Klopt jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja probleem met SO alleen dat je eerst een jaar onderzoek moet doen en een jaar formuleren anders is die binnen een paar uur gesloten.
Maar als je vraag eenmaal mag blijven staan zonder downvotes heb je snel een goede reactie.
Fake want I. is gingerquote:
Ja dat is super matig.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:42 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt jaOf ze koppelen hem aan een 'duplicate', terwijl je vraag echt compleet anders is.
ja die is eraf gephotoshopped daarquote:
goedenavondquote:
Ja true. Ik heb inmiddels wel wat reputatie daar, heb ooit m'n eigen vraag beantwoord, en mensen vinden dat heel interessant ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is super matig.
Mijn reputatie is ook te laag om er op te reageren of zo.
Meeste vragen die ik stel zijn ook al beantwoord en anders ga ik zelf wel kloten.
Hoe is het met de palingen?quote:
Blaas op een toeter uit het raam, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:47 schreef Kopjechino het volgende:
Net thuisgekomen terwijl er hier een of ander parkfeest aan de gang is. Het is gedaan met de rust
quote:
Ze zijn onrustig door alle regen van afgelopen dagen dus moet eerdaags even met ze zwemmen om ze te kalmeren anders gaan ze aan de dijken beginnen en dan ligt zeeland straks weer onder waterquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe is het met de palingen?
[..]
Blaas op een toeter uit het raam, dat zal ze leren!
Zal mijn vuvuzela eens uit de kast halenquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:55 schreef moemoe het volgende:
Blaas op een toeter uit het raam, dat zal ze leren!
Ja klopt, en je moet bij de meeste dingen nog super snel zijn ook, heb wel eens vragen beantwoord en daarmee iets van 40 rep of zo gehaald net te kort voor normale reacties .quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:54 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true. Ik heb inmiddels wel wat reputatie daar, heb ooit m'n eigen vraag beantwoord, en mensen vinden dat heel interessant ofzo.Maar alsnog gewoon zuur, want er zit volk dat echt letterlijk elke vraag probeert af te kraken.
holy fuck sharequote:Op zaterdag 28 september 2019 17:56 schreef I. het volgende:
Alleen wel pas als ik deze allemaal op heb;
[ afbeelding ]
Koekoek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
is @Flippiee ook een donut?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bijna net zo lekker als Flippiee.
Die hebben van die lekkere vulling aan de binnenkantquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die hebben van die lekkere vulling aan de binnenkant
Laatste keer dat ik haar zag niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
is @:flippiee ook een donut?
Alleen een glaced donut. Beste donutquote:
Ook lekker, ik heb nu de gesuikerde en vanille donuts. Echt genot.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen een glaced donut. Beste donut
Moemoe 🥰quote:
Deze shit is geweldig.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:28 schreef I. het volgende:
[..]
Deze heb ik ook gekocht, (zijn inmiddels alweer op), omdat jij er laatst over begon.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:28 schreef Fok-it het volgende:
Zie nu pas de OP
I. ziet liever code dan mooie vrouwen
Oreoquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:28 schreef I. het volgende:
[..]
Deze heb ik ook gekocht, (zijn inmiddels alweer op), omdat jij er laatst over begon.
[ afbeelding ]
Ore-noquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:30 schreef I. het volgende:
Ook weer twee bakken hummus en twee zakken sweet chilli-nachochips gekocht.
#GENOT#VIESDIKKED#MOKERVET
En een doos frikandellen, en een doos loempia's. Dit keer geen mini, maar grote, met kip- en groentevulling.quote:
Stonden die Britse biggen in de OP?quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:28 schreef Fok-it het volgende:
Zie nu pas de OP
I. ziet liever code dan mooie vrouwen
Jezus man.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:31 schreef I. het volgende:
[..]
En een doos frikandellen, en een doos loempia's. Dit keer geen mini, maar grote, met kip- en groentevulling.
Niet eensquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stonden die Britse biggen in de OP?
Dat vraag ik mij al 29 jaar af Amaquote:
Hij kan de groentenafdeling niet zien alleen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Zo te lezen kan je genoeg zien als je door de supermarkt loopt
Zekerquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:32 schreef Fok-it het volgende:
Zo te lezen kan je genoeg zien als je door de supermarkt loopt
Ik hoop dat Lidl deze in het vaste assortiment gaat opnemen.quote:
De gezonde dingen zijn niet leuk om op te noemen. Niemand boeit het dat ik 's middag knäckebrödjes eet met plakjes kipfilet, of dat ik een volkoren pastaatje met kip, cherrytomaatjes en pesto eet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus man.
Koop eens iets gezonds.
Niet dat ik de juiste persoon ben om dit te zeggen, maar goed.
En het klinkt niet eens lekker.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:35 schreef I. het volgende:
[..]
De gezonde dingen zijn niet leuk om op te noemen. Niemand boeit het dat ik 's middag knäckebrödjes eet met plakjes kipfilet, of dat ik een volkoren pastaatje met kip, cherrytomaatjes en pesto eet.
Even gekeken.quote:
Zou wel chill zijn ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lidl deze in het vaste assortiment gaat opnemen.
Daaromquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het klinkt niet eens lekker.
@JR-Style-93quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En het klinkt niet eens lekker.
[..]
Even gekeken.
Niet veel beter.
Lidlquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:37 schreef I. het volgende:
Frikandellen tho
Vietnamese loempia's
Donuts
Neo's
Chips
Hummus
Als ik over 30 jaar nog single ben en geen geloof meer heb in de liefde ga ik zo leven, alleen dan elke dag. Out with a bang. Maar dan geen seks, maar dat mijn buik letterlijk ontploft ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:37 schreef I. het volgende:
Frikandellen tho
Vietnamese loempia's
Donuts
Neo's
Chips
Hummus
JR heeft een wansmaak.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:JR-Style-93
Wat vind jij hier van?
Pff, elke dag frikandellen. Ik zou al kotsen bij de gedachtequote:Op zaterdag 28 september 2019 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik over 30 jaar nog single ben en geen geloof meer heb in de liefde ga ik zo leven, alleen dan elke dag. Out with a bang. Maar dan geen seks, maar dat mijn buik letterlijk ontploft ofzo
Kuroi de zesde.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooooou dat denk ik niet en de gekko's ook niet.
maar wel R2D2 en de regenbooglamaquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooooou dat denk ik niet en de gekko's ook niet.
quote:
Yesss alleen de lama blijft niet goed staan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar wel R2D2 en de regenbooglama
LEUGENS... JE MOET ALTIJD BLIJ ZIJN...quote:
Good to know. Because I pretty damn amquote:
Hmm dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nog meer lama's!!!!!!!!!!!!!
Niks moetquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
LEUGENS... JE MOET ALTIJD BLIJ ZIJN...
IK KOM NU NAAR JE TOE... BLIJ ZUL JE ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Good to know. Because I pretty damn am
quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:54 schreef I. het volgende:
[..]
Soms vergeten mensen zulke dingen wel eens. Daardoor kan je vrij makkelijk in een negatieve spiraal terechtkomen.
Vind hem wel sterke filmpjes maken ja. Deze vond ik ook mooi;quote:
Even kijkenquote:
Las laatst een stuk over eenzaamheid bij mannen. Dat 20% zegt dat hij geen vrienden heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:54 schreef I. het volgende:
[..]
Soms vergeten mensen zulke dingen wel eens. Daardoor kan je vrij makkelijk in een negatieve spiraal terechtkomen.
Vooral in het nu denken. En alles wat in de toekomst ligt en waar je je druk om maakt is onzin. Al is het over 5 minuten of over 5 jaar. Het is niet waar. De enige waarheid is hoe je je nu op dit moment voelt. Erg lastig maar wel echt noodzakelijk om je dat aan te lerenquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:54 schreef I. het volgende:
[..]
Ja dat is wel naar inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las laatst een stuk over eenzaamheid bij mannen. Dat 20% zegt dat hij geen vrienden heeft.
Dat soort shit raakt me wel.
"The feeling of being behind, well, behind what? Who's measuring stick am I using?"quote:
Door de maatschappij en overheid wordt er meer focus gelegd op eenzaamheid onder ouderen maar jongeren hebben net zo'n, zo niet groter probleem daarmeequote:Op zaterdag 28 september 2019 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las laatst een stuk over eenzaamheid bij mannen. Dat 20% zegt dat hij geen vrienden heeft.
Inderdaad. Ik heb daar nog steeds heel veel moeite mee om te accepteren dat ieder een eigen pad heeft met een eigen snelheid. Ik kan met de snelheid van het mijne gewoon geen vrede hebben. Maar dat komt hopelijk nog welquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:03 schreef I. het volgende:
[..]
"The feeling of being behind, well, behind what? Who's measuring stick am I using?"
Mooi.
Denk dat dat nog laag is, zal ongetwijfeld hoger liggen, maar veel mensen hebben het er gewoon niet over.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, en toch is het heel "normaal" tegenwoordig om je daar juist wel druk om te maken, want bijna iedereen doet dat immers.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral in het nu denken. En alles wat in de toekomst ligt en waar je je druk om maakt is onzin. Al is het over 5 minuten of over 5 jaar. Het is niet waar. De enige waarheid is hoe je je nu op dit moment voelt. Erg lastig maar wel echt noodzakelijk om je dat aan te leren
Idem hoor, blijft een heel lastige gedachte. Je wil sneller, je wil meegaan met de stroom, maar die stroom is ook maar een gemiddelde. Het is onmogelijk om daaraan vast te houden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb daar nog steeds heel veel moeite mee om te accepteren dat ieder een eigen pad heeft met een eigen snelheid. Ik kan met de snelheid van het mijne gewoon geen vrede hebben. Maar dat komt hopelijk nog wel
Er zijn ook maar heel weinig mensen op aarde die op die manier verlicht zijn. En dit soort kennis op proberen te doen. Omdat het mensen tegen hun borst stuit. En het relateren aan God en shit. Terwijl het gewoon bewustzijn is. En jezelf gelukkiger makenquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:11 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, en toch is het heel "normaal" tegenwoordig om je daar juist wel druk om te maken, want bijna iedereen doet dat immers.
Misschien is zo'n buddy-groep wat voor je. Wordt er iemand aan je gekoppeld die iemand nodig heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel naar inderdaad.
Zulke mensen kunnen mijn vriend wel worden.
Het probleem zal later alleen maar groter worden, ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door de maatschappij en overheid wordt er meer focus gelegd op eenzaamheid onder ouderen maar jongeren hebben net zo'n, zo niet groter probleem daarmee
Zou best kunnen. Op de universiteit zal het lager liggen, bij mensen die al een jaar of 10 een vaste baan hebben, hoger.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:10 schreef I. het volgende:
[..]
Denk dat dat nog laag is, zal ongetwijfeld hoger liggen, maar veel mensen hebben het er gewoon niet over.
Op de universiteiten valt dit wel tegen denk ik, weinig contacten aan over gehouden omdat het een beetje is samen naar college, daar goed opletten en luisteren en dan spreiden de wegen weer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien is zo'n buddy-groep wat voor je. Wordt er iemand aan je gekoppeld die iemand nodig heeft.
[..]
Het probleem zal later alleen maar groter worden, ja.
Plus de zorgkosten etc. Zou toch voldoende prikkel moeten zijn voor de overheid zou je zeggen.
[..]
Zou best kunnen. Op de universiteit zal het lager liggen, bij mensen die al een jaar of 10 een vaste baan hebben, hoger.
Je hebt op de uni buiten de colleges natuurlijk voldoende mogelijkheden om te socializen. Campus, verenigingen etcquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op de universiteiten valt dit wel tegen denk ik, weinig contacten aan over gehouden omdat het een beetje is samen naar college, daar goed opletten en luisteren en dan spreiden de wegen weer.
Campus is vrij ongebruikelijk in Nederland, verenigingen heb je wel genoeg ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt op de uni buiten de colleges natuurlijk voldoende mogelijkheden om te socializen. Campus, verenigingen etc
Ja, campus, maar ook als je op kamers gaat natuurlijkquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Campus is vrij ongebruikelijk in Nederland, verenigingen heb je wel genoeg ja.
Ja dat wordt voor steeds meer studenten niet meer te doen vanwege dat debiele leenstelsel en de woningnood.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, campus, maar ook als je op kamers gaat natuurlijk
Precies, het is te moeilijk om het in jezelf te zoeken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn ook maar heel weinig mensen op aarde die op die manier verlicht zijn. En dit soort kennis op proberen te doen. Omdat het mensen tegen hun borst stuit. En het relateren aan God en shit. Terwijl het gewoon bewustzijn is. En jezelf gelukkiger maken
Niet iedereen wilt max lenen bij DUO inderdaadquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat wordt voor steeds meer studenten niet meer te doen vanwege dat debiele leenstelsel en de woningnood.
Er zijn tientallen verenigingen en clubjes die je de mogelijkheid bieden voor contact, zich zelfs aan je opdringen het gehele jaar door.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op de universiteiten valt dit wel tegen denk ik, weinig contacten aan over gehouden omdat het een beetje is samen naar college, daar goed opletten en luisteren en dan spreiden de wegen weer.
Ja daarom ik heb nu een studieschuld van nog geen 2000 euro die ik tijdens het afstuderen terug ga betalen en dan hoop ik toch wel snel een koopwoning te kunnen krijgen na niet al te lang huren.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet iedereen wilt max lenen bij DUO inderdaad
Ja dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn tientallen verenigingen en clubjes die je de mogelijkheid bieden voor contact, zich zelfs aan je opdringen het gehele jaar door.
Sociaal contact hebben is de norm. Iedere avond feestjes, lezingen, reizen etc.
En je ontmoet mensen die, meer dan ervoor, je interesses delen.
Mocht ik het privilege hebben gehad om wat jaartjes te studeren had ik het wel gedaan overigens. Het is gewoon een belangrijke periode in je leven die je goed wilt benutten en waar je niet teveel stress moet hebben financieel gezien. Maar zo zal vast niet iedereen erover denkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja daarom ik heb nu een studieschuld van nog geen 2000 euro die ik tijdens het afstuderen terug ga betalen en dan hoop ik toch wel snel een koopwoning te kunnen krijgen na niet al te lang huren.
Ja ik heb eigenlijk gedurende mijn hele studie wel bijbaantjes gehad tot nu toe dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mocht ik het privilege hebben gehad om wat jaartjes te studeren had ik het wel gedaan overigens. Het is gewoon een belangrijke periode in je leven die je goed wilt benutten en waar je niet teveel stress moet hebben financieel gezien. Maar zo zal vast niet iedereen erover denken
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:13 schreef Kopjechino het volgende:
Jeetje, was gewoon in slaap gevallen. Zal eens wat gaan eten, maar wat?
Ettooooooflattoooooooooooquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
chinooooodepinoooooooooooooooooooooooo
Hmm, dat is zeker een optie jaquote:
Dikkiequote:Op zaterdag 28 september 2019 20:19 schreef I. het volgende:
Ik had net een soepje op, met een stokbroodje.
Straks even een paar donuts als toetje.
Zou willen dat ik je kon helpenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:24 schreef FlippingCoin het volgende:
DIG / [es6 React]React Render vraag
0 reacties
RIP!
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een hoop mooie nummers heeft muzikale held r.kelly gemaakt jammer dat hij nu zo gezocht wordt door misgunners.
heb die docu gezien allemaal van die huil negerinnen.quote:
Misgunners? Wat?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een hoop mooie nummers heeft muzikale held r.kelly gemaakt jammer dat hij nu zo gezocht wordt door misgunners.
wat een smaakvolle bijdrage aan het vertoog weerquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb die docu gezien allemaal van die huil negerinnen.
dat was Aliyaah werd zij ook niet toe gedwongen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misgunners? Wat?![]()
Hij trouwde als 27-jarige met een 15-jarig meisje, dat deed hij helemaal zelf hoor. Volgens mij werd hij daar niet toe gedwongen.
Dat je daar nog aandacht aan besteed joh.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:39 schreef Fok-it het volgende:
Gras is groen
Water is nat
Mikey gedraagt zich andermaal als een zwakzinnige
IEHIEquote:
Ik heb ze pas geleden nog geproefd en het was erg lekker, sorryquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze zijn onrustig door alle regen van afgelopen dagen dus moet eerdaags even met ze zwemmen om ze te kalmeren anders gaan ze aan de dijken beginnen en dan ligt zeeland straks weer onder water
#sugarbombquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Dudje!quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moemoe 🥰
Ik voel me aangetrokken door de TT
Ja I know, maar dat zegt toch wel wat, toch? Over dat hij op jongere meisjes valt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat was Aliyaah werd zij ook niet toe gedwongen.
maar wat als het twaalfjarige meisje instemde?!?!?!quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja I know, maar dat zegt toch wel wat, toch? Over dat hij op jongere meisjes valt.
Of is alles uit de duimen van de misgunners gezogen?
Zijn muziek is/was wel the bomb verder.
de waarheid ligt vast ergens in het midden heel die #metoo beweging is maar irritant.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja I know, maar dat zegt toch wel wat, toch? Over dat hij op jongere meisjes valt.
Of is alles uit de duimen van de misgunners gezogen?
Zijn muziek is/was wel the bomb verder.
Ze was 15, ik maakte een typefoutjequote:Op zaterdag 28 september 2019 20:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
maar wat als het twaalfjarige meisje instemde?!?!?!
Je bent zelf irritantquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
de waarheid ligt vast ergens in het midden heel die #metoo beweging is maar irritant.
Weer slapeloos nachtje straksquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:56 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met moemoee?
[..]
Moet kunnen toch.
bedankt voor het compliment.quote:
Dan zou ik je suikertoevoer maar wat laten afnemen komende uurtjesquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:57 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker niet.Ik ga vannacht heerlijk slapen.
Hoop ik
Wel goed hoor! Ik nachtbraak iets minder tegenwoordig, even wennenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:56 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe gaat het met moemoee?
[..]
Moet kunnen toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm, misschien wel een ideetje ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou ik je suikertoevoer maar wat laten afnemen komende uurtjes
Ik zie dit als een doodsbedreigingquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wel goed hoor! Ik nachtbraak iets minder tegenwoordig, even wennen.
Als ik teveel suiker eet of eigenlijk suiker überhaupt tot me neem, zie ik dat terug aan mijn huid.
Afgelopen dagen nog wat superfoods ingeslagen, gewoon omdat het kan.
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe dat zo?
Je vond het tijd voor een nieuw ritme?
Hmm, mijn huid is sowieso niet al te top, maar dat kan ook wel aan alle meuk liggen die ik eet.
Wat voor superfoods? Goji bessen, chiazaad, cacaobonen, tarwegras etc?
hij staat onderaan ben jouw gestook spuugzat geef eerst de bovenstaande de kans.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie dit als een doodsbedreiging![]()
Even TR'en
Haha kusjequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij staat onderaan ben jouw gestook spuugzat geef eerst de bovenstaande de kans.
Ik denk dat ik wel vrij zeker ben wie de dader is in ons Mexicaanse verhaalquote:
het deel van de moorden? hoe ver ben je?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel vrij zeker ben wie de dader is in ons Mexicaanse verhaal
Komt wel goed alleen een forum met veel software engineers zou wel tof zijn.quote:
Ja daar ben ik gister in begonnen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:14 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
het deel van de moorden? hoe ver ben je?
Luisterde jij nou ook Idles?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
of het deel van de misdaden ofzo
heb er niet zo veel mee, vind paar liedjes wel leukquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Luisterde jij nou ook Idles?
Misschien moeten we daar maar eens iets aan doen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Komt wel goed alleen een forum met veel software engineers zou wel tof zijn.
dan weet je nog helemaal nix broquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar ben ik gister in begonnen.
Had je niet zoiets van zou het niet Archimboldi zelf kunnen zijn aan het eind van deel 3? In die gevangenisquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dan weet je nog helemaal nix bro
Ken je nog soortgelijke muziek die je wel tof vindt? Luister zulke muziek verder nooit.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb er niet zo veel mee, vind paar liedjes wel leuk
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:18 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien moeten we daar maar eens iets aan doen.![]()
Siem de Jong lolquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
R. Kelly zijn muziek is een beetje zoals ten Hag zijn wisselbeleid.
hits en mis ?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
R. Kelly zijn muziek is een beetje zoals ten Hag zijn wisselbeleid.
zimba ku kinbotequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dan weet je nog helemaal nix bro
op de manier waarop ik het boek las was ik eigenlijk nauwelijks bezig met die vraag, ik zag die moorden meer als een representatie van de menselijke conditiequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je niet zoiets van zou het niet Archimboldi zelf kunnen zijn aan het eind van deel 3? In die gevangenis
Bijvoorbeeld.quote:
Pure aids.quote:
Deel 3 las je nog amper over de moorden zelf hequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
op de manier waarop ik het boek las was ik eigenlijk nauwelijks bezig met die vraag, ik zag die moorden waren meer als een representatie van de menselijke conditie
oei pijnlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Altijd die veel te late wissels. Zo vaak de Wit en Ekkelenkamp erin voor 2 minuten
[..]
Pure aids.
Veel te late wissels is echt een Nederlandse ziekte. Gio en Koeman deden dat ook altijdquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Altijd die veel te late wissels. Zo vaak de Wit en Ekkelenkamp erin voor 2 minuten
[..]
Pure aids.
nee maar ze zijn wel al lang geïntroduceerd als concept, en fate denk er ook veel over na, zonder dat er inhoudelijk op wordt ingegaanquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deel 3 las je nog amper over de moorden zelf he
Maar zijn muziek is minder erg dan zijn pooier-zaken.quote:
Echt niemand wint iets met die wissels.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te late wissels is echt een Nederlandse ziekte. Gio en Koeman deden dat ook altijd
Lijkt me nog niet eens een heel gek idee. Je ziet wel dat xda-devs bijvoorbeeld één gigantisch forum heeft, maar de webdevs zitten meestal enkel op niche productforums en SO.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja.![]()
Waar je gewoon beetje casual discussie kan hebben en kan vragen en zo niet zo strict als SO.
Vind hem juist de eerste in het hele boek die iemand van actie is en niet van woordenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
en fate denk er ook veel over na, zonder dat er inhoudelijk op wordt ingegaan
snap niet goed wat je hiermee bedoeltquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind hem juist de eerste in het hele boek die iemand van actie is en niet van woorden
Hij lijkt meer geleefd te worden door gebeurtenissenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
snap niet goed wat je hiermee bedoelt
de critici reizen toch ook af naar mexico en naar elkaar, gaan bars af op zoek etc.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij lijkt meer geleefd te worden door gebeurtenissen
Ja terwijl de front end steeds maar blijft groeien qua complexiteit en structuren en de ontwikkeligen super snel gaan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet eens een heel gek idee. Je ziet wel dat xda-devs bijvoorbeeld één gigantisch forum heeft, maar de webdevs zitten meestal enkel op niche productforums en SO.
Mja het eindigde wel met die Pelletier die voornamelijk aan het zwembad lag, continu dezelfde boeken lezendquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
de critici reizen toch ook af naar mexico en naar elkaar, gaan bars af op zoek etc.
vind amalfitano is te introspectief om echt actie van te verwachten
ehh, idles is beetje verpopte versie van oudere post-punk ofzo? ze hebben ook wel wat van the fall wegquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ken je nog soortgelijke muziek die je wel tof vindt? Luister zulke muziek verder nooit.
ja maar daar is genoeg actie aan vooraf gegaan lijkt mequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja het eindigde wel met die Pelletier die voornamelijk aan het zwembad lag, continu dezelfde boeken lezend
Vraag me af of er dan wel grote behoefte aan is, of dat mensen sneller teruggrijpen naar Slack oid.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja terwijl de front end steeds maar blijft groeien qua complexiteit en structuren en de ontwikkeligen super snel gaan.
beetje semi intellectueel doen moet je toch wel aanspreken ouwe makker.quote:
Ik denk dat je in de war bent met quasiquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
beetje semi intellectueel doen moet je toch wel aanspreken ouwe makker.
jammer dat je er zo over denktquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:42 schreef I. het volgende:
[..]
Semi-tragische sluimerige jankmuziek. Zo komt 't op mij over, vind het echt kut.
rtquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met quasi
die is er daar ook niet vies van vanwege hem en die boze turk een jaar of vier geleden gestopt met dwdd kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met quasi
Achja, verschil in smaak moet er wezen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jammer dat je er zo over denkt
Somebody somebody somebody somebody body some some some some boohoodyyyyquote:
Toen ik laatst bij de Domino's was, luisterde de enige gozer die daar aan het werk was naar dat meisje met de prei liedje en zat mee te zingenquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:11 schreef I. het volgende:
Dat je later als bejaarde moet vertellen naar wat voor muziek je vroegah luisterde. Nou, dit dus.
Oeiquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen ik laatst bij de Domino's was, luisterde de enige gozer die daar aan het werk was naar dat meisje met de prei liedje en zat mee te zingen
You are the dancing Queen, young and sweet only 17quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:12 schreef I. het volgende:
Mijn ouders luisterden naar Abba, BeeGees, Stones, en Queen, en ik naar All Star by Smashmouth but every word is somebody.
Pijnlijk wel. Pff. Weet nog wel dat je vroeger zo'n ultimate meme-song compilatie had, wat een pure chaos was dat.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik laatst bij de Domino's was, luisterde de enige gozer die daar aan het werk was naar dat meisje met de prei liedje en zat mee te zingen
M'n broer had daar nog een cd'tje van gekocht, voor in z'n radiowekker mét cd-speler.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
You are the dancing Queen, young and sweet only 17
Had het hier toevallig deze week nog over met een vriendquote:
Abba en Beegees zijn wel goudquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:16 schreef I. het volgende:
[..]
M'n broer had daar nog een cd'tje van gekocht, voor in z'n radiowekker mét cd-speler.
quote:
Was toen ook gewoon heel epic toch.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Had het hier toevallig deze week nog over met een vriendVond dat "epic" toen het uitkwam, kan dat echt niet meer kijken zonder te cringen
Me gustaquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:20 schreef I. het volgende:
[..]
Was toen ook gewoon heel epic toch.Alle epic memes in één filmpje omg
Queen ook.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Abba en Beegees zijn wel goud
Mijn ouders luisterden meer naar Michael Jackson, u2 en Alanis Morisette
Ja tuurlijk Queen ookquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:21 schreef I. het volgende:
[..]
Queen ook.
MJ
M'n ouders hebben echt nog stapels platen met echt van alles. Ook BZN uiteraard.
Rick Astley is wel echt awesome ja.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
Rick Astleygod
Vind dit nog best leuke mashup
GreatNegusquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:24 schreef I. het volgende:
[..]
Rick Astley is wel echt awesome ja.
Deze is ook top;
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GreatNegus
3 jaar geleden
Never gonna finish puberty.
Ik wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:43 schreef I. het volgende:
[..]
Vraag me af of er dan wel grote behoefte aan is, of dat mensen sneller teruggrijpen naar Slack oid.
Ik zou het ook wel tof vinden, maar zou zonde zijn als het straks staat, en er komt geen hond op af. Misschien eerst iets van marktonderzoek doen.quote:
Heftige shit wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)in-georgie~ab6e42e4/
[ afbeelding ]
Lekker hoor. Met je omafiets vanaf scheuren
Is niet echt nostalgie van mij, als ik denk aan nummers die ik hoorde toen ik kind was denk ik aan andere dingenquote:
Oh.quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is niet echt nostalgie van mij, als ik denk aan nummers die ik hoorde toen ik kind was denk ik aan andere dingen
Haddaway, Scoop, Barthezz, Jan Wayne, Paradiso,quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:54 schreef I. het volgende:
[..]
Oh.
O-zone, Eiffel 65, Eurythmics, Chipz, Las Ketchup, en Gigi D'agostino?
quote:Op zaterdag 28 september 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haddaway, Scoop, Barthezz, Jan Wayne, Paradiso,
Genott
Maar Gigi wel op 1 ja. Iconisch was datquote:
O-zone ken ik niet eensquote:Op zaterdag 28 september 2019 22:54 schreef I. het volgende:
Oh.
O-zone, Eiffel 65, Eurythmics, Chipz, Las Ketchup, en Gigi D'agostino?
Ook een pareltje jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Haha Special D
Nice
Pik je wel de verkeerde
For something likeee you
Nee echtquote:
Scooter was ook een baas jaquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee echt
Dit was meer wat ik heb meegekregen toen ik nog heul jong was
RESPECT TO THE MAN IN THE ICE CREAM VANNNNNNNquote:
Echt welquote:
Ja, ik ook. Gelukkig heb ik mijn eigen muzieksmaak ontwikkeldquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:12 schreef I. het volgende:
Ik heb echt heel veel top 40 meuk meegekregen. Iets teveel
Summerjamquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:17 schreef I. het volgende:
Jeetje. Summervibe gehalte was wel hoog destijds he.
Ik niet, luister nog steeds top 40.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Gelukkig heb ik mijn eigen muzieksmaak ontwikkeld
Ik vind Als het avond is serieus fijn nummerquote:
Niet slecht nee, maar ik dit verder wel echt een heel magere top vijf.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Als het avond is serieus fijn nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |