Wat?quote:
Goed bezig geweestquote:Op zondag 29 september 2019 19:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zo is het weer even mooi geweest.
Hoe enorm beu was je het?quote:Op zondag 29 september 2019 19:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zo is het weer even mooi geweest.
quote:
Preciesquote:Op zondag 29 september 2019 19:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
Het is vooral zo enorm tijdrovend. Leuk als je een dagje niks te doen hebt, maar anders bijna niet te doen
http://fokfmalsspeler.proboards.comquote:Op maandag 30 september 2019 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag ik de URL van het forum nog een keer? Is het trouwens geen idee om deze in de OP te zetten?
Staat er al inquote:Op maandag 30 september 2019 09:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mag ik de URL van het forum nog een keer? Is het trouwens geen idee om deze in de OP te zetten?
quote:Op maandag 30 september 2019 16:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben wel een prima keeper geworden volgens mij.
Lijkt meer van het aantal interlands af te hangen.quote:Op zondag 29 september 2019 19:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ja, lijkt wel alsof het spel ze rond de 30 allemaal laat stoppen. Wat natuurlijk in het echt ook wel zo is.
Geen idee of ik er nog 5 seizoenen doorheen ga jagen, maar ga met wat grotere stappen weer eens wat simuleren.quote:Op maandag 30 september 2019 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 5 seizoenen te gaan, dan zijn we wel zo'n beetje klaar met deze ronde en kan iemand anders ronde 3 opzetten in FM19
Ik hoop de volgende ronde erbij te zijn.quote:Op maandag 30 september 2019 18:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 5 seizoenen te gaan, dan zijn we wel zo'n beetje klaar met deze ronde en kan iemand anders ronde 3 opzetten in FM19
quote:Op maandag 30 september 2019 20:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
1 maart 2030. WK voetbal begint bijna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het britse onderonsje in de Euro cup tussen Hull en Man U:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
quote:Op maandag 30 september 2019 20:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen speler van het jaar, maar wel kampioen
quote:Op maandag 30 september 2019 21:02 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
En je bent een etter dat je zoveel spelers hebt toegelaten. Ben naast de screenshots van de eigenschappen ook de geschiedenis erbij aan het doen. Wat een kutwerk
quote:Op maandag 30 september 2019 20:37 schreef Asschen_sukar het volgende:
Deze blijft te leuk om niet te delen:
[ afbeelding ]
Bennett en Lukoki, de bikkels van het spelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |