Moet straks weg en nog even de Cos teruglezen, maar wip vanavond weer aan!quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben.. en ik wil nu wel de juiste
Ik weet niet hoe ik elke eenzame dag moet overleven
Engelstalig ?quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben.. en ik wil nu wel de juiste
Ik weet niet hoe ik elke eenzame dag moet overleven
Ja misschien is het idd handiger om er een frame omheen te zetten.. taal en tijdvak ivm je de pluris zoekenquote:
Misschien dan ook handig om meteen de artiest en het album te vermelden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja misschien is het idd handiger om er een frame omheen te zetten.. taal en tijdvak ivm je de pluris zoeken
quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien dan ook handig om meteen de artiest en het album te vermelden.
Oh ik wilde net een liedje posten wat misschien wel goed had kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:38 schreef BloesBloes het volgende:
Oké uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat 5th met onmiddellijke ingang is gestopt ivm een acute allergische reactie.
Het stokje ligt voor het grijpen voor hem of haar die zich geroepen voelt![]()
Doe je ding, of niet !
Tja, shit happens, maar de stok ligt voor het grijpen, wellicht dat iemand hem straks oppakt en denkt is ga het (nog eens) proberen en dan heb je nieuwe kansenquote:Op zaterdag 28 september 2019 17:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ik wilde net een liedje posten wat misschien wel goed had kunnen zijn
We kunnen hem gewoon goed keuren dan heb jij dus nu de stok en mag jij hem spelen of weggeven Win win zou ik zeggenquote:
aww een van mn lievelingsquote:
easy, can you reead my mind the killersquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
ik kreeg het groene licht
ik kreeg een klein gevecht
als je mijn gedachten kunt lezen
te makkelijk gemaakt he?quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
easy, can you reead my mind the killers
ja zeg ik eerlijk, heel veel, heb een raar gevoel voor tekst vooral, valt gemakkelijk op zn plek sorryquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
te makkelijk gemaakt he?
Maar ja, tegen jou valt niet op te boksen, jij kent echt álle liedjes
Fijn toch? Voor jou moeten ze héél moeilijk gemaakt worden dus. Het is een uitdagingquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja zeg ik eerlijk, heel veel, heb een raar gevoel voor tekst vooral, valt gemakkelijk op zn plek sorry
Oh, sorry. Hoop dat ik je nu geen verdriet heb gedaanquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
omg het levelings nummer van mn moeder, al heel veel jaar overleden
juist niet!quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, sorry. Hoop dat ik je nu geen verdriet heb gedaan
ja dat dus, daar is muziek toch voor?quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Kun je met liefde even aan je moeder terug denken
Ja hoor. In muziek zit álles.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat dus, daar is muziek toch voor?
Dan vond ze deze vast ook heel mooiquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:14 schreef Bramenstruik het volgende:
ze s was ook helemaal fan van Elvis Costello
ja preciesquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan vond ze deze vast ook heel mooi
werd ook gedraaid op de begrafenisquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan vond ze deze vast ook heel mooi
Ga eens even nadenkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:18 schreef Bramenstruik het volgende:
maar ok kom op raden nu, geef later wel weer een hint erbij
quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:24 schreef BloesBloes het volgende:
Hah, nieuwe, oké schot voor de boeg\
Green Green Grass Of Home
Paco55quote:
Ik weet niks van muziek. En met niks bedoel ik echt niks. Maar ik hou van Google. Dus ikhoef niet in de erelijst of zelfs de lijst van mededingers. Och Here laat dit stokjeaan mij voorbij gaan.quote:
Ja nice Braam, ik had hem ook al gezien maar even een klein stukje regelgeving;quote:
Bedankt Paco, je maakt een mooi punt voor mijquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:41 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik weet niks van muziek. En met niks bedoel ik echt niks. Maar ik hou van Google. Dus ikhoef niet in de erelijst of zelfs de lijst van mededingers. Och Here laat dit stokjeaan mij voorbij gaan.
ja dat is voor iedereen anders toch, ik weet bv niks van Celine Dionquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:42 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja nice Braam, ik had hem ook al gezien maar even een klein stukje regelgeving;
Denk eraan een redelijk bekend nummer, Wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |