abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 september 2019 @ 20:07:48 #101
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189181888
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:41 schreef TehRocks het volgende:
Alles gaat fout bij Bergwijn.
Echt weer twee kutassists inderdaad

Man man man...
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 29 september 2019 @ 20:42:36 #102
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_189182792
Lekkere pot!!

Top ook dat Bommel zich ook bij winst expliciet irriteert aan die kunstgrasvelden. Wat mij betreft volgend jaar al een harde eis; gewoon natuurlijk gras.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_189182965
Wat is er met onze Griekse God aan de hand?
  zondag 29 september 2019 @ 21:31:45 #104
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_189183836
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 20:50 schreef Gutanoth het volgende:
Wat is er met onze Griekse God aan de hand?
Volgens mij is hij weer in orde. Zat namelijk op de bank. Laatste wedstrijden niet omdat hij niet fit was.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_189183868
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 20:42 schreef SaferSephy het volgende:
Lekkere pot!!

Top ook dat Bommel zich ook bij winst expliciet irriteert aan die kunstgrasvelden. Wat mij betreft volgend jaar al een harde eis; gewoon natuurlijk gras.
Dat deed van Bommel al jaren voor hij hoofdtrainer van PSV was.
Dit, dus.
pi_189183947
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:31 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Volgens mij is hij weer in orde. Zat namelijk op de bank. Laatste wedstrijden niet omdat hij niet fit was.
Ah lekker! Misschien pakt hij donderdag wel weer de winnende :)
  maandag 30 september 2019 @ 09:21:13 #107
77227 SaferSephy
pi_189187499
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat deed van Bommel al jaren voor hij hoofdtrainer van PSV was.
Dat is fijn, neemt niet weg dat het goed is dat men dit signaal blijft afgeven.
pi_189187839
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 20:07 schreef XL het volgende:

[..]

Echt weer twee kutassists inderdaad

Man man man...
Die assists waren echt waanzinnig ja.
  maandag 30 september 2019 @ 10:17:05 #109
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_189188039
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:21 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Ik las opeens dat het vanaf 2020/2021 verboden is of zo. Dat heb ik helemaal gemist
  maandag 30 september 2019 @ 10:35:23 #110
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189188209
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 23:34 schreef Scarface88 het volgende:
Wij zullen het dit weekend hoe dan ook op eigen kracht moeten doen. We hebben niet de luxe die Ajax heeft dat wanneer het even niet loopt de scheids ze over een dood punt helpt. Net de herhaling gezien echt lachwekkend.
doe je dat vaker? een mening creëren na het zien van een samenvatting?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 30 september 2019 @ 10:37:36 #111
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_189188234
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 13:10 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nooit meegemaakt? Ajax real niet gekeken? Onana die bij elke uittrap rekt? Begon al in de 5de minuut.
wat heeft dit met de wedstrijd van zaterdag te maken?
er is bij ons geregeld kritiek op het tijdrekken van Onana overigens.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_189188700
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik las opeens dat het vanaf 2020/2021 verboden is of zo. Dat heb ik helemaal gemist
Kunstgras gaat degraderen! *O* _O_
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189190746
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:21 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Want? Het gaat er toch al uit.
Dit, dus.
  maandag 30 september 2019 @ 14:13:56 #114
77227 SaferSephy
pi_189191196
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 13:52 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Want? Het gaat er toch al uit.
Het is pas rang als er rang op staat.
  maandag 30 september 2019 @ 14:54:42 #115
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189191911
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 09:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]

Die assists waren echt waanzinnig ja.
Ja, want het is belangrijk dat je assists van grote schoonheid zijn. Anders tellen ze niet?

Begrijp de kritiek op Bergwijn niet. Zeker gister niet. Speelt wat anders dan vorig jaar, het elftal is ook minder afhankelijk van hem en zij positie was een paar keer een andere. Gister was hij gewoon sterk en had een direct aandeel in 2 Goals. Hij lijdt geen dom balverlies, werkt hard. Als je nu alleen kijkt naar het aantal doelpunten, dan is het minder. Mag hopen dat degene die 50 miljoen voor hem gaan betalen niet alleen daar op letten. Want hij doet het uitstekend.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_189192402
quote:
99s.gif Op maandag 30 september 2019 14:54 schreef XL het volgende:

[..]

Ja, want het is belangrijk dat je assists van grote schoonheid zijn. Anders tellen ze niet?

Begrijp de kritiek op Bergwijn niet. Zeker gister niet. Speelt wat anders dan vorig jaar, het elftal is ook minder afhankelijk van hem en zij positie was een paar keer een andere. Gister was hij gewoon sterk en had een direct aandeel in 2 Goals. Hij lijdt geen dom balverlies, werkt hard. Als je nu alleen kijkt naar het aantal doelpunten, dan is het minder. Mag hopen dat degene die 50 miljoen voor hem gaan betalen niet alleen daar op letten. Want hij doet het uitstekend.
I got news for you: dat doen ze dus wel.

Het is nou eenmaal een aanvaller. Die worden, wmb terecht, nou eenmaal grotendeels afgerekend op hoeveel goals ze maken. Zeker in de top.

Moet je je eens voorstellen dat PSV de Bergwijn van dit seizoen zo gekocht zou hebben deze zomer. Er zou moord en brand geschreeuwd worden waarom hij als enige aanvaller van het huidige PSV het net maar niet weet te vinden.

No way dat we dan hier een genuanceerd verhaal zaten te houden over dat hij zo netjes mee-verdedigt en toch ook assists geeft. Dan hadden we het echt over waarom PSV deze tandeloze aanvaller toch gehaald had en waarom hij ook nog eens zoveel speeltijd kreeg en dat hij eruit moest voor Gakpo. En weet je wat, daar zouden we dan ook nog eens gelijk in hebben.

Hij heeft voorlopig krediet van de trainer maar als Mark serieus is met zijn rouleren en beweren dat het allemaal heel dicht bij elkaar zit moet je er niet raar van staan te kijken als Steven er eerdaags een keertje naast staat als hij niet gaat scoren.

Hij kan er nog even mee toe maar hij is hard toe aan een wedstrijd waarin hij weer eens de grote man is. Dat zal hij zelf ook wel beseffen dus nu maar hopen dat dat positief werkt en niet dat hij het wil gaan forceren. Van dat laatste lijkt gelukkig nog geen sprake.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_189192414
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2019 13:53:31 ]
pi_189192491
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

I got news for you: dat doen ze dus wel.

Het is nou eenmaal een aanvaller. Die worden, wmb terecht, nou eenmaal grotendeels afgerekend op hoeveel goals ze maken. Zeker in de top.

Moet je je eens voorstellen dat PSV de Bergwijn van dit seizoen zo gekocht zou hebben deze zomer. Er zou moord en brand geschreeuwd worden waarom hij als enige aanvaller van het huidige PSV het net maar niet weet te vinden.

No way dat we dan hier een genuanceerd verhaal zaten te houden over dat hij zo netjes mee-verdedigt en toch ook assists geeft. Dan hadden we het echt over waarom PSV deze tandeloze aanvaller toch gehaald had en waarom hij ook nog eens zoveel speeltijd kreeg en dat hij eruit moest voor Gakpo. En weet je wat, daar zouden we dan ook nog eens gelijk in hebben.

Hij heeft voorlopig krediet van de trainer maar als Mark serieus is met zijn rouleren en beweren dat het allemaal heel dicht bij elkaar zit moet je er niet raar van staan te kijken als Steven er eerdaags een keertje naast staat als hij niet gaat scoren.

Hij kan er nog even mee toe maar hij is hard toe aan een wedstrijd waarin hij weer eens de grote man is. Dat zal hij zelf ook wel beseffen dus nu maar hopen dat dat positief werkt en niet dat hij het wil gaan forceren. Van dat laatste lijkt gelukkig nog geen sprake.
Van de eerste tot de laatste zin mee eens. _O_ Als je de statistieken over het kalenderjaar 2019 bekijkt wordt het pas echt droevig. 1 goal tegen PEC, De Graafschap en Willem II en 2 goals tegen Excelsior. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 15:45:05 ]
pi_189192511
Is de column van Valentijn Driessen al aan de orde geweest?

Als zelfs de Telegraaf vindt dat het de spuigaten uitloopt met de bevoordeling van Ajax en in mindere mate Feyenoord, dan is er toch wel iets aan de hand...
  maandag 30 september 2019 @ 15:44:57 #120
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189192542
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:43 schreef VEM2012 het volgende:
Is de column van Valentijn Driessen al aan de orde geweest?

Als zelfs de Telegraaf vindt dat het de spuigaten uitloopt met de bevoordeling van Ajax en in mindere mate Feyenoord, dan is er toch wel iets aan de hand...
ja want die en Valentijn in het bijzonder zijn momenteel zo pro Ajax
pi_189192915
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Morgen weer een artikel van Valentijn dat Ajax makkelijk 3-0 moet winnen van Valencia, om vervolgens de kop van Ten Hag te eisen als ze dat niet doen _O_ .

Nee, ik zou die jongen momenteel niet al te serieus nemen als het op Ajax aankomt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_189193195
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Van de eerste tot de laatste zin mee eens. _O_ Als je de statistieken over het kalenderjaar 2019 bekijkt wordt het pas echt droevig. 1 goal tegen PEC, De Graafschap en Willem II en 2 goals tegen Excelsior. :')
Nou was PSV de eerste helft van 2019 natuurlijk collectief heel erg terug gevallen, de Jong uitgezonderd.

Maar Bergwijn moet weer gaan spelen naar zijn grote wapen: supersnel de ruimte in. En wat minder de 'controlerende' support-aanvaller.

Ligt ook een beetje aan hoe de trainer en de rest van het team hem gebruiken natuurlijk.
pi_189193447
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ligt ook een beetje aan hoe de trainer en de rest van het team hem gebruiken natuurlijk.
Zeker. En dat is vooral in een ondersteunende rol.

Maar een speler die oog heeft voor medespelers die er beter voor staan, is goud waard.

Ik heb een zwak voor spelers die de andere spelers beter maken. Dat Malen en Doan zo kunnen excelleren, komt door het waterdragen van Hendrix en Rosario, en door de laatste pass van Bergwijn.

Koester die spelers. Snap de kritiek op Hendrix tegen Zwolle ook niet. Altijd aanspeelbaar, maakt zelden een fout, zat er vaak goed tussen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_189193565
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 16:43 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Zeker. En dat is vooral in een ondersteunende rol.

Maar een speler die oog heeft voor medespelers die er beter voor staan, is goud waard.

Ik heb een zwak voor spelers die de andere spelers beter maken. Dat Malen en Doan zo kunnen excelleren, komt door het waterdragen van Hendrix en Rosario, en door de laatste pass van Bergwijn.

Koester die spelers. Snap de kritiek op Hendrix tegen Zwolle ook niet. Altijd aanspeelbaar, maakt zelden een fout, zat er vaak goed tussen.
In de aanval is Mitroglou daar alleen veel beter in dan de rest. Dat is echt een ideale speler om de snelle jongens te lanceren.
pi_189194311
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 15:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

De Telegraaf is inderdaad pro-Ajax. Logisch, want de meeste lezers zijn pro-Ajax.

Verder had hij ook gewoon gelijk dat Ajax zowel tegen Heerenveen als tegen Groningen bevoordeeld is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')