Sow nog een rakequote:Op zondag 29 september 2019 21:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
"we als fok!"
Jij bent niet fok, jij bent gewoon iemand die in het echte leven iets tekort komt en daarom een forum gaat modereren.
quote:Op zondag 29 september 2019 21:23 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En mensen met een geweldige vriendin roepen dan ook niet op een forum hoe geweldig hun vriendin wel niet is?
Oh, ik vermaak me nietquote:Op zondag 29 september 2019 21:23 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je vermaakt je niet. Je bent doorzichtig. Stop maar gewoon.
Echt Faux. Met 2 tegen 1 en dan de ander steeds bijval geven en elkaar gaan zitten circle jerken.quote:
2 tegen 1 moet een nieuw record voor je zijn. Vroeger was het je hele klas tegen 1. Progress! Good for you!quote:Op zondag 29 september 2019 21:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Echt Faux. Met 2 tegen 1 en dan de ander steeds bijval geven en elkaar gaan zitten circle jerken.
Meer wezelig gaat het niet worden.
Je bent een akelig, misselijk en narcistisch mannetje. Meer woorden maak ik er niet aan vuil.quote:Op zondag 29 september 2019 21:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
2 tegen 1 moet een nieuw record voor je zijn. Vroeger was het je hele klas tegen 1. Progress! Good for you!
Ik wil best een keer een drankje met hem doen hoorquote:Op zondag 29 september 2019 21:27 schreef Quotidien het volgende:
Maargoed, een maagd en een obese steuntrekker die me hier de les lezen.
Ik houd het voor gezien jongens, toch blij dat ik dit platform heb kunnen bieden zodat jullie elkaar hebben ontmoet. Wellicht elkaars snapchat uitwisselen en volgende week elkaar in de kont kruipen?
Ik heb het idee dat dit topic niet helemaal verliep zoals je wilde. Wat best raar is, aangezien je maar 8/10 mensen saai noemde. How can that nowquote:Op zondag 29 september 2019 21:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent een akelig, misselijk en narcistisch mannetje. Meer woorden maak ik er niet aan vuil.
quote:Op zondag 29 september 2019 21:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent een akelig, misselijk en narcistisch mannetje. Meer woorden maak ik er niet aan vuil.
quote:Op zondag 29 september 2019 21:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als ik moderator zou zijn, dan had ik je al lang geband, dus wees blij met de tolerante Faux.quote:Op zondag 29 september 2019 21:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand genote voor crewbash, bring your worstquote:Op zondag 29 september 2019 23:51 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Als ik moderator zou zijn, dan had ik je al lang geband, dus wees blij met de tolerante Faux.
btw grappig dat linkse fokkers! elkaar voor rotte vis uitmaken, ik eet nog ff wat popcorn
Je hebt een saai levenquote:Op zondag 29 september 2019 23:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand genote voor crewbash, bring your worst
quote:
Mensen bannen omdat ze een boos woordje zeggen, dat is pas sadquote:Op zondag 29 september 2019 23:51 schreef vouwdeurtje het volgende:
[..]
Als ik moderator zou zijn, dan had ik je al lang geband, dus wees blij met de tolerante Faux.
btw grappig dat linkse fokkers! elkaar voor rotte vis uitmaken, ik eet nog ff wat popcorn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |