Het psv topic staat er algemeen om bekend dat het een niemandsland is op fok waar idioten zonder belemmering mogen posten.quote:
Noem je jezelf nou een idioot.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het psv topic staat algemeen bekend dat het een niemandsland is op fok waar idioten zonder belemmering mogen posten.
Volvo is Zweeds toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ze sindsdien ook niet meer zien spelen, ze hebben veel gelijk gespeeld in de competitie zie ik, een Noorse bus misschien vanavond?
Daarom komen alle ajacieden altijd hierheen? Omdat ze hier zonder belemmering mogen posten?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het psv topic staat algemeen bekend dat het een niemandsland is op fok waar idioten zonder belemmering mogen posten.
Psv topic fungeert dan ook als een sociale werkplek voor sommigen, niet meer dan terechtquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Het psv topic staat er algemeen om bekend dat het een niemandsland is op fok waar idioten zonder belemmering mogen posten.
Precies. Van PSV verwacht ik dat ze overwinteren. Sporting is natuurlijk op papier een prima ploeg. Sowieso zijn Portugese ploegen niet de makkelijkste. Want alle wedstrijden die Ajax speelde in die CL was Benfica nog het moeilijkste.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit seizoen is voor jullie wel bij uitstek goed seizoen om heel veel punten te pakken. Je zou zeggen dat je thuis en uit moet kunnen winnen van Rosenborg en LASK. Dat is toch al gauw 8 punten erbij.
Dan heb je voor volgend seizoen ook betere plaatsing hopelijk.
Je gedraagt je zelf als een geestelijk beperkt persoon, ik zou daar eerst even aan gaan werken voor je anderen sociaal incapabel noemt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:05 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Psv topic fungeert dan ook als een sociale werkplek voor sommigen, niet meer dan terecht
Frank Arnesen weer weg bij Anderlecht. PSV verlaten voor dit mislukt avontuur. Zou verstandig zijn als hij weer teruggaat maar kan me voorstellen dat PSV daar niet op zit te wachten.quote:Frank Arnesen is niet langer technisch directeur van Anderlecht. De 63-jarige Deen is sinds de komst van Vincent Kompany naar Brussel overbodig geworden bij de 34-voudig landskampioen, die in de competitie benedenmaats presteert. Daarnaast is Frank Vercauteren aangetrokken als hoofdcoach.
Arnesen werd eind 2018 uit de raad van commissarissen van PSV weggeplukt met de opdracht Anderlecht weer naar de top te brengen. Afgelopen zomer kwam echter Kompany, die met Manchester City vier landstitels veroverde, de gelederen versterken als speler/coach. Vanaf dat moment ging de club zich meer laten leiden door de inzichten van de 89-voudig Belgisch international.
Kom kom, dat is Feyenoord toch gewoon.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
Na de Ajax show van gisteravond is een 1-0 vandaag niet voldoende. Het moet echt 4-0/5-0 voor PSV worden wil je niet het lachertje van Nederland zijn.
+1quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kom kom, dat is Feyenoord toch gewoon.
Van Feyenoord verwacht niemand iets. Die gaan er vandaag tegen Porto ook gewoon keihard af met een dikke nederlaag. Van PSV verwachten ze wel wat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kom kom, dat is Feyenoord toch gewoon.
Ben je gek. De ene wedstrijd is de andere niet. Winnen is genoeg, al is dat maar met 0-1. Ajax was gewoon effectief. Valencia werd niet compleet weggespeeld al lijkt het door het doelsaldo wel zo. Maar Ajax was effectief en dodelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
Na de Ajax show van gisteravond is een 1-0 vandaag niet voldoende. Het moet echt 4-0/5-0 voor PSV worden wil je niet het lachertje van Nederland zijn.
Ik denk dat de buitenlandse pers zoals gewoonlijk PSV negeert hoor. Maak je geen illusie dat er hoge ogen worden gegooid ten op zichte van Ajax dat wat niveautjes hoger speelt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
Dankzij types zoals jij, vinden mensen het zo heerlijk als ajax in de laatste minuut verliest tegen tottenhamquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:18 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik denk dat de buitenlandse pers zoals gewoonlijk PSV negeert hoor. Maak je geen illusie dat er hoge ogen worden gegooid ten op zichte van Ajax dat wat niveautjes hoger speelt.
Verdient*quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:41 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Redelijk voor een HBO-ertje. 1,5% van Nederland verdiend meer dan ik. Het kan beter.
Ik geloof je niet, je bent zojuist op je Nederlands gewezen door een Amerikaanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:41 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Redelijk voor een HBO-ertje. 1,5% van Nederland verdiend meer dan ik. Het kan beter.
Ok meid dat kan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik geloof je niet, je bent zojuist op je Nederlands gewezen door een Amerikaan
Tussen 74 en 76k bruto, volgens CBS. 5700 bruto per maand dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:41 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Verdiendquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:41 schreef Craptacular het volgende:
[..]
hbo*quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:41 schreef Craptacular het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |