Ik viel net in een kwartier durende Hamilton verering. Tenenkrommend.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind deze juist een vermakelijke. Jack heeft een Force India cadeau gekregen.. want hij neemt alle onderdelen van hen mee
Hamiltonadoratie altijd terechtquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik viel net in een kwartier durende Hamilton verering. Tenenkrommend.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:35 schreef ondeugend het volgende:
Haha Tom die Ocon beschuldigd'van te popi willen zijn......
I rest meteen mijn case.
Hilarisch!
Wat een hijgend hondje is het toch tegenover Max. Echt walgelijkquote:
Dit dus. Als je toch al van tevoren weet dat je je groen en geel gaat zitten ergeren, waarom kijk je dan überhaupt nog?quote:Op zaterdag 16 november 2019 07:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik krijg inmiddels kromme tenen van het wekelijkse potje F1 Café bashen (en dan voornamelijk het bashen van de presentatoren).
Het zal vast een trend zijn onder de FOK kiddies ofzo ("kijk mij eens cool zijn dat ik Olav/Jack troll!"), maar het wordt inmiddels enorm irritant. Reageer alsjeblieft nou eens normaal in dit topic, of kijk gewoon niet (zoals ook al bijna elke week wordt aangeraden, maar sommigen hebben kennelijk een soort haat/liefde gevoel voor Olav, Jack en consorten).
Omdat ik de rest wel amusant vind. En toevallig erger ik me nogal aan Olav die in een totaal ander mens verandert tegenover “de grote Verstappen”. Daar mag ik toch wat van vinden? Ik zap niet weg bij alles wat me niet aanstaat. Anders kan ik ook geen mening vormen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 10:17 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Dit dus. Als je toch al van tevoren weet dat je je groen en geel gaat zitten ergeren, waarom kijk je dan überhaupt nog?
Het zou fijn zijn als ze eens ophouden met het aannemen van incompetente en ordinaire mensen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 07:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik krijg inmiddels kromme tenen van het wekelijkse potje F1 Café bashen (en dan voornamelijk het bashen van de presentatoren).
Het zal vast een trend zijn onder de FOK kiddies ofzo ("kijk mij eens cool zijn dat ik Olav/Jack troll!"), maar het wordt inmiddels enorm irritant. Reageer alsjeblieft nou eens normaal in dit topic, of kijk gewoon niet (zoals ook al bijna elke week wordt aangeraden, maar sommigen hebben kennelijk een soort haat/liefde gevoel voor Olav, Jack en consorten).
Welja, de andersom-wereld: sluit vooral de mensen buiten die leuk mee willen doen, en welkom trollen volk!quote:
Niet alles is leuk. En als mensen daar wat van zeggen is dat niet trollen. Trollroepers geven mij ook kromme tenen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:42 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Welja, de andersom-wereld: sluit vooral de mensen buiten die leuk mee willen doen, en welkom trollen volk!
Begrijp me niet verkeerd, een beetje kritische toon mag heus wel, maar onderbouw dit dan ook i.p.v. die zeer irritante trollende opmerkingen. Juist een moderator zou hier op horen te modden, maar net zoals in de andere F1 topics, gebeurd dit veel te weinig (of eigenlijk alleen wanneer iemand het in zijn stomme hoofd haalt om tegen Nattekat in te gaan, want dat is uiteraard uit den boze...).
Kan je er gelijk naast gaan zittenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:20 schreef Luppie0110 het volgende:
Die Gijs van Lennip hadden ze ook wel in het bejaardentehuis kunnen laten zitten.
Wat een gezwam van die ouwe
Ik ben een jonge god met scherpe analyses.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan je er gelijk naast gaan zitten
Dat ging nergens over nee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:20 schreef Luppie0110 het volgende:
Die Gijs van Lennip hadden ze ook wel in het bejaardentehuis kunnen laten zitten.
Wat een gezwam van die ouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |