Ja nu kan ik het wel zien wat is dezequote:Op zaterdag 28 september 2019 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
https://fok.nl//shop/shownotes.php
kutnewbie
quote:
Nu krijg je de factuur thuisgestuurd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja nu kan ik het wel zien wat is deze
Vroeger moest je ervoor betalen. Tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:33 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Op wat voor pagina zat ik dan?
Ruim dan die oude pagina's opquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vroeger moest je ervoor betalen. Tegenwoordig niet meer.
Leer gewoon FOK!ken manquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:36 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ruim dan die oude pagina's op
https://fok.nl/shop/notes.php
Niet op de Deep Web van FOK! durven te surfenquote:
#wegmetdecensuurquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat het nu gratis kan komt door nieuwe Europese wetten, recht op data-inzicht enzo.
Waarom. Echt waarom. Zou je in godsnaam betalen om een paar noties van een modje in te kunnen zien?quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Vroeger moest je ervoor betalen. Tegenwoordig niet meer.
Dat moet je aan elke user vragen die dat wilde, niet aan mij.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:08 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Waarom. Echt waarom. Zou je in godsnaam betalen om een paar noties van een modje in te kunnen zien?
Niet mijn fout dat de oude pagina's nog ergens staan op de deepwebquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
Je bent een user uit 2014 en je wist dit niet?
Niet oneindig notes hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:14 schreef Plompzakker het volgende:
Kost minder dan een cent per note
Niet meer notes dan haags posts hebbenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet oneindig notes hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |