Klopt jaquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja probleem met SO alleen dat je eerst een jaar onderzoek moet doen en een jaar formuleren anders is die binnen een paar uur gesloten.
Maar als je vraag eenmaal mag blijven staan zonder downvotes heb je snel een goede reactie.
Fake want I. is gingerquote:
Ja dat is super matig.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:42 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt jaOf ze koppelen hem aan een 'duplicate', terwijl je vraag echt compleet anders is.
ja die is eraf gephotoshopped daarquote:
goedenavondquote:
Ja true. Ik heb inmiddels wel wat reputatie daar, heb ooit m'n eigen vraag beantwoord, en mensen vinden dat heel interessant ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is super matig.
Mijn reputatie is ook te laag om er op te reageren of zo.
Meeste vragen die ik stel zijn ook al beantwoord en anders ga ik zelf wel kloten.
Hoe is het met de palingen?quote:
Blaas op een toeter uit het raam, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:47 schreef Kopjechino het volgende:
Net thuisgekomen terwijl er hier een of ander parkfeest aan de gang is. Het is gedaan met de rust
quote:
Ze zijn onrustig door alle regen van afgelopen dagen dus moet eerdaags even met ze zwemmen om ze te kalmeren anders gaan ze aan de dijken beginnen en dan ligt zeeland straks weer onder waterquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hoe is het met de palingen?
[..]
Blaas op een toeter uit het raam, dat zal ze leren!
Zal mijn vuvuzela eens uit de kast halenquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:55 schreef moemoe het volgende:
Blaas op een toeter uit het raam, dat zal ze leren!
Ja klopt, en je moet bij de meeste dingen nog super snel zijn ook, heb wel eens vragen beantwoord en daarmee iets van 40 rep of zo gehaald net te kort voor normale reacties .quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:54 schreef I. het volgende:
[..]
Ja true. Ik heb inmiddels wel wat reputatie daar, heb ooit m'n eigen vraag beantwoord, en mensen vinden dat heel interessant ofzo.Maar alsnog gewoon zuur, want er zit volk dat echt letterlijk elke vraag probeert af te kraken.
holy fuck sharequote:Op zaterdag 28 september 2019 17:56 schreef I. het volgende:
Alleen wel pas als ik deze allemaal op heb;
[ afbeelding ]
Koekoek.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:56 schreef I. het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |