Ik had het natuurlijk over de Honda in de RBR én in de periode van Maxquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:24 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
2010 - 15 poles en 9 overwinningen
2011 - 18 poles en 12 overwinningen
2012 - 8 poles en 7 overwinningen
2013 - 11 poles en 13 overwinningen
Dus zeker wel gelukt met een een Renault, alleen niet in het hybride V6 turbo tijdperk
Tom z,n gemiddelde gaat wel iets nar beneden..quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel ze lieten de kijkers een cijfer geven aan alle tafelgasten. Zou Jack dan een voldoende krijgen?
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Plooij en Coronel in één uitzending
In Brazilië was VER het hele weekend dominant dus wel vreemd dat hij dat niet het mooiste geheel vond. Al was die race in Oostenrijk ook zeer spectaculair. Maar vond die inhaalactie op LEC niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:29 schreef MakkieR het volgende:
Net even herhaling van F1 cafe gezien en het verbaasd me hoe verschrikkelijk weinig er werd gesproken over de meest legendarische wedstrijd van het seizoen. Jack vond Brazilië de mooiste en Max had het vooral over Oostenrijk. Maar de race die bij mij toch wel het meest bij blijft nog voor jaren is de GP van Duitsland. Niet (weinig) een woord werd er over gesproken, terwijl juist die wedstrijd alles had. Daar kon je echt zien wie de grote jongens waren en wie er af haakten.
Daar heb je zeker een valide punt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:19 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer genoeg besteedden ze geen aandacht aan de derde plaats van Opmeer in het F1 eSports kampioenschap.
Hadden ze wel even kunnen doen, nu hij toch in de studio was.
Daar was niets mis mee. Dat werd al vaker op die manier gedaan. Daarvoor in het jaar ook al een paar keer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In Brazilië was VER het hele weekend dominant dus wel vreemd dat hij dat niet het mooiste geheel vond. Al was die race in Oostenrijk ook zeer spectaculair. Maar vond die inhaalactie op LEC niet helemaal eerlijk.
Inderdaad. Een paar races eerder kreeg RIC er nog een dubbele straf voor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar was niets mis mee. Dat werd al vaker op die manier gedaan. Daarvoor in het jaar ook al een paar keer.
Dan was de actie waarvoor hij die award won dubieuzer, want met 4 wielen buiten de baan.
Ik vind van wel. Max duwde hem expres heel venijnig buiten de baan. Hij had hem gewoon ruimte moeten geven, LEC zat er praktisch naast.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar was niets mis mee. Dat werd al vaker op die manier gedaan. Daarvoor in het jaar ook al een paar keer.
Dan was de actie waarvoor hij die award won dubieuzer, want met 4 wielen buiten de baan.
Bij het uitkomen van de bocht hoef je geen ruimte te geven als je er aan de binnenkant naast zit. Dan mag je gewoon je auto naar buiten laten rollen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Max duwde hem expres heel venijnig buiten de baan. Hij had hem gewoon ruimte moeten geven, LEC zat er praktisch naast.
Wat betreft die inhaalactie op Silverstone, LEC duwde VER naar buiten. Verstappen lag voor op hem, LEC duwt hem naar buiten, gaat vervolgens weer binnen de lijntjes, maar hij heeft niet genoeg ruimte. In die context vind ik het wel terecht dat die gewoon telde.
Kijk maar op 5:31
Maar GP van Duitsland was toch die regenrace, waar iedereen het nog weken over had,die je gewoon niet in 10 minuten kunt samenvatten. Ben geen expert, maar ik hoor Olav en Jack zo vaak zeggen, dat regenraces in het algemeen laat zien wie de beste coureurs zijn, gezien je alle wetten van het races kunt weggooien. Duitsland was werkelijk een slagveld waar enkel Verstappen na een pirouette zijn auto op de baan kon houden en Hamilton zijn neus verloor. Met die race kon je met recht zeggen dat verstappen beter was dan Hamilton.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In Brazilië was VER het hele weekend dominant dus wel vreemd dat hij dat niet het mooiste geheel vond. Al was die race in Oostenrijk ook zeer spectaculair. Maar vond die inhaalactie op LEC niet helemaal eerlijk.
[..]
Daar heb je zeker een valide punt.
Alleen helaas regent het de meeste races helemaal niet, dus leuk als je goed bent in de regen, maar wat heb je er over de lange linie aan? Perez vloog met z'n auto de vangrail in en Stroll reed hem uit, maar normaal gesproken wordt Stroll kapotgereden door Perez. Op zich kan elke goede coureur eraf vliegen op een natte baan. Hamilton stond ook bekend als een regengod, maar hij vloog er in Duitsland twee keer af.quote:Op zondag 8 december 2019 02:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar GP van Duitsland was toch die regenrace, waar iedereen het nog weken over had,die je gewoon niet in 10 minuten kunt samenvatten. Ben geen expert, maar ik hoor Olav en Jack zo vaak zeggen, dat regenraces in het algemeen laat zien wie de beste coureurs zijn, gezien je alle wetten van het races kunt weggooien. Duitsland was werkelijk een slagveld waar enkel Verstappen na een pirouette zijn auto op de baan kon houden en Hamilton zijn neus verloor. Met die race kon je met recht zeggen dat verstappen beter was dan Hamilton.
Misschien was het dan niet Verstappen zijn beste race volgens de experts, maar er geen woord over spreken vond ik werkelijk bizar, Duitsland had namelijk de race dat werkelijk alles had, een waar spektakel. Voor de neutrale kijker was Oostenrijk en Brazilië leuk, maar deze kwamen echt niet in de buurt van de bizarre race dat Duitsland was, met Verstappen als winnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |