Oke!quote:Op zondag 29 september 2019 13:19 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Jammer dat je jezelf verlaagt tot drogredenering, en het negeren van argumenten als het te moeilijk wordt.
Ik heb van een aantal kenners in dit topic vernomen dat Doan er niet zoveel van kan, en dat je die nooit met winst gaat verkopen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:03 schreef Buitendam het volgende:
Van mij mag Bruma het stokje voor de komende weken even overgeven aan Doan. Laat die jongen maar eens een paar wedstrijden basis staan.
Kan je eerder zeggen van Brumaquote:Op zondag 29 september 2019 16:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb van een aantal kenners in dit topic vernomen dat Doan er niet zoveel van kan, en dat je die nooit met winst gaat verkopen.
Bruma is tot op heden enorm grillig.quote:
Precies, na een reeks moeilijkere tegenstanders gewoon de uitzege pakken op dat vieze kunstgras, zonder tegentreffers.quote:Op zondag 29 september 2019 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeer mooi resultaat. Op zo'n aidsveld in de regen helemaal.
Mwa ik vind het allemaal erg meevallen. Grootste nadeel is nog wel dat ie absoluut geen schot in de benen heeft. Zo’n goal als Doan vandaag maakte kan hij niet.quote:Op zondag 29 september 2019 16:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma is tot op heden enorm grillig.
Heeft toch wel leuke dingen laten zien, maar ook flutwedstrijden.
Wel een goede fysiek en kopsterk.quote:Op zondag 29 september 2019 16:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mwa ik vind het allemaal erg meevallen. Grootste nadeel is nog wel dat ie absoluut geen schot in de benen heeft. Zo’n goal als Doan vandaag maakte kan hij niet.
quote:Op zondag 29 september 2019 16:23 schreef RubenSosa het volgende:
Zou het nog wel gaan met scarface? 2 doelpunten ingelopen tov ajax.
Dat wel, maar op zijn positie heb ik liever een goede techniek. Daarom heb ik in Doan meer vertrouwen op die positie.quote:
quote:
Niet gezien helaas. Had wekker gezet om 5 uur voor de wedstrijd maar was weer terug in slaap gevallenquote:Op zondag 29 september 2019 16:23 schreef RubenSosa het volgende:
Zou het nog wel gaan met scarface? 2 doelpunten ingelopen tov ajax.
Wat een kutleven eigenlijk dat wonen in Murica.quote:Op zondag 29 september 2019 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet gezien helaas. Had wekker gezet om 5 uur voor de wedstrijd maar was weer terug in slaap gevallen
Nou je bent niet echt blij zo te horen.quote:Op zondag 29 september 2019 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niet gezien helaas. Had wekker gezet om 5 uur voor de wedstrijd maar was weer terug in slaap gevallen
Wel blij mee dat wel. Fijn dat Guti ook gescoord heeft hopelijk snel weer terug in de basis.quote:Op zondag 29 september 2019 18:34 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nou je bent niet echt blij zo te horen.
Maak je je daar echt druk om? Die zitten nu even in een fase dat alles leuk en goed is. Die worden gewoon 4de hoor, Feyenoord gaat daar ook gewoon boven eindigen.quote:Op zondag 29 september 2019 18:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godver, AZ blijft ook maar in het spoor steeds.
Ze zijn vorig jaar boven Feyenoord geeindigd en ik zie dat best wel structureel gaan gebeuren. Het spel van Feyenoord lijkt echt nergens op. AZ speelt wel gewoon goed verzorgd voetbal en de organisatie daar zit ook veel beter in elkaar dan bij Feyenoord.quote:Op zondag 29 september 2019 19:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maak je je daar echt druk om? Die zitten nu even in een fase dat alles leuk en goed is. Die worden gewoon 4de hoor, Feyenoord gaat daar ook gewoon boven eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |