Het is een goeie ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:02 schreef IxCalypso het volgende:
Eens, ze overdrijven niet. Max is een grote. Of je nou wil of niet.
Ik hoop dat RBR het echt gaat maken komend jaar want ik vind dat team zoveel leuker dan een chaotisch Ferrari of een saai Mercedes.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een goeie ja.
Alleen voor 2021 de goede keuze maken.
Tuurlijk. Zou mooier zijn als VER bij RBR kampioen wordt dan dat hij eerst moet overstappen. Maar die auto moet in Melbourne al briljant zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hoop dat RBR het echt gaat maken komend jaar want ik vind dat team zoveel leuker dan een chaotisch Ferrari of een saai Mercedes.
Ik ben ook benieuwd naar Mclaren dan
Geen onsympathieke jongen hoor maar geen één podium. Blijft jammerquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:14 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ga Nico wel missen, al heeft ie niet waargemaakt wat ie volgens mij echt ergens in z'n mars had ooit.
De Honda doet het iig echt goed, terwijl ik dit echt als een overgangsjaar zag. Véél beter dan ik van te voren had ingeschat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zou mooier zijn als VER bij RBR kampioen wordt dan dat hij eerst moet overstappen. Maar die auto moet in Melbourne al briljant zijn.
Als VER als derde eindigt is dat in ieder geval een goed begin.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De Honda doet het iig echt goed, terwijl ik dit echt als een overgang jaar zag. Véél beter dan ik van te voren had ingeschat.
3 Polepositions, nooit gelukt tijdens Renaultquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als VER als derde eindigt is dat in ieder geval een goed begin.
2. Ook in 2018quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
3 Polepositions, nooit gelukt tijdens Renault
Gewoon de grens opgezocht, niet per se erover heen. En zo ja dan zien we dat misschien nog wel. Ben wel benieuwd naar hoe hard dat ding loopt in Abu Dhabi.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:27 schreef IxCalypso het volgende:
Denk jij dat Ferrari dingen gedaan heeft die tegen het randje aan lagen of net erover?
Monaco en Mexico.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
2018? Welke dan en ja ik reken die derde ook, net als Max
Das normaal gesproken best een Mercedes circuit toch?quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon de grens opgezocht, niet per se erover heen. En zo ja dan zien we dat misschien nog wel. Ben wel benieuwd naar hoe hard dat ding loopt in Abu Dhabi.
Denk ook een Mercedes 1-2. Maar de verhouding Ferrari RBR wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Das normaal gesproken best een Mercedes circuit toch?
Ik vind dat meestal een niet zo boeiende race tenzij de ontknoping daar nog plaats vind.
Je zit alleen in de kroeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |