abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189241904
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:24 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is het toch ook fucking kut dat we niet gewoon CL spelen. Gisteren vlagen van de wedstrijd van Ajax gezien. 0-3 is natuurlijk echt een soort wonderscenario, 5-3 had ook gekund zoals ten Hag zelf ook al zei, maar tegen dit Valencia, dit Chelsea en zeker tegen Lille hadden we ook prima kunnen spelen.
Zorg gewoon dat je eens een keer halve finale EL haalt ofzo. Deze poulefase is hartstikke prima voor PSV, de vorige wedstrijd werd ook met meer geluk dan wijsheid gewonnen.
pi_189241928
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zorg gewoon dat je eens een keer halve finale EL haalt ofzo. Deze poulefase is hartstikke prima voor PSV, de vorige wedstrijd werd ook met meer geluk dan wijsheid gewonnen.
Dat was dan ook tegen Sporting, die zijn echt niet veel minder dan de nummer 8 van Spanje en de nummer 8 van Frankrijk. Dat zou voor Ajax ook een redelijk 50/50 wedstrijd zijn, vergeet niet dat Ajax uit bij PSV ook gewoon gelijkspeelde, dat ontloopt elkaar toch niet veel.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 10:35:28 #203
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189242022
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat was dan ook tegen Sporting, die zijn echt niet veel minder dan de nummer 8 van Spanje en de nummer 8 van Frankrijk. Dat zou voor Ajax ook een redelijk 50/50 wedstrijd zijn, vergeet niet dat Ajax uit bij PSV ook gewoon gelijkspeelde, dat ontloopt elkaar toch niet veel.
Dit seizoen is voor jullie wel bij uitstek goed seizoen om heel veel punten te pakken. Je zou zeggen dat je thuis en uit moet kunnen winnen van Rosenborg en LASK. Dat is toch al gauw 8 punten erbij.

Dan heb je voor volgend seizoen ook betere plaatsing hopelijk.
pi_189242036
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 09:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

zou leuk zijn, hoe laat is die wedstrijd?
Na Feyenoord, om 21:00 :)
pi_189242045
quote:

[..]

Je overschat Sporting behoorlijk, merk ik wel.
pi_189242081
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:37 schreef Fargo het volgende:

[..]

Je overschat Sporting behoorlijk, merk ik wel.

Wereld van verschil inderdaad
pi_189242097
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:41 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wereld van verschil inderdaad
Dit lijstje zegt dat Basel net zo goed is ls Valencia. Daar ga ik niet eens op reageren.
pi_189242098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:42 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dit lijstje zegt dat Basel net zo goed is ls Valencia. Daar ga ik niet eens op reageren.
Oké Fargo!
pi_189242102
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:43 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Oké Fargo!
Want jij vindt Basel net zo goed als Valencia?
pi_189242110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:43 schreef Fargo het volgende:

[..]

Want jij vindt Basel net zo goed als Valencia?
Nee, maar dat lijstje heeft meer waarde dan de mening van Fok! User Fargo die zegt "Je overschat Sporting behoorlijk, merk ik wel."
pi_189242136
Nou ja, ik heb Sporting tegen PSV gezien en dat hield niet over, qua voetbal dan. Dan kwam Valencia gisteren een stuk beter voor de dag.

Maar eigenlijk is het gewoon weer treurig dat het riedeltje van vorig jaar gewoon doorgaat. Ajax wint alleen maar omdat de tegenstanders ruk zijn en alleen maar geluk heeft. Dat mag ook wel gewoon stoppen nu.
pi_189242164
quote:
Wat is het toch ook fucking kut dat we niet gewoon CL spelen. Gisteren vlagen van de wedstrijd van Ajax gezien. 0-3 is natuurlijk echt een soort wonderscenario, 5-3 had ook gekund zoals ten Hag zelf ook al zei, maar tegen dit Valencia, dit Chelsea en zeker tegen Lille hadden we ook prima kunnen spelen.
5-7 had ook gekund.
pi_189242204
quote:

[..]

Je negeert m'n punt dat het voor PSV prima is om Europa League te spelen. Die CL-miljoenen compenseer je wel weer met een grote uitgaande transfer volgende zomer.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 10:55:31 #214
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189242263
quote:
Helemaal eens, als je nu ziet hoe die aanval loopt, kwamen die kutvoorrondes gewoon een maandje te vroeg. Dit PSV had geen reet heel gelaten van Basel.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_189242366
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 10:46 schreef Fargo het volgende:
Nou ja, ik heb Sporting tegen PSV gezien en dat hield niet over, qua voetbal dan. Dan kwam Valencia gisteren een stuk beter voor de dag.

Maar eigenlijk is het gewoon weer treurig dat het riedeltje van vorig jaar gewoon doorgaat. Ajax wint alleen maar omdat de tegenstanders ruk zijn en alleen maar geluk heeft. Dat mag ook wel gewoon stoppen nu.
Je tegenstander is ook maar zo goed als je ze zelf laat zijn. Misschien bespeelde PSV Sporting wel beter dan Ajax Valencia bespeelde, of is dat geen optie?
  donderdag 3 oktober 2019 @ 11:03:09 #216
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189242367
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 08:51 schreef Gutanoth het volgende:
Matchdayyyy, ik heb er zin in! Vandaag gaan we trollen zoals safferseppy lekker negeren en genieten van Malen, Ihattaren en Mitro die er 3 in gaan schoppen. Bergwijn ontwaakt weer en die maakt de 4 en 5-0
Hier wil ik toch even op reageren. Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik een irritante kuttroll ben af en toe, en ik neem mijzelf dan ook verre van serieus. Maar ik zit vanavond gewoon te juichen voor PSV hoor. (in tegenstelling tot sommigen hier die het succes van andere Nederlandse clubs misgunnen.) Ik kan alleen erg slecht tegen dat provinciale gehuil, en mensen als Luuk de Jong en van Bommel waarbij het altijd aan anderen ligt.

PSV heeft de beste aanvalslinie sinds Ronaldo, en van die kracht mag best eens uitgegaan worden. Rosario heeft de afgelopen 2 wedstrijden gescoord, en met Baumpje heb je gewoon een dijk van een verdediger in huis.

Met zo'n team moet je gewoon vol overtuiging Rosenborg op de pijnbank leggen. Gas op die lollie en gaan, je komt verdomme uit een land dat het moderne voetbal zo'n beetje heeft uitgevonden. Act like it.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  donderdag 3 oktober 2019 @ 11:14:53 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189242523
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je tegenstander is ook maar zo goed als je ze zelf laat zijn. Misschien bespeelde PSV Sporting wel beter dan Ajax Valencia bespeelde, of is dat geen optie?
dat vergelijken heeft toch allemaal geen zin, zeker in Europa gaat het gewoon om resultaat en dat was uiteindelijk prima tegen Sporting, als je vanavond weer 3 punten pakt is het dat heel mooi, als het met mooi voetbal gaat is het bonus
pi_189242589
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Kan, maar dat haalde ik niet uit die duels.
pi_189242594
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat vergelijken heeft toch allemaal geen zin, zeker in Europa gaat het gewoon om resultaat en dat was uiteindelijk prima tegen Sporting, als je vanavond weer 3 punten pakt is het dat heel mooi, als het met mooi voetbal gaat is het bonus
Helemaal eens.
pi_189244508
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 08:51 schreef Gutanoth het volgende:
Matchdayyyy, ik heb er zin in! Vandaag gaan we trollen zoals safferseppy lekker negeren en genieten van Malen, Ihattaren en Mitro die er 3 in gaan schoppen. Bergwijn ontwaakt weer en die maakt de 4 en 5-0
Ik ben eigenlijk al tevreden als we gewoon niet verliezen :D

Lijkt me stug dat we Rosenborg wel eventjes helemaal oprollen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189244997
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind PSV ruimschoots favoriet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2019 13:33:43 ]
pi_189245095
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind PSV ruimschoots favoriet.
Op papier wel maar voetbal wordt op gras gespeeld en zo :+

Het is gewoon zo dat Rosenborg geen klein zielig clubje is dat eventjes aan de kant wordt gezet door het Grote PSV.

In een uitwedstrijd 'niet verliezen' is in Europa trouwens ook gewoon een goed resultaat. Dus bij gelijkspel ben ik ook tevreden (qua resultaat).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189245115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kom op joh :')
pi_189245134
Indekgenot hier. Dit moeten we gewoon overtuigend winnen.
pi_189245143
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:42 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Kom op joh :')
Gelijkspel uit is toch gewoon niks mis mee qua resultaat? Als je ze thuis allemaal maar wint en dan uit nog wat punten sprokkelt ben je wel door meestal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')