abonnement Unibet Coolblue
pi_189172389
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:50 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Hoe snel reden de Turken ? Wellicht verwachtte hij geen autos die 200 km/uur rijden op die landweg.
Maar dan ging er toch een hele stoet voor die ene auto uit? Dan minder je toch vaart? Alleen al doordat je verrast bent bij zo'n ongewone gewaarwording. Want een twintigtal auto's met een flinke vaart uit een zijweg, dat zie je niet dagelijks daar, gok ik. Ik zou wel even vaart minderen om te checken hoe lang dat rijtje nog doorgaat.

Edit: maar goed, die tractorrijder was zelf ook onder de indruk van het ongeval, dus hij zal wel daadwerkelijk verrast zijn geweest.
Somebody that I used to know
  zondag 29 september 2019 @ 11:53:35 #27
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189172390
Als je iemand willens en wetens aanrijdt puur omdat hij geen voorrang heeft, terwijl je wel had kunnen stoppen, dan is dat imo gewoon meervoudige poging tot doodslag.

De vraag is natuurlijk of dat hier het geval was. De tijd zal het leren.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 29 september 2019 @ 11:55:44 #28
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_189172409
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:53 schreef Drekkoning het volgende:
Als je iemand willens en wetens aanrijdt puur omdat hij geen voorrang heeft, terwijl je wel had kunnen stoppen, dan is dat imo gewoon meervoudige poging tot doodslag.

De vraag is natuurlijk of dat hier het geval was. De tijd zal het leren.
Nou de tractor reed op de hoofdweg waar je 70 per uur mag rijden (of 90, dat weet ik niet), en had voorrang. Natuurlijk moet je wat uit je doppen kijken maar ik vertraag op een hoofdweg ook niet voor elke zijweg met stopstreep hoor.

En ja een tractor kan zulke snelheden halen, zeker als ie amper gewicht moet trekken.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 29 september 2019 @ 11:59:11 #29
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_189172436
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:23 schreef aloa het volgende:

[..]

Verdomd triest gewoon :')
Eigenlijk is het gewoon triest inderdaad.

Ik hoop dat de gewonden er zonder blijvende schade bovenop komen.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  zondag 29 september 2019 @ 11:59:58 #30
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189172443
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2019 11:55 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nou de tractor reed op de hoofdweg waar je 70 per uur mag rijden (of 90, dat weet ik niet), en had voorrang. Natuurlijk moet je wat uit je doppen kijken maar ik vertraag op een hoofdweg ook niet voor elke zijweg met stopstreep hoor.

En ja een tractor kan zulke snelheden halen, zeker als ie amper gewicht moet trekken.
Als hij geen aanleiding had om te verwachten dat er nog een auto zou komen, en hij gewoon geen tijd meer had om te reageren, lijkt me er niks aan de hand :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189172468
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2019 11:29 schreef Postbus100 het volgende:
Maar ik snap het ook niet helemaal.

Ik bedoel: je rijdt tractor (op een 80km/h-weg?), je ziet een colonne voertuigen oversteken (die blijkbaar een stopstreep hadden), minder je dan niet even vaart of kijk je even wat beter of die lui je wel zien rijden?

Ik vind het wat vaag.
Vooralsnog weten we niet meer dan dat de Citroën in ieder geval aanmerkelijk onvoorzichtig heeft gereden. Waarom dan zoeken naar mogelijke schuld bij de tractor? Weet jij hoeveel ruimte tussen de auto’s in de stoet zat? Die goede man heeft wellicht geen seconde door gehad dat er sprake was van een trouwstoet.

Overigens maakt ook dit bericht eens temeer duidelijk dat die stoeten hard aangepakt moeten worden. Het is overlast hier, gevaarlijke situatie daar. Gewoon rijbewijzen afnemen. Doen we met iedere idioot die zich totaal niet kan gedragen in het verkeer en ik zie geen reden om daarvan af te wijken als het om Turken gaat.
  zondag 29 september 2019 @ 12:06:17 #32
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_189172505
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:59 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Als hij geen aanleiding had om te verwachten dat er nog een auto zou komen, en hij gewoon geen tijd meer had om te reageren, lijkt me er niks aan de hand :)
Dat zal het onderzoek inderdaad uitwijzen. Ik acht de kans in ieder geval groot dat de tractorbestuurder weinig te verwijten valt. Dat neemt niet weg dat het triest is voor de gewonden in de auto in kwestie & dat alles hopelijk goed met ze komt (al lijkt de auto het er nog redelijk goed vanaf gebracht te hebben, hij is niet uit elkaar getrokken ofzo).
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_189172569
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:52 schreef Hathor het volgende:
Wapperend met je Turkse vlag onder een traktor knallen, karma is a bitch. :')
Misschien meer moeten tuuturen dan had de traktor ze aan huuren kuumen
pi_189172588
Is het eigenlijk normaal dat het Belgische nieuws de volledige naam van de betrokkene meldt en in dit geval ook waar hij ongeveer woont? In de Nederlandse media zie je dat (terecht) bijna nooit.
pi_189172594
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vooralsnog weten we niet meer dan dat de Citroën in ieder geval aanmerkelijk onvoorzichtig heeft gereden. Waarom dan zoeken naar mogelijke schuld bij de tractor? Weet jij hoeveel ruimte tussen de auto’s in de stoet zat? Die goede man heeft wellicht geen seconde door gehad dat er sprake was van een trouwstoet.

Overigens maakt ook dit bericht eens temeer duidelijk dat die stoeten hard aangepakt moeten worden. Het is overlast hier, gevaarlijke situatie daar. Gewoon rijbewijzen afnemen. Doen we met iedere idioot die zich totaal niet kan gedragen in het verkeer en ik zie geen reden om daarvan af te wijken als het om Turken gaat.
Dit is België, he, geen idee hoe ze dat daar doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_189172644
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat het Belgische nieuws de volledige naam van de betrokkene meldt en in dit geval ook waar hij ongeveer woont? In de Nederlandse media zie je dat (terecht) bijna nooit.
Precies, dan moeten ze ook de namen van de Turken geven.
pi_189172662
Ik snap uit het bericht niet helemaal hoe dit is gebeurd. Je ziet op de achtergrond de boerderij met zonnepanelen: https://goo.gl/maps/LXV4VTzreuQARiWW6
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 29 september 2019 @ 12:19:33 #38
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189172672
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 12:17 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Precies, dan moeten ze ook de namen van de Turken geven.
Nee want ze willen geen doodsbedreidingen krijgen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 29 september 2019 @ 12:23:34 #39
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189172736
quote:
7s.gif Op zondag 29 september 2019 12:18 schreef Aether het volgende:
Ik snap uit het bericht niet helemaal hoe dit is gebeurd. Je ziet op de achtergrond de boerderij met zonnepanelen: https://goo.gl/maps/LXV4VTzreuQARiWW6
Trekker reed op Wakkensteenweg vanuit het noordwesten, auto kwam vanuit de Gentweg vanuit het zuidwesten.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189172745
Dit gaat nog eens aflopen met zware gewonden of doden met die Turkse debielen. :{


Keihard aanpakken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189172835
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit is België, he, geen idee hoe ze dat daar doen.
Ik lees vaak genoeg dat ze in België vergelijkbaar worstelen hiermee. Het is ook relatief nieuw. Ik heb in België gewoond op een steenworp van een feestlocatie waar vaak Turkse bruiloften gehouden werden en destijds was daar nimmer zo’n stoet. Ik begrijp dat ze nu ineens daar ook opduiken van vroegere buren.

Ik heb het zelf ook nooit meegemaakt op Turkse bruiloften waar ik te gast was. Altijd gewoon gezellig, lekker eten, geen gezeur.
  zondag 29 september 2019 @ 12:34:22 #42
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_189172916
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 12:17 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Precies, dan moeten ze ook de namen van de Turken geven.
nee, dan ga je je er aan hechten....

[ Bericht 14% gewijzigd door Speekselklier op 29-09-2019 12:45:30 ]
Tot nooit .......
pi_189172991
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik lees vaak genoeg dat ze in België vergelijkbaar worstelen hiermee. Het is ook relatief nieuw. Ik heb in België gewoond op een steenworp van een feestlocatie waar vaak Turkse bruiloften gehouden werden en destijds was daar nimmer zo’n stoet. Ik begrijp dat ze nu ineens daar ook opduiken van vroegere buren.

Ik heb het zelf ook nooit meegemaakt op Turkse bruiloften waar ik te gast was. Altijd gewoon gezellig, lekker eten, geen gezeur.
In Turkije zelf gebeurt het ook niet. Sterker nog - als je in Ankara met zo'n stoet door de straten gaat jassen sleurt de politie je uit je gehuurde auto en krijg je wat rake klappen.
pi_189173010
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:38 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

In Turkije zelf gebeurt het ook niet. Sterker nog - als je in Ankara met zo'n stoet door de straten gaat jassen sleurt de politie je uit je gehuurde auto en krijg je wat rake klappen.
Nou ja, ik denk sowieso dat ook alhier het echt een minderheid is. Gewoon tokkies onder de Turken.
pi_189173148
Oorzaak:
Auto verleent geen voorrang, tractor neemt toch voorrang.
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:00 schreef Nikonlover het volgende:
Hopelijk wordt de rest vervolgd voor vluchtmisdrijf zoals iedereen die van een misdrijf gaat lopen.
Van welk misdrijf zijn ze gaan lopen?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_189173203
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:49 schreef jeroen25 het volgende:
Oorzaak:
Auto verleent geen voorrang, tractor neemt toch voorrang.
[..]

Van welk misdrijf zijn ze gaan lopen?
Goede vraag. Maar vluchten als de politie komt terwijl je drie gewonde kinderen achterlaat suggereert dat er iig iets speelt.
pi_189173212
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snel wegrijden voor de popo zegt inderdaad wel alles om wat voor soort volk het weer gaat hier.
Ze gingen te voet weg, volgens dit artikel:
quote:
Enkelen hielden halt na het ongeval maar maakten zich uit de voeten toen de politie arriveerde.
I´m back.
pi_189173259
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2019 11:32 schreef Postbus100 het volgende:

[..]
Hoogstens flink toeteren en hen de schrik van hun leven bezorgen.....
Ja, dat zal vast het resultaat zijn _O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 29 september 2019 @ 13:02:02 #49
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_189173405
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze gingen te voet weg, volgens dit artikel:
[..]

Je kent de uitdrukking 'jezelf uit de voeten maken' niet?

OT; gekkenwerk, medelijden met de boer.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 september 2019 @ 13:02:09 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189173407
Op Dumpert zijn beelden verschenen van een trouwstoet in een Belgische gemeente. Zal het om deze trouwstoet gaan??? Volgens het artikel hebben ze een rotonde bezet en dat zie je ook terug in dit filmpje. Maar zeker is het niet dat om de trouwstoet uit het artikel gaat.

https://www.dumpert.nl/item/7764133_8da6ffaf
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')