quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef BloesBloes het volgende:
Een vrouw vraagt of ik wil dansen
Het is gratis, dus nog 1 kans ...
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:46 schreef BloesBloes het volgende:
1 tophint voor het eind van het topic: In Italië heb je een rivier waar de legioenen niet overheen mochten, deze man denkt dat hij m is overgestoken ....
rubiconquote:Op zondag 29 september 2019 00:00 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nope, wat is nou die naam van die rivier???
aha dat is wel leuk dan, kleine toevalligheidquote:Op zondag 29 september 2019 00:01 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
ja die 2 ken ik wel,maar ik wist niet dat ze een plaatje hadden gemaakt, Nope dus.
quote:Op zondag 29 september 2019 00:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Yes, the Rubicon, ga daar maar mee verder
Is dat een deel van de titel?quote:Op zondag 29 september 2019 00:02 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Yes, the Rubicon, ga daar maar mee verder
Nee, is geen titel en zoals ik al zei het is echt de Rubiconquote:Op zondag 29 september 2019 00:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is dat een deel van de titel?
Ken wel Ruby Tuesday, maar da's dan weer met een Y.![]()
ok kom weer uit op Caesarquote:Op zondag 29 september 2019 00:05 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, het is echt de Rubicon waar het om gaat en hij denkt dat hij m is overgestoken dus.
Ja, dan is Ruby fout.quote:Op zondag 29 september 2019 00:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, is geen titel en zoals ik al zei het is echt de Rubicon
awww hou van dat nummerquote:
Damn, ik zat in de buurt:quote:Op zondag 29 september 2019 00:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nee, is geen titel en zoals ik al zei het is echt de Rubicon
Er zit ook wel een, mmmmmh in je antwoordquote:Op zondag 29 september 2019 00:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, dan is Ruby fout.![]()
Hmm, deze is best wel moeilijk.
Is het een oud of nieuw nummer?
army of lovers??quote:Op zondag 29 september 2019 00:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Welk numner is dat dan Julius Ceasar was een Romeinse Veldheer/generaal maar dan nog ???
die ging de Ribicon overquote:Op zondag 29 september 2019 00:09 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Welk numner is dat dan Julius Ceasar was een Romeinse Veldheer/generaal maar dan nog ???
Bingo, verwees er ook al naar mmmmmmhquote:Op zondag 29 september 2019 00:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Damn, ik zat in de buurt:
Wel de rolling stones.
geweldigquote:
En daar heeft ie over gezongen?quote:Op zondag 29 september 2019 00:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die ging de Ribicon overen de Tiber lol
quote:Op zondag 29 september 2019 00:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Bingo, verwees er ook al naar mmmmmmh![]()
And a woman asks me for a dance
Oh it's free of charge, just one more chance
en
The lights are lit, the moon is gone
I think I've crossed the Rubicon
Kudos!!!
quote:Op zondag 29 september 2019 00:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En daar heeft ie over gezongen?
En jij bent dan die leuke borstenmevrouwquote:Op zondag 29 september 2019 00:16 schreef sjampoeh het volgende:
ik zie hier 5th en blousblous inniet om grappig te doen, maar echt
Die is zo makkelijk die kan zelfs Braam radenquote:Op zondag 29 september 2019 00:19 schreef Punkman het volgende:
Heb er nog een kunnen bedenken
"De duivel pakt je stereo en je platen collectie"
Moet te doen zijn volgens mij.
Ik wist zo gauw even niks.quote:Op zondag 29 september 2019 00:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die is zo makkelijk die kan zelfs Braam raden
ik ben juist flabbergastedquote:Op zondag 29 september 2019 00:25 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die is zo makkelijk die kan zelfs Braam raden
quote:Op zondag 29 september 2019 00:27 schreef sjampoeh het volgende:
ik geef mn stokkie ook door aan ........... diegene die onder me post
quote:
Te letterlijkquote:Op zondag 29 september 2019 00:19 schreef Punkman het volgende:
Heb er nog een kunnen bedenken
"De duivel pakt je stereo en je platen collectie"
Moet te doen zijn volgens mij.
Ik pas even, wie het stokje wil pakt hem maar op.quote:Op zondag 29 september 2019 00:27 schreef sjampoeh het volgende:
ik geef mn stokkie ook door aan ........... diegene die onder me post
Ah kom op moots, je mag gerust ook iets uit je Koos Alberts collectie plaatsen, doen we helemaal niet moeilijk overquote:
ok dit is er eentje, hint me, een makkelijke eindelijk HINTALERTquote:Op zondag 29 september 2019 00:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik pas even, wie het stokje wil pakt hem maar op.
jessie lalala uhquote:Op zondag 29 september 2019 00:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ze vraagt me hoe het met de kat is,Ik zeg: Moses maakt het goed.
quote:
nah FF nuquote:Op zondag 29 september 2019 00:39 schreef mootie het volgende:
Bloes, leg de spelregels nog eens uit.
Nehh, ik ga mee met de flow, is toch gezellig, beetje dollen, beetje lachenquote:Op zondag 29 september 2019 00:39 schreef mootie het volgende:
"Denk eraan een redelijk bekend nummer, pak een regel of 2 of 3 je mag het wat verbasteren of maak een andere verwijzing die slaat op het nummer."quote:Op zondag 29 september 2019 00:39 schreef mootie het volgende:
jij bent .quote:Op zondag 29 september 2019 00:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok dit is er eentje, hint me, een makkelijke eindelijk HINTALERT
Maar met een letterlijke vertaling is de uitdaging wel weg.quote:Op zondag 29 september 2019 00:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
"Denk eraan een redelijk bekend nummer, pak een regel of 2 of 3 je mag het wat verbasteren of maak een andere verwijzing die slaat op het nummer."
Je mag het wat verbasteren, maar hoeft niet.
Hangt er vanaf, zo populair waren Adam and the Ants ook weer niet in Nederland.quote:Op zondag 29 september 2019 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar met een letterlijke vertaling is de uitdaging wel weg.
Maar goed, ik zal wel weer zeuren.
Zit je nogal dwars hè, kan je nou wel slapen vannacht ......quote:Op zondag 29 september 2019 00:44 schreef Bramenstruik het volgende:
mag geen moeilijke meer doen van Bloes, dan wordt hij boos
dat gezek blijf je houden, ik heb bv niets met nederlandstalig, maar kan heel populair zjn, maar dat maakt het toch ook leuk Denk out f the boxquote:Op zondag 29 september 2019 00:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, zo populair waren Adam and the Ants ook weer niet in Nederland.
Als ik het goed heb was Stand and Deliver hun enige hit hier.
En zeuren valt wel mee, ik had hem inderdaad achteraf wat moeilijker kunnen doen.
jawelquote:Op zondag 29 september 2019 00:48 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zit je nogal dwars hè, kan je nou wel slapen vannacht ......
Wut?quote:Op zondag 29 september 2019 00:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat gezek blijf je houden, ik heb bv niets met nederlandstalig, maar kan hel populair zjn, maar dat maakt het toch ook leuk Denk out f the box
Ben je gek, je bent gewoon heel alert en scherp op allerlei zaken. Ik ben altijd wel blij als ik slordig ben in mijn spelling of grammatica. Ik leer elke keer weer van jequote:Op zondag 29 september 2019 00:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar met een letterlijke vertaling is de uitdaging wel weg.
Maar goed, ik zal wel weer zeuren.
Je leert wel nieuwe nummers met dit.quote:Op zondag 29 september 2019 00:54 schreef Bramenstruik het volgende:
kom op met die stokkies, ik wil slapen, dacht nog wel dat het een makkie was
dat is hem niet godskolerequote:Op zondag 29 september 2019 00:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je leert wel nieuwe nummers met dit.
Ik had hint ingetypt bij YT, en kreeg dit:
![]()
![]()
Ik kon 'm nog niet.
En toch al 147 miljoen hits op YouTubequote:Op zondag 29 september 2019 00:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je leert wel nieuwe nummers met dit.
Ik had hint ingetypt bij YT, en kreeg dit:
![]()
![]()
Ik kon 'm nog niet.
iets met stokje overgeven en een hint, hint me!quote:Op zondag 29 september 2019 00:55 schreef Crabapple het volgende:
Wat was de laatste omschrijving /hint?
quote:Op zondag 29 september 2019 00:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok dit is er eentje, hint me, een makkelijke eindelijk HINTALERT
quote:Op zondag 29 september 2019 00:55 schreef Crabapple het volgende:
Wat was de laatste omschrijving /hint?
Maar daar ging het toch niet om...quote:Op zondag 29 september 2019 00:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bekende populaire liedjes voor iedereen anders is
hint me with your rhythm stick, hint me, hint mequote:Op zondag 29 september 2019 00:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
iets met stokje overgeven en een hint, hint me!
quote:Op zondag 29 september 2019 00:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
hint me with your rhythm stick, hint me, hint me
Deze is wel heel makkelijk.quote:
Nou dat stokje overgeven was een lastige, dat roepen we al vanaf eergisteren als de volgende aan de beurt isquote:
Punk is echt de Snelle Jelle.quote:Op zondag 29 september 2019 01:03 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou dat stokje overgeven was een lastige, dat roepen we al vanaf eergisteren als de volgende aan de beurt is
maar hulde aan Punkman
Ja, we hebben er al 2, sjampie gonzales en Snelle Jelle... Nog 2 en we doen mee aan de estafettequote:Op zondag 29 september 2019 01:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Punk is echt de Snelle Jelle.
quote:Op zondag 29 september 2019 01:07 schreef BloesBloes het volgende:
Ja hoor, hij is er geweest, opgeblazen
?quote:Op zondag 29 september 2019 02:14 schreef Crabapple het volgende:
@:Bloesbloes, ik zet een reserveaanwijzing op voor het geval je geen aanwijzing gaf maar gewoon iets chatte..
Je gaat mij niet redden
Nee, een heel ander nummer.quote:
Heel warm Potje!quote:Op zondag 29 september 2019 03:20 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zit er helemaal naast, maar wel een lekker nummer.
![]()
quote:Op zondag 29 september 2019 03:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Is het deze?
Alleen is ''you dont want to save me'' iets anders als '' jij gaat mij niet redden'' dus ik zal er ook wel naast zitten![]()
Maar ik ben slapen.
killing me softlyquote:Op zondag 29 september 2019 11:20 schreef BloesBloes het volgende:
Snel nog één om het af te leren (MacDeMarco komt later wel goed)
Ze zoent me luchtig,
ik heb haar liefde,
ze houdt van me
ja sorry, was je net voorquote:Op zondag 29 september 2019 11:20 schreef BloesBloes het volgende:
Snel nog één om het af te leren (MacDeMarco komt later wel goed)
Ze zoent me luchtig,
ik heb haar liefde,
ze houdt van me
Was er al één, weg ermee!
idd, dit stokje gaat naar jou, weet ik zekerquote:Op zondag 29 september 2019 11:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, wilde hem alleen even in beweging zetten
Dat bepaal jij niet, dat bepaalt degene die hem raadt en die moet hem lekker zelf spelen wat mij betreft.quote:Op zondag 29 september 2019 11:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
idd, dit stokje gaat naar jou, weet ik zeker
das ook waarquote:Op zondag 29 september 2019 11:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, dat bepaald degene die hem raadt en die moet hem lekker zelf spelen wat mij betreft.
Ps. die van jou weet ik overigens wel, maar ik laat het aan hen die het stokje willen veroveren.quote:
ja, en dat heb ik dus niet, ik wil de hele tijd winnenquote:Op zondag 29 september 2019 11:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ps. die van jou weet ik overigens wel, maar ik laat het aan hen die het stokje willen veroveren.
Dat hebben we gemerkt..quote:Op zondag 29 september 2019 11:44 schreef Bramenstruik het volgende:
slechtste komt bij mij naar boven met dit soort spelletjes
aww neequote:
was ook maar een gokje hoor, maar omdat het zulk pietenweer is dacht ik het een beetje op te fleuren met een vrolijk zonnig liedjequote:
ja precies, blijf zo denkenquote:Op zondag 29 september 2019 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
was ook maar een gokje hoor, maar omdat het zulk pietenweer is dacht ik het een beetje op te fleuren met een vrolijk zonnig liedje
Kill me kindquote:Op zondag 29 september 2019 12:03 schreef Bramenstruik het volgende:
ik pak ff terug naar eerder
ik hou van cryptogrammen
in het parkquote:Op zondag 29 september 2019 12:20 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja als ze het nu nog niet weten dan slapen ze nog
dat is de hint?quote:Op zondag 29 september 2019 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
dit is de liefde van de grote tovenaar
wowquote:
quote:Op zondag 29 september 2019 11:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, en dat heb ik dus niet, ik wil de hele tijd winnen
Ik wist m al voor de hint, maar die maakte het zekerquote:
ja ik wist hem niet, dus moelijk, weet die eikel hem weerquote:Op zondag 29 september 2019 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik hem moeilijk genoeg gemaakt? Jullie twee zijn altijd zó snel
Hij was prima, best bekend nummer ook. Voordeel voor mij, ik ken de nummers van Van redelijk goedquote:Op zondag 29 september 2019 12:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik hem moeilijk genoeg gemaakt? Jullie twee zijn altijd zó snel
Mooi liedje he? Ik hou helemaal niet van Van Morrison, maar bij dit lied springen de tranen in mijn ogen.quote:Op zondag 29 september 2019 12:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ik wist hem niet, dus moelijk, weet die eikel hem weer
Ben ook niet echt een fan, maar ik speelde ooit in een bandje dat een aantal van zijn nummers coverde, vandaarquote:Op zondag 29 september 2019 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi liedje he? Ik hou helemaal niet van Van Morrison, maar bij dit lied springen de tranen in mijn ogen.
Neuj, flink stukje later ...quote:
quote:
Wow dat is pas snel en hij was niet zo makkelijk hoor, ik wilde hem langzaam opvoerenquote:
wat goed!!!!!quote:
Yes!!!quote:Op zondag 29 september 2019 12:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wow dat is pas snel en hij was niet zo makkelijk hoor, ik wilde hem langzaam opvoeren![]()
Top Lanvenderr![]()
Sometimes I feel
Like I don't have a partner
Sometimes I feel
Like my only friend
Is the city I live in
The city of angels
Lonely as I am
Together we cry
I drive on her streets
'Cause she's my companion
I walk through her hills
'Cause she knows who I am
She sees my good deeds
And she kisses me windy
I never worry
Now that is a lie
I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way
Like I did that day
Take me all the way (yeah yeah)
It's hard to believe
That there's nobody out there
It's hard to believe
That I'm all alone
At least I have her love
The city she loves me
Lonely as I am
Together we cry
Gefeliciteerd Lav!quote:Op zondag 29 september 2019 12:58 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Wow dat is pas snel en hij was niet zo makkelijk hoor, ik wilde hem langzaam opvoeren![]()
Top Lanvenderr![]()
Sometimes I feel
Like I don't have a partner
Sometimes I feel
Like my only friend
Is the city I live in
The city of angels
Lonely as I am
Together we cry
I drive on her streets
'Cause she's my companion
I walk through her hills
'Cause she knows who I am
She sees my good deeds
And she kisses me windy
I never worry
Now that is a lie
Like I did that day
Take me all the way
Like I did that day
Take me all the way (yeah yeah)
It's hard to believe
That there's nobody out there
It's hard to believe
That I'm all alone
At least I have her love
The city she loves me
Lonely as I am
Together we cry
geef je het antwoord nu al?quote:
Moet ik die doen?quote:Op zondag 29 september 2019 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Yes!!!
Nou, nu maar een makkelijke:
'en er gebeurde wat met me'
Nope!quote:Op zondag 29 september 2019 13:17 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Something Happened To Me Yesterday
The Rolling Stones
Het is een vrolijk, blij, bubbelend liedjequote:Op zondag 29 september 2019 13:19 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Aaarggghhhh, heb verder niet gegoogeld, wist het min of meer zeker ........ nouw
Nee, engelsquote:Op zondag 29 september 2019 13:21 schreef Crabapple het volgende:
Nederlands talig?
Kan niet op de tekst komen vlgs mij een nummer van Hazes sr.
Oh god als ie Nederlandstalig is geef ik het nu al op .....quote:Op zondag 29 september 2019 13:21 schreef Crabapple het volgende:
Nederlands talig?
Kan niet op de tekst komen vlgs mij een nummer van Hazes sr.
quote:Op zondag 29 september 2019 13:23 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Oh god als ie Nederlandstalig is geef ik het nu al op .....
Half goedquote:Op zondag 29 september 2019 13:35 schreef Crabapple het volgende:
Hij is niet bubbling (vlgs mij) maar de tekst klopt aardig
Nee die eerste is goed, alleen nog even de uitvoerende artiestquote:Op zondag 29 september 2019 13:37 schreef Crabapple het volgende:
Zelfde titel maar weet niet of de tekst hetzelfde is
Wel een vrolijker uitvoering
Leuke uitvoeringquote:Op zondag 29 september 2019 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee die eerste is goed, alleen nog even de uitvoerende artiest
Maar ik reken het goed. Gefeliciteerd
Tot nu toe rukt ie op, Bottas nextquote:Op zondag 29 september 2019 13:46 schreef Crabapple het volgende:
Wie doet de volgende? Of even pauze ivm Verstappen en de markt?
All-weather banden?quote:Op zondag 29 september 2019 13:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tot nu toe rukt ie op, Bottas next
quote:Op zondag 29 september 2019 10:12 schreef Crabapple het volgende:
Goedemorgen
Kom er maar in @:MacDeMarco
Hoi, leuk spelletje maar wel lastig. Had er maar twee goed tijdens het meelezen.quote:
Ja, het is moeilijk, maar gewoon meedoen hoor. Durfde ik ook niet zo goed in het begin. Er zitten een paar kampioenen hier. Bloes en Braam.quote:Op zondag 29 september 2019 15:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hoi, leuk spelletje maar wel lastig. Had er maar twee goed tijdens het meelezen.
Denk eraan een redelijk bekend nummer, pak een regel of 2 of 3 je mag het wat verbasteren of maak een andere verwijzing die slaat op het nummer (gebruik je fantasie) en hint wanneer jij dat wil, je hebt de regiequote:Op zondag 29 september 2019 15:13 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hoi, leuk spelletje maar wel lastig. Had er maar twee goed tijdens het meelezen.
Ahh.. lekker nummer, maar neequote:
Nederlands?quote:Op zondag 29 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, de volgende dan maar
Hij wil dat zijn songs een miljoen keer verkocht worden
was er al bang voorquote:Op zondag 29 september 2019 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. lekker nummer, maar nee
Hazes bedoel je he? "Dat een ieder van mijn songs geniet".quote:Op zondag 29 september 2019 19:43 schreef Bramenstruik het volgende:
dat ieder van mijn plaat geniet?? of zoiets?
ja die hahahaquote:Op zondag 29 september 2019 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hazes bedoel je he? "Dat een ieder van mijn songs geniet".
Is er wel iemand die dat nummer kent buiten jij en je buurman in Huize Avondrood ?quote:Op zondag 29 september 2019 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee engels ( talig) en ook deze is oud.. heel oud volgens SC maatstaven
Next hintquote:Op zondag 29 september 2019 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, de volgende dan maar
Hij wil dat zijn songs een miljoen keer verkocht worden
Ga zoeke zeikertquote:Op zondag 29 september 2019 19:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is er wel iemand die dat nummer kent buiten jij en je buurman in Huize Avondrood ?
Next hintquote:Op zondag 29 september 2019 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Next hint
A new born King is on his way to fame
Aha.. U geeft het op? Jammerquote:Op zondag 29 september 2019 20:04 schreef BloesBloes het volgende:
Dit wordt voor mij puur en alleen googelen, want het doet niet eens een klein belletje klinken bij mij'..... ken het niet Succes dappere gravers
Ahh nee jammer …quote:Op zondag 29 september 2019 20:02 schreef Bramenstruik het volgende:
nee ik heb het nog niet bij elkaar
Deze wel even ja, anders wordt het echt werken en dat doe ik wel een andere keerquote:Op zondag 29 september 2019 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. U geeft het op? Jammer
Zijn muziek is honing voor de bijen. kom allen laten we gaan voor de.....quote:Op zondag 29 september 2019 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Next hint
Op het podium is hij dynamite , maakt zijn publiek gek elke avond..
Nahh.. je valt met tegen, maar eerlijk is eerlijk je meldt het wel eerlijkquote:Op zondag 29 september 2019 20:06 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Deze wel even ja, anders wordt het echt werken en dat doe ik wel een andere keer
Ik vind hem moeilijk 5th. Dacht ook aan The Great Pretender maar dat is hem ook niet. En aan Mika, maar dat is hem ook niet.quote:Op zondag 29 september 2019 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh.. je valt met tegen, maar eerlijk is eerlijk je meldt het wel eerlijk
Het is gewoon Henk maar dan stoerder..quote:Op zondag 29 september 2019 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind hem moeilijk 5th. Dacht ook aan The Great Pretender maar dat is hem ook niet. En aan Mika, maar dat is hem ook niet.
Shit nee, dat deden stoere bands nooit in de 70tiesquote:Op zondag 29 september 2019 20:18 schreef Bramenstruik het volgende:
zitten er grote billen in de clip?
nu weet ik hem wel denk ikquote:Op zondag 29 september 2019 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Nederlandse band notabene , zingen wel engels. ik heb ze nog wel op 8-track gehad van K-tel
Henk het Mes
Nahh ik had zowat al alle lyrics vertaaldquote:Op zondag 29 september 2019 20:28 schreef Bramenstruik het volgende:
One day he'll be a record star
And people come from far to watch him play
niet goed?quote:Op zondag 29 september 2019 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh ik had zowat al alle lyrics vertaald
Jahh.. mooi mooi.. jou beurtquote:Op zondag 29 september 2019 20:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Hank the Knife, dat was een weggever
quote:Op zondag 29 september 2019 20:34 schreef Bramenstruik het volgende:
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje
neequote:
Reken vanaf nu maar op meer.. ga je inluisterenquote:Op zondag 29 september 2019 20:35 schreef BloesBloes het volgende:
Knap, herken het vaag. heb het wel eens meer gehoord
Lekker liedje zeg!quote:Op zondag 29 september 2019 20:31 schreef Bramenstruik het volgende:
Hank the Knife, dat was een weggever
Was echt een gokje.quote:
Maar doe dan een ieeeets bekender nummer.quote:Op zondag 29 september 2019 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Reken vanaf nu maar op meer.. ga je inluisteren
quote:Op zondag 29 september 2019 20:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is zo eenzaam zonder jou hier
als een vogel zonder lied.
Nee.quote:
oh zo leukquote:
Sjeneetquote:Op zondag 29 september 2019 20:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is zo eenzaam zonder jou hier
als een vogel zonder lied.
quote:
Nope hij is Engelstaligquote:Op zondag 29 september 2019 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
"Toen ik thuis kwam was er geen brood meer op de plank". Drukwerk.
Maar dat zal hem wel weer niet zijn.
Natuurlijkquote:
lekker bezig manquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een laatste boodschap:
"Zeg mijn vrouw dat ik van haar houd."
Dan niets meer.
Als iemand die niet pakt binnen 2 min. neem ik hemquote:Op zondag 29 september 2019 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een laatste boodschap:
"Zeg mijn vrouw dat ik van haar houd."
Dan niets meer.
Engelstalig?quote:Op zondag 29 september 2019 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
Ze zochten een plaats om te staan, of een plaats om te schuilen
quote:Op zondag 29 september 2019 21:44 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik ben een grappenmaker en ik rook ook nog
u bent op dreefquote:
Nee.quote:
WTF zit opeens aan Hello te denken, Lionel Ritchie, ik word gek!quote:Op zondag 29 september 2019 21:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waar ben jij?
Hier ben ik.
Het is al te lang geleden.
Het is niet Engelstalig.quote:Op zondag 29 september 2019 21:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
WTF zit opeens aan Hello te denken, Lionel Ritchie, ik word gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |