SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wannebe modquote:
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
En de Tour? Anti-coureur.quote:Op zondag 29 september 2019 11:05 schreef Koffieplanter het volgende:
240 kilometer te gaan en er zitten winnaars van de Giro en Vuelta in de vlucht, prachtig.![]()
twitter:DeGendtThomas twitterde op zondag 29-09-2019 om 11:11:05Is the sock rule still valid when you wear legwarmers? reageer retweet
![]()
Dylan gaat echt niet vroeg werken. Die moeten ze juist opsparen om eventueel in de laatste 80km te werken.quote:Op zondag 29 september 2019 11:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jos en Dylan zullen ook wel snel ten tonele verschijnen.![]()
Klopt.quote:Op zondag 29 september 2019 11:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Deze is er toch juist in gebleven?![]()
Aantal renners per land mogen ze van mij terug dringen naar max 6Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het aantal renners is al teruggebracht. Dit aantal is op zich prima, zeker op dit soort zware omlopen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aantal renners per land mogen ze van mij terug dringen naar max 6![]()
Koersen ze met oortjes?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zeker als je terugdenkt aan WK's zoals in Zolder (dat parcours was natuurlijk ook verschrikkelijk). De Italianen die daar een sprinttrein van een man of 12 gingen opzettenquote:Op zondag 29 september 2019 11:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het aantal renners is al teruggebracht. Dit aantal is op zich prima, zeker op dit soort zware omlopen.![]()
![]()
Nooit begrepen waarom ze Zolder hadden gekozen in die tijd.quote:Op zondag 29 september 2019 11:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zeker als je terugdenkt aan WK's zoals in Zolder (dat parcours was natuurlijk ook verschrikkelijk). De Italianen die daar een sprinttrein van een man of 12 gingen opzettenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Cerny in beeld, Houle in de kopgroep.
Dit wordt een goede dag voor mijn FPCL teamCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
De man die het parcours in Zolder bedacht moeten ze standrechterlijk fusilleren, dat was echt een schande.quote:Op zondag 29 september 2019 11:26 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Zeker als je terugdenkt aan WK's zoals in Zolder (dat parcours was natuurlijk ook verschrikkelijk). De Italianen die daar een sprinttrein van een man of 12 gingen opzetten![]()
En dat terwijl hij al eerder een topsportcarrière had (hij was schansspringer)quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Is Roglic serieus een schansspringer geweest?quote:Op zondag 29 september 2019 11:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dat terwijl hij al eerder een topsportcarrière had (hij was schansspringer)![]()
Echtquote:Op zondag 29 september 2019 11:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dat terwijl hij al eerder een topsportcarrière had (hij was schansspringer)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Nouja zeg, wat een omschakeling.quote:Op zondag 29 september 2019 11:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dat terwijl hij al eerder een topsportcarrière had (hij was schansspringer)![]()
Jaquote:Op zondag 29 september 2019 11:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is Roglic schansspringer geweest?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wisten jullie dat Hansen zijn eigen schoenen maakt?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Met de uitkomst ook nietquote:Op zondag 29 september 2019 11:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Met het parcours in Zolder was niks mis.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Neh, maar ze moeten nu ook niet aan kop van het peloton lopen sleuren. Laat die Belgen dat maar opknappen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:30 schreef Evertjan het volgende:
Had Team NL niet een mannetje in de kopgroep mee moeten sturen![]()
Biljartlakens af en toe is wel zo fair inderdaad ook al is zo’n WK niet om aan te gluren.quote:Op zondag 29 september 2019 11:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Met het parcours in Zolder was niks mis.![]()
Tussen Zolder en Kopenhagen zat negen jaar, niks mis mee inderdaad. Je kunt niet ieder jaar het grote Van Avermaet-Kwiatkowski-Valverde-Sagan-Alaphilippe festijn organiseren.quote:Op zondag 29 september 2019 11:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Biljartlakens af en toe is wel zo fair inderdaad ook al is zo’n WK niet om aan te gluren.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Misschien zijn er wel wat oude tubes uit de schuur van Koos voor hem.quote:Op zondag 29 september 2019 11:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk rijdt Mathieu minder vaak lek dan tijdens dat WK in Luxemburg.![]()
Het wordt hoog tijd voor een WK in de Dolomieten ofzoLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Madrid zat er nog tussen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tussen Zolder en Kopenhagen zat negen jaar, niks mis mee inderdaad. Je kunt niet ieder jaar het grote Van Avermaet-Kwiatkowski-Valverde-Sagan-Alaphilippe festijn organiseren.![]()
Dit dus. Vorig jaar en volgend jaar parcours voor de klimmers. België is dan weer iets vlakker al is de lokale omloop ligt heuvelachtigquote:Op zondag 29 september 2019 11:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Biljartlakens af en toe is wel zo fair inderdaad ook al is zo’n WK niet om aan te gluren.Net efkes anges![]()
Volgend jaar is zwaar genoeg voor de klimmers.quote:Op zondag 29 september 2019 11:35 schreef Szura het volgende:
Het wordt hoog tijd voor een WK in de Dolomieten ofzo![]()
Eindigen in een massaspurt moet kunnen, maar geen enkel hindernis op het parcours, zoals in Zolder het geval was , is nefast voor de kijker.quote:Op zondag 29 september 2019 11:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tussen Zolder en Kopenhagen zat negen jaar, niks mis mee inderdaad. Je kunt niet ieder jaar het grote Van Avermaet-Kwiatkowski-Valverde-Sagan-Alaphilippe festijn organiseren.
Die top -10 ook: maffe klanten als Hauptman, Klemencic (wie?) , Casper, Teutenberg of all places, Dean...![]()
Daar had Koos wereldkampioen kunnen wordenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Jammer dat het in een olympisch jaar is. Met de Vuelta daartussenin moeten er toch prioriteiten worden gesteld.quote:Op zondag 29 september 2019 11:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Volgend jaar is zwaar genoeg voor de klimmers.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Als Kirsipuu in de top 10 staat dan weet je zeker dat er in ieder geval geen verkeersdrempel te vinden was daar nee.quote:Op zondag 29 september 2019 11:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Eindigen in een massaspurt moet kunnen, maar geen enkel hindernis op het parcours, zoals in Zolder het geval was , is nefast voor de kijker.
Die top -10 ook: maffe klanten als Hauptman, Klemencic (wie?) , Casper, Teutenberg of all places, Dean...Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Hier moet het hele peloton dus doortwitter:thvd twitterde op zondag 29-09-2019 om 11:38:02de Noorse tv ging even op onderzoek uit bij Clay op het wk parcours #UCIRoadWorldChampionships #wkwaterfietsen #wkwielrennen @thijszonneveld https://t.co/fSKLmo0u6P reageer retweet
![]()
Dat viel best mee. Beetje om het even, Kopenhagen had nog best een oplopende aankomst. Verder bij beide vooraf de topsprinters favoriet en sprinter WK.quote:Op zondag 29 september 2019 11:36 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Die was toch wel beduidend zwaarder dan Zolder en Kopenhagen.![]()
Beste Nederlander was Stefan van Dijkquote:Op zondag 29 september 2019 11:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Eindigen in een massaspurt moet kunnen, maar geen enkel hindernis op het parcours, zoals in Zolder het geval was , is nefast voor de kijker.
Die top -10 ook: maffe klanten als Hauptman, Klemencic (wie?) , Casper, Teutenberg of all places, Dean...![]()
Joh, je offert nu alleen Van Emden op die er in de finale sowieso niet bij was geweest. Daar mis je verder niets aan en dit kan hij prima.quote:Op zondag 29 september 2019 11:37 schreef tja77 het volgende:
Laat die Belgen toch de boel opknappen.
Dit wordt echt een Belgisch podium op deze manier.![]()
Goede onderzoeks journalistiek. Zie ik de NOS niet doenquote:Op zondag 29 september 2019 11:39 schreef TheArt het volgende:
Hier moet het hele peloton dus doortwitter:thvd twitterde op zondag 29-09-2019 om 11:38:02de Noorse tv ging even op onderzoek uit bij Clay op het wk parcours #UCIRoadWorldChampionships #wkwaterfietsen #wkwielrennen @:thijszonneveld https://t.co/fSKLmo0u6P reageer retweet
![]()
Niks bijzonder altijd vreemde namen ertussen op een WK. Geslin met brons in Madridquote:Op zondag 29 september 2019 11:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Beste Nederlander was Stefan van Dijk.
![]()
Kolobnev piekte ook altijd op het WKquote:Op zondag 29 september 2019 11:42 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Niks bijzonder altijd vreemde namen ertussen op een WK. Geslin met brons in Madrid.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Waarom zou je hem überhaupt opofferen?quote:Op zondag 29 september 2019 11:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Joh, je offert nu alleen Van Emden op die er in de finale sowieso niet bij was geweest. Daar mis je verder niets aan en dit kan hij prima.
Hij kan een Nederlandse kanshebber terugloodsen naar het peloton wanneer die is gevallen of lek is gereden. België heeft met afstand de sterkste selectie en die worden nu in een zetel richting finale geloodst.![]()
Kolobnevquote:Op zondag 29 september 2019 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Kolobnev piekte ook altijd op het WK. Lekker aan het rentenieren op Vino centjes.
![]()
Mattie Breschel was ook zo type rennerquote:Op zondag 29 september 2019 11:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Kolobnev piekte ook altijd op het WK![]()
Brochard, Vainsteins nog twee flut-wereldkampioenen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:43 schreef The_Undertone het volgende:
Igor Astarloa, wat een flut-wereldkampioen was dat.![]()
Ga je mond spoelen. Had je liever Spruch?quote:Op zondag 29 september 2019 11:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brochard, Vainsteins nog twee flut-wereldkampioenen.![]()
![]()
Hollanders in organisatie zetten, dan heb je dit probleem nietquote:Op zondag 29 september 2019 11:47 schreef Evertjan het volgende:
Ze hadden een watermanager aan moeten stellen voor dit WK![]()
Neen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:49 schreef Evertjan het volgende:
Krijgen we de hele dag geen helikopter beelden??![]()
Brochard natuurlijk op zijn Festina-brommert. Vainsteins enige joodse wereldkampioen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Brochard, Vainsteins nog twee flut-wereldkampioenen.![]()
Makkelijk lullen natuurlijk, in een land zo plat als een pannenkoek is het makkelijker managen dan in een heuvelachtig gebied met een andere bodemgesteldheid.quote:Op zondag 29 september 2019 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hollanders in organisatie zetten, dan heb je dit probleem niet![]()
Waarom kunnen we nooit zulk weer krijgen in Roubaix of de Strade...?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Maar hoe matig die lui ook zijn in de top-10, ze hebben nagenoeg altijd een goed seizoen gehad (voor hun doen).![]()
Strade vorig jaar nog ouwe reus.quote:Op zondag 29 september 2019 11:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom kunnen we nooit zulk weer krijgen in Roubaix of de Strade...?![]()
Nou, nee. Dat kwam nog een regenbui te kort.quote:Op zondag 29 september 2019 11:52 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Strade vorig jaar nog ouwe reus.Put these foolish ambitions to rest.![]()
De Strade hebben we onlangs nog gehad gelukkig, maar voor Roubaix gaan we al richting de 20 jaar. Doodzonde.quote:Op zondag 29 september 2019 11:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom kunnen we nooit zulk weer krijgen in Roubaix of de Strade...?![]()
Heb je je ontbijt nog niet achter de kiezen?quote:Op zondag 29 september 2019 11:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Makkelijk lullen natuurlijk, in een land zo plat als een pannenkoek is het makkelijker managen dan in een heuvelachtig gebied met een andere bodemgesteldheid.![]()
Ben nog best hongerig ja.quote:Op zondag 29 september 2019 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je je ontbijt nog niet achter de kiezen?![]()
twitter:vremdetweet twitterde op zondag 29-09-2019 om 11:44:20Valverde heeft zijn twee favoriete knechten in de vroege ontsnapping gestuurd. #yorkshire2019 reageer retweet
![]()
Maar hij heeft daar dat tricot al aan?quote:Op zondag 29 september 2019 11:51 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
De laatste wereldkampioen in dit soort weer.
![]()
![]()
Die gaan met 8 frisse krachten de finale naar hun hand zetten.quote:Op zondag 29 september 2019 11:54 schreef WAvanBuren het volgende:
De boel wordt mooi opgeknapt voor de Belgen.![]()
Iedereen met merken regenjacks DSQ'enIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
De meeste landen niet. Ook Gilbert rijdt bijvoorbeeld met een regenjasje van zijn ploeg.quote:Op zondag 29 september 2019 12:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Slovenië heeft zelf geen regenjacks?![]()
Hoho kijk nou wat ie doetquote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Maar zo opzichtig zie je zelden, komt natuurlijk ook dat veel van die regenjacks zwart zijn dus dan valt het minder op.quote:Op zondag 29 september 2019 12:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
De meeste landen niet. Ook Gilbert rijdt bijvoorbeeld met een regenjasje van zijn ploeg.![]()
Gelukkig is Sporza er, want op andere zenders herkennen ze niemand meer met die jacksLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zo'n verhaal had Teuns ook moeten hebben. Nu heeft RR iets moeten fabriceren.quote:![]()
Toch jammer dat dit de enige echte klim is. Het is dat het weer slecht is,maar los daarvan is het zo eigenlijk niet echt een zwaar parcours![]()
vluchtmisdrijf van die volgauto POLITIE bellen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
It rains pipe steals
LBL 1980 is er niks bij.quote:Op zondag 29 september 2019 12:12 schreef TheArt het volgende:
Dit gaat echt een gigantisch slagveld worden. Ik gok dat er 40 man finishen, de rest zal DNF zijn.![]()
Er echt af?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Hij verdient 3 miljoen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vertel nog eens eens een leuk weetje over hem.![]()
Hij zit nog achter die geloste groep. Dat gaat behoorlijk wat krachten kosten om weer terug te keren.quote:![]()
Oefz thanks.quote:Op zondag 29 september 2019 12:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij zit nog achter die geloste groep. Dat gaat behoorlijk wat krachten kosten om weer terug te keren.
Ik ben veroordeeld tot Eurosport zonder geluid
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:quote:De Fransman Bernard Hinault won deze heroïsche editie van La Doyenne. Hij had bevriezingsverschijnselen aan zijn vingers en heeft er tot op de dag van vandaag last van.[3]
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Toen kenden ze nog geen EWP.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zou toch wel lange broek aan doen.quote:Op zondag 29 september 2019 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Dit gaan we nooit meer meemaken helaas.quote:Op zondag 29 september 2019 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Put these foolish ambitions to rest.![]()
Wowquote:Op zondag 29 september 2019 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Driften door de bochtenquote:Op zondag 29 september 2019 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Fietsen in sneeuw is best leuk hoor.![]()
![]()
Ze zouden eigenlijk allemaal hun naam op hun helm moeten hebben, dit is niet te doen zo❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
De Cauwer en Wuyts hebben er geen problem mee.quote:Op zondag 29 september 2019 12:34 schreef DeLuna het volgende:
Ze zouden eigenlijk allemaal hun naam op hun helm moeten hebben, dit is niet te doen zo![]()
Martino, 100%.quote:Op zondag 29 september 2019 12:35 schreef Evertjan het volgende:
wat zouden Jose en Michel nu eten als lunch?![]()
Broodjes gok ikquote:Op zondag 29 september 2019 12:35 schreef Evertjan het volgende:
wat zouden Jose en Michel nu eten als lunch?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 12:35 schreef Evertjan het volgende:
![]()
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 29 september 2019 12:35 schreef Evertjan het volgende:
Ja ik wel.quote:Op zondag 29 september 2019 12:34 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Cauwer en Wuyts hebben er geen problem mee.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
die hebben dan ook al samen 100 jaar ervaringquote:Op zondag 29 september 2019 12:34 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
De Cauwer en Wuyts hebben er geen problem mee.![]()
Als ze toch blijven doorfietsen had net zo goed die laatste bergetappe in de Tour door kunnen gaan
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Michel Wuyts met baard-Godquote:Op zondag 29 september 2019 12:36 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die hebben dan ook al samen 100 jaar ervaring![]()
![]()
Toen noemde we hem Michel W.quote:Op zondag 29 september 2019 12:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Michel Wuyts met baard-God
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
twitter:ammattipyoraily twitterde op zondag 29-09-2019 om 12:34:37This is the first and last time Quintana, Roglic and Carapaz are all three in same original breakaway. Miracles happen. #Yorkshire2019 reageer retweet
![]()
Het is maar goed dat hij tegenwoordig kaal is, wat een vreselijke haarlijn.quote:Op zondag 29 september 2019 12:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Put these foolish ambitions to rest.![]()
Valpartijen worden steeds meerIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Hij lijkt hier kleiner en dikker.quote:Op zondag 29 september 2019 12:40 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Edwig van Hooydonck was ook een reus natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2019 12:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij lijkt hier kleiner en dikker.![]()
Toen had men nog de indruk dat het eindelijk weer goed ging met God. Twee weken later was hij er niet meer.quote:Op zondag 29 september 2019 12:43 schreef showtimer het volgende:
In Mendrisio hadden we nog VDB, toch wat anders dan Jo'an.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Cisse de Greef zat inde Belgische selectiequote:Op zondag 29 september 2019 12:43 schreef showtimer het volgende:
In Mendrisio hadden we nog VDB, toch wat anders dan Jo'an.![]()
![]()
Er wordt net nog gezegd dat ze er geen moeite mee hebbenquote:Op zondag 29 september 2019 12:51 schreef Doevelaer het volgende:
Er staat nota bene heel groot JOS op z'n helm.![]()
![]()
Gvd. Ik was in de war met José Beenquote:Op zondag 29 september 2019 12:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is er mis met Jose de Cauwer?![]()
![]()
Dit anno 2019, was het 1987 kon ik het nog begrijpenquote:Op zondag 29 september 2019 12:57 schreef TheArt het volgende:
Man man man, een tijdje geen beelden straks als het vliegtuig moet gaan tankenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tijd om F1 te kijken.quote:Op zondag 29 september 2019 12:57 schreef TheArt het volgende:
Man man man, een tijdje geen beelden straks als het vliegtuig moet gaan tanken![]()
Njet.quote:Op zondag 29 september 2019 13:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mag ik IGC nog inruilen voor Riabushenko?![]()
Bidons aangeven bij de bevoorradingquote:Op zondag 29 september 2019 13:19 schreef Evertjan het volgende:
Wat had een goede Lars Boom op dit WK kunnen doen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Na 180 km een aanval van 15 tellen, achterom kijken, in z’n groepje gaan zitten en vervolgens lossen bij de eerste demarrage.quote:Op zondag 29 september 2019 13:19 schreef Evertjan het volgende:
Wat had een goede Lars Boom op dit WK kunnen doen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Is er al wat gezegd over stayeren?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ik denk eigenlijk dat we Boom na dit jaar niet meer terug zien.quote:Op zondag 29 september 2019 13:19 schreef Evertjan het volgende:
Wat had een goede Lars Boom op dit WK kunnen doen?![]()
Straks zien we de demarrage van de winnaar niet..Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.Chapeau voor de moeite.
![]()
Misschien gaan we hem nog in het veld zien (startgeld scoren)quote:Op zondag 29 september 2019 13:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we Boom na dit jaar niet meer terug zien.![]()
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik kan het me ook niet voorstellen, lijkt me niet iemand die bij een kleine ploegen als Tartaletto gaat koersen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat we Boom na dit jaar niet meer terug zien.
Misschien wat strandraces.![]()
Lekker naar Corendonquote:Op zondag 29 september 2019 13:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen, lijkt me niet iemand die bij een kleine ploegen als Tartaletto gaat koersen.
Misschien wat strandraces.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Tartaletto is wel echt het afvoerputje. Er zit ook nog wel iets daar tussen. Maar vierde in Samyn is niet genoeg voor een plekje bij Wanty natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2019 13:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen, lijkt me niet iemand die bij een kleine ploegen als Tartaletto gaat koersen.
Misschien wat strandraces.![]()
![]()
Ik zag Morkov ook al met tape over de logo's van z'n regenjasjequote:Op zondag 29 september 2019 13:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.![]()
![]()
Een goede Lars Boom had top 10 kunnen rijden. Alleen hebben we al 10 jaar geen goede Lars Boom meer gezien.quote:Op zondag 29 september 2019 13:19 schreef Evertjan het volgende:
Wat had een goede Lars Boom op dit WK kunnen doen?![]()
Schandalig, WK onwaardig.quote:Op zondag 29 september 2019 13:29 schreef TheArt het volgende:
Een uur lang geen tv-beelden straks, sjonge.![]()
C-sportquote:Op zondag 29 september 2019 13:29 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit kan niet.![]()
![]()
Dit slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 29 september 2019 13:29 schreef TheArt het volgende:
Toevallig precies tijdens het moment dat ik een ruime uur weg ben.quote:Op zondag 29 september 2019 13:29 schreef TheArt het volgende:
Een uur lang geen tv-beelden straks, sjonge.
Timing is allesCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Met privesponsor wat veldrijden en strandraces?quote:Op zondag 29 september 2019 13:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien gaan we hem nog in het veld zien (startgeld scoren)![]()
in 2017 Had ie goede BinckBank Tour en ook die Touretappe is nog niet zo lang geleden (2014).quote:Op zondag 29 september 2019 13:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een goede Lars Boom had top 10 kunnen rijden. Alleen hebben we al 10 jaar geen goede Lars Boom meer gezien.![]()
![]()
Vanaf 12.50 uur. Nog een kwartiertje te gaan.quote:Op zondag 29 september 2019 13:29 schreef TheArt het volgende:
Toen was Remco nog voetballer.quote:Op zondag 29 september 2019 13:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
in 2017 Had ie goede BinckBank Tour en ook die Touretappe is nog niet zo lang geleden (2014).![]()
Lekker allemaal achter de auto's gaan hangenquote:Op zondag 29 september 2019 13:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vanaf 12.50 uur. Nog een kwartiertje te gaan.![]()
Vliegtuig. Reserve schijnt kapot te zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
De reden is dat ze maar één helikopter voor het doorsturen van de beelden hebben?![]()
Vliegtuig geloof ik. Heli's vliegen niet vandaagquote:Op zondag 29 september 2019 13:36 schreef TargaFlorio het volgende:
De reden is dat ze maar één helikopter voor het doorsturen van de beelden hebben?![]()
Op zich hadden ze wel een 2e vliegtuig kunnen inschakelen denk ik danCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Die kampt met technische problemen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:39 schreef franklop het volgende:
Op zich hadden ze wel een 2e vliegtuig kunnen inschakelen denk ik dan![]()
Wacht, dus geen beelden van 13:50-14:50?
Dan schakel ik nog niet in
Tweede vliegtuig heeft een mechanisch defect.quote:Op zondag 29 september 2019 13:39 schreef franklop het volgende:
Op zich hadden ze wel een 2e vliegtuig kunnen inschakelen denk ik dan![]()
Na de Brexit wordt het helemaal genieten in dat afvoerputje van cultuur en ontwikkelingThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Danny is steeds meer een pedante eikel aan het worden. ‘Deze jongen’, noem Eekhoff gewoon bij zijn naam hans worst.![]()
Ik begrijp dat land niet.quote:Op zondag 29 september 2019 13:40 schreef Fretwork het volgende:
Na de Brexit wordt het helemaal genieten in dat afvoerputje van cultuur en ontwikkeling![]()
Stel je niet aan man.quote:Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef TheArt het volgende:
Danny is steeds meer een pedante eikel aan het worden. ‘Deze jongen’, noem Eekhoff gewoon bij zijn naam hans worst.![]()
Je vraagt er zelf om hè. Je hoeft niet naar de NOS te kijken.quote:Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef TheArt het volgende:
Beter dan renners met 'Sebas''aan te spreken.quote:Op zondag 29 september 2019 13:41 schreef TheArt het volgende:
Danny is steeds meer een pedante eikel aan het worden. ‘Deze jongen’, noem Eekhoff gewoon bij zijn naam hans worst.
- verwijderd door admin -![]()
Ik was vooral even benieuwd welke beelden ze bij Herman lieten zien, maar toen kwam dikke Danny.quote:Op zondag 29 september 2019 13:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om hè. Je hoeft niet naar de NOS te kijken.![]()
#WerkenbijdeNOSquote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Ze weten bij de NOS nog niet dat er zometeen geen beelden zijn he?![]()
Natuurlijk niet. Straks gaan ze verontwaardigd doen dat ze niet geinformeerd zijnquote:Op zondag 29 september 2019 13:44 schreef Slobeend het volgende:
Ze weten bij de NOS nog niet dat er zometeen geen beelden zijn he?![]()
Euhm had dat vliegtuig niet veel later kunnen opstijgen ?? kijk dat begin kun je best missen en als je later begint met de beelden kun je iig de laatste uren helemaal uitzenden"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Je zou bijna denken dat de Engelse drinkers zijnThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Goedemorgen, nog niks aan de hand in de koers behalve zo even geen beelden en net wat water op de weg?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Jaquote:Op zondag 29 september 2019 13:46 schreef Fretwork het volgende:
Je zou bijna denken dat de Engelse drinkers zijntwitter:BasTietema twitterde op zondag 29-09-2019 om 13:38:35YORKSHIRE IS GOING CRAZY! #Yorkshire2019 https://t.co/CfjkCXLfgd reageer retweet
![]()
Er heeft een podiumklant opgegeven.quote:Op zondag 29 september 2019 13:48 schreef heywoodu het volgende:
Goedemorgen, nog niks aan de hand in de koers behalve zo even geen beelden en net wat water op de weg?![]()
VDP rijdt voor het verkeerde land.twitter:robbertderijk twitterde op zondag 29-09-2019 om 13:48:06De wekker van Mathieu ging ‘vijf voor zeven Belgische tijd’. Een echte kaaskop die jongen.
#Yorkshire2019 reageer retweet
![]()
![]()
Netjes op tijd terug.quote:Op zondag 29 september 2019 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Wacht nou even met deze studiopraat Sporza.![]()
![]()
heywoodu
![]()
Wie? Hele topic teruggelezen vanaf vanmorgen vroeg en dat heb ik gemist denk ikquote:Op zondag 29 september 2019 13:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Er heeft een podiumklant opgegeven.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ivanquote:Op zondag 29 september 2019 13:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wie? Hele topic teruggelezen vanaf vanmorgen vroeg en dat heb ik gemist denk ikThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
heywoodu
![]()
Van der Poel is dan ook niet echt iemand voor de Nederlandse vlaggetjesbrigade..quote:Op zondag 29 september 2019 13:49 schreef Pino112 het volgende:
VDP rijdt voor het verkeerde land.twitter:robbertderijk twitterde op zondag 29-09-2019 om 13:48:06De wekker van Mathieu ging ‘vijf voor zeven Belgische tijd’. Een echte kaaskop die jongen.
#Yorkshire2019 reageer retweet
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
Garcia? Ach ja, nou.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Forum Opties Forumhop: Hop naar: