abonnement Unibet Coolblue
pi_189162222
Hoihoi allemaal
Ik heb een beetje een totaal niet belangrijke vraag (al vind ik het zelf wel belangrijk, maar goed :)).
Ik ben 16 jaar (meisje) en ik vroeg me af of ik nog kon groeien. Ik heb een tijdje een beetje te weinig gegeten zeg maar en ik vroeg me dus af of ik nog een inhaalgroei zou kunnen maken. Ben nu niet echt groot, namelijk 165.
Ben jij zelf iemand of ken je iemand die nog gegroeid is na zijn 16de en zo ja, veel of weinig?
Zijn er bepaalde dingen die invloed hebben op de groei zoals veel sporten? Heeft het soort voeding invloed (veel/weinig eiwitten)? ...
Hopelijk kunnen jullie mij helpen! :)

Grtjs
  zaterdag 28 september 2019 @ 18:11:49 #2
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_189162259
Lengte is weinig aan te doen. Breedte kan altijd nog. Gewoon KFC en hotdogs en elke dag een zak chips. Cola.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_189162360
Hoeft helemaal geen issue te zijn als je als meisje iets kleiner bent. Tenzij je op kleinere jongens valt natuurlijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 28 september 2019 @ 18:28:04 #4
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189162402
165 is een prima lengte toch?
Laffe huichelaar
pi_189163314
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:11 schreef SpecialK het volgende:
Lengte is weinig aan te doen. Breedte kan altijd nog. Gewoon KFC en hotdogs en elke dag een zak chips. Cola.
Goh nee bedankt, breedte hoeft niet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
Hoeft helemaal geen issue te zijn als je als meisje iets kleiner bent. Tenzij je op kleinere jongens valt natuurlijk.
Nee, ik val niet op kleinere jongens. Maar ik zou toch gewoon graag wat langer willen zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:28 schreef timmmmm het volgende:
165 is een prima lengte toch?
Bwah, ik ben altijd een van de kleinste. Wat langer is gewoon ook mooier.
Er is ook gewoon een beetje het probleem dat ik enorm veel honger heb de laatste tijd en als ik nog groei in de lengte dan is die honger niet problematisch. Als ik groei in de breedte is die honger wel problematisch. Snap je?
  zaterdag 28 september 2019 @ 19:56:24 #6
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189163517
Ja bent pas uitgegroeid rond je 18e als vrouw. Reken erop dat er misschien nog 1 cm bij komt, maar echt niet meer.
Het officiële liefje van @Monitor O+
Woont samen met de man van haar dromen: Robbie de robotstofzuiger
They think she is fragile like a flower, but she is fragile like a bomb
pi_189181685
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:41 schreef Naamloos22 het volgende:

[..]

Goh nee bedankt, breedte hoeft niet.
[..]

Nee, ik val niet op kleinere jongens. Maar ik zou toch gewoon graag wat langer willen zijn.
[..]

Bwah, ik ben altijd een van de kleinste. Wat langer is gewoon ook mooier.
Er is ook gewoon een beetje het probleem dat ik enorm veel honger heb de laatste tijd en als ik nog groei in de lengte dan is die honger niet problematisch. Als ik groei in de breedte is die honger wel problematisch. Snap je?
groeien in de breedte hoeft niet perse een probleem te zijn, zolang het niet overdreven is ;)
maar wellicht eet je "verkeerde" dingen die je honger niet stillen?
pi_189221711
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 19:57 schreef mschol het volgende:

[..]

groeien in de breedte hoeft niet perse een probleem te zijn, zolang het niet overdreven is ;)
maar wellicht eet je "verkeerde" dingen die je honger niet stillen?
Hm, maar wat is overdreven dan hè? Dat verschilt denk ik van persoon tot persoon :D. En ik eet meestal brood, kwark, fruit... om mijn honger te stillen dus dat lijkt me prima toch?
pi_189221727
Hakken van op zijn minst 10 cm aan trekken nog een idee?
pi_189224409
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 19:41 schreef Naamloos22 het volgende:

[..]

Goh nee bedankt, breedte hoeft niet.
[..]

Nee, ik val niet op kleinere jongens. Maar ik zou toch gewoon graag wat langer willen zijn.
[..]

Bwah, ik ben altijd een van de kleinste. Wat langer is gewoon ook mooier.
Er is ook gewoon een beetje het probleem dat ik enorm veel honger heb de laatste tijd en als ik nog groei in de lengte dan is die honger niet problematisch. Als ik groei in de breedte is die honger wel problematisch. Snap je?
De lekkerste meisje zijn tussen de 1.65 en de 1.70 in.
Snap dus niet helemaal het probleem?
En dat je eerst slecht heb gegeten geen idee waarom? (Anorexia misschien)
Zal je lengte niet veel veranderen .
Trouwens meisje die het maandelijkse probleem krijgen grooien niet meer snel in de lengte namelijk.
De groei spurt is dan voor bij en gaat het lichaam meer ontwikkelen naar de heupen en de borstkast zodat er een zandloper figuur gaat krijgen .
Zodat je makkelijker kinderen kan gaan dragen.

Jezus leren ze niks meer op school kwa biologie lessen ?
pi_189225561
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:47 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

De lekkerste meisje zijn tussen de 1.65 en de 1.70 in.
Snap dus niet helemaal het probleem?
En dat je eerst slecht heb gegeten geen idee waarom? (Anorexia misschien)
Zal je lengte niet veel veranderen .
Trouwens meisje die het maandelijkse probleem krijgen grooien niet meer snel in de lengte namelijk.
De groei spurt is dan voor bij en gaat het lichaam meer ontwikkelen naar de heupen en de borstkast zodat er een zandloper figuur gaat krijgen .
Zodat je makkelijker kinderen kan gaan dragen.

Jezus leren ze niks meer op school kwa biologie lessen ?
Nou ik heb het vlgns mij wel gehad bij bio, lang geleden :). Maar het probleem is dus dat ik ongesteld ben geweest (2jaar geleden) en toen was dat opeens random gestopt. En een jaar later ben ik dunner geworden en nu ben ik sinds een half jaar weer normaal. Maar mijn menstruatie komt niet terug en vraag ik mij bijgevolg dus af of ik nog kan groeien.
pi_189227332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 13:00 schreef Naamloos22 het volgende:

[..]

Nou ik heb het vlgns mij wel gehad bij bio, lang geleden :). Maar het probleem is dus dat ik ongesteld ben geweest (2jaar geleden) en toen was dat opeens random gestopt. En een jaar later ben ik dunner geworden en nu ben ik sinds een half jaar weer normaal. Maar mijn menstruatie komt niet terug en vraag ik mij bijgevolg dus af of ik nog kan groeien.
Geen menstruatie bij een vrouw als je geen pillen , of anderen materialen gebruikt om tegen te gaan. (Operaties na)
Houd dan in dat je te dun bent .
Een vrouw menstruatie stopt alleen bij zwangerschap , te weinig eiere cellen of te weinig voedingsstoffen (anorexia).

Dus dokter tijd om even je binnen werk na te controleren.
pi_189227619
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 14:59 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Geen menstruatie bij een vrouw als je geen pillen , of anderen materialen gebruikt om tegen te gaan. (Operaties na)
Houd dan in dat je te dun bent .
Een vrouw menstruatie stopt alleen bij zwangerschap , te weinig eiere cellen of te weinig voedingsstoffen (anorexia).

Dus dokter tijd om even je binnen werk na te controleren.
Nou ik ben zeker niet zwanger hahaha en het ding is dus dat ik al allerlei tests bij de dokter heb moeten doen en ik was dus te dun. Mijn streefgewicht had ik al bereikt en daar zit ik nu zelfs al een kilo of 3-4 boven. Heb vlgns mij een BMI van 20. Normaal gezien had ik al ongesteld moeten worden, maar das dus nog niet gebeurd en daarom vroeg ik me dus af of ik nog kon groeien. Ik hebnamelijk ook erg veel last van mijn knieën de laatste tijd en ik weet dus niet of dat er mee te maken zou hebben. :)
pi_189230472
Mwa, er wordt over het algemeen gesteld dat je lichaam blijft groeien tot je 18e, maar bij meisjes dat het stopt een jaar na de eerste ongesteldheid. Dat is enigszins dubbel, maar ligt dus in het midden. Verschilt natuurlijk per persoon per lichaam, vandaar dat we ook niet allemaal even lang zijn.

Als je qua voeding je best wil doen, eet veel proteïnen (eiwitten) want dat heb je nodig om te groeien. Je wordt er niet dik van :Y) *O*

Overigens is 165cm wel oké voor een dame. Jongens vinden het over het algemeen fijner als de meid wat kleiner is. Ik in elk geval wel _O_
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_189231378
Wtf is er mis met 165 cm?
pi_189269015
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:26 schreef Linkse_krijger het volgende:
Wtf is er mis met 165 cm?
Nou, ik bene r gewoon niet blij mee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')