" en er volgt een blauwe gloed waarna ik opeens een megamilkshake in mijn handen heb. Vervolgens zeg ik "een massagestoel". Weer verschijnt er een blauwe gloed en als die opgetrokken is staat er een mooie massagestoel klaar met 43 verschillende standen. Ik zet um aan, ga erin liggen en drink rustig mijn megashake op

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_7863588
* FANATIC is teleurgesteld dat iedereen hem aanwees als scheetlater .
Gelukkig is Bartoli zo sportief om toe te geven dat hij de schuldige was .

Ik ga ook maar even voor de replicator staan. Een laptop met internetverbinding aub. *blauw gloed en een hoop gerommel* Tadaa, een laptop met alles erop en eraan!

* FANATIC gaat fanatiek FOK!en in de shuttle .

pi_7863773
Volgens mij klopt er iets niet, alles wat uit de replicator komt is voedsel en drinken, meer niet
pi_7863892
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:49 schreef TheScienceMan het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet, alles wat uit de replicator komt is voedsel en drinken, meer niet
wat die hooogte al niet kan doen met de hersens van mensen
pi_7863967
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:49 schreef TheScienceMan het volgende:
Hmm, kheb het gevoel dat ik het hele verhaal aant verneuken ben . Hoe moet ik nou ruiken wat een replicator is .

* FANATIC heeft wel trek in een broodje hamburger en haalt deze uit de replicator. De laptop smaakte niet zo goed, dus heb ik maar door het raampje naar buiten gegooid .

pi_7864005
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:59 schreef FANATIC het volgende:

* FANATIC heeft wel trek in een broodje hamburger en haalt deze uit de replicator. De laptop smaakte niet zo goed, dus heb ik maar door het raampje naar buiten gegooid .

Wil je nooit meer het raam opendoen midden in het heelal! Dat is levensgevaarlijk! Straks hadden we het trainingskamp wel kunnen vergeten!
Why must I deal with this bullshit?! Every fucking day!
pi_7866687
* De Voorzitter vindt het wel weer genoeg en na een paar manoeuvres te hebben gemaakt laat hij de spelers en trainers weten dat zometeen de daling ingezet wordt.
  maandag 13 januari 2003 @ 07:48:27 #98
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_7867690
offtopic ;

* Magneet had niet verwacht dat er nog mensen zijn die star trek niet kennen

pi_7867861
* Atrimar kijkt angstig voor zich uit en hoopt dat we nu eindelijk eens gaan landen.
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_7867892
Eenmaal geland sprint AirRaid naar buiten.

Eindelijk vaste land onder mijn voeten.

* vol blijdschap kust AirRaid de grond

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')