Daar was niets mis mee. Dat werd al vaker op die manier gedaan. Daarvoor in het jaar ook al een paar keer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In Brazilië was VER het hele weekend dominant dus wel vreemd dat hij dat niet het mooiste geheel vond. Al was die race in Oostenrijk ook zeer spectaculair. Maar vond die inhaalactie op LEC niet helemaal eerlijk.

Inderdaad. Een paar races eerder kreeg RIC er nog een dubbele straf voor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar was niets mis mee. Dat werd al vaker op die manier gedaan. Daarvoor in het jaar ook al een paar keer.
Dan was de actie waarvoor hij die award won dubieuzer, want met 4 wielen buiten de baan.

Ik vind van wel. Max duwde hem expres heel venijnig buiten de baan. Hij had hem gewoon ruimte moeten geven, LEC zat er praktisch naast.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daar was niets mis mee. Dat werd al vaker op die manier gedaan. Daarvoor in het jaar ook al een paar keer.
Dan was de actie waarvoor hij die award won dubieuzer, want met 4 wielen buiten de baan.

Bij het uitkomen van de bocht hoef je geen ruimte te geven als je er aan de binnenkant naast zit. Dan mag je gewoon je auto naar buiten laten rollen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Max duwde hem expres heel venijnig buiten de baan. Hij had hem gewoon ruimte moeten geven, LEC zat er praktisch naast.
Wat betreft die inhaalactie op Silverstone, LEC duwde VER naar buiten. Verstappen lag voor op hem, LEC duwt hem naar buiten, gaat vervolgens weer binnen de lijntjes, maar hij heeft niet genoeg ruimte. In die context vind ik het wel terecht dat die gewoon telde.
Kijk maar op 5:31

Maar GP van Duitsland was toch die regenrace, waar iedereen het nog weken over had,die je gewoon niet in 10 minuten kunt samenvatten. Ben geen expert, maar ik hoor Olav en Jack zo vaak zeggen, dat regenraces in het algemeen laat zien wie de beste coureurs zijn, gezien je alle wetten van het races kunt weggooien. Duitsland was werkelijk een slagveld waar enkel Verstappen na een pirouette zijn auto op de baan kon houden en Hamilton zijn neus verloor. Met die race kon je met recht zeggen dat verstappen beter was dan Hamilton.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In Brazilië was VER het hele weekend dominant dus wel vreemd dat hij dat niet het mooiste geheel vond. Al was die race in Oostenrijk ook zeer spectaculair. Maar vond die inhaalactie op LEC niet helemaal eerlijk.
[..]
Daar heb je zeker een valide punt.

Alleen helaas regent het de meeste races helemaal niet, dus leuk als je goed bent in de regen, maar wat heb je er over de lange linie aan? Perez vloog met z'n auto de vangrail in en Stroll reed hem uit, maar normaal gesproken wordt Stroll kapotgereden door Perez. Op zich kan elke goede coureur eraf vliegen op een natte baan. Hamilton stond ook bekend als een regengod, maar hij vloog er in Duitsland twee keer af.quote:Op zondag 8 december 2019 02:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar GP van Duitsland was toch die regenrace, waar iedereen het nog weken over had,die je gewoon niet in 10 minuten kunt samenvatten. Ben geen expert, maar ik hoor Olav en Jack zo vaak zeggen, dat regenraces in het algemeen laat zien wie de beste coureurs zijn, gezien je alle wetten van het races kunt weggooien. Duitsland was werkelijk een slagveld waar enkel Verstappen na een pirouette zijn auto op de baan kon houden en Hamilton zijn neus verloor. Met die race kon je met recht zeggen dat verstappen beter was dan Hamilton.
Misschien was het dan niet Verstappen zijn beste race volgens de experts, maar er geen woord over spreken vond ik werkelijk bizar, Duitsland had namelijk de race dat werkelijk alles had, een waar spektakel. Voor de neutrale kijker was Oostenrijk en Brazilië leuk, maar deze kwamen echt niet in de buurt van de bizarre race dat Duitsland was, met Verstappen als winnaar.

Ik heb de mentions niet aan staanquote:

Kan je die uitzetten dan??quote:Op vrijdag 13 december 2019 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb de mentions niet aan staan

Goddomme! Wát een uitkomst!!quote:

3 inmiddelsquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:53 schreef IxCalypso het volgende:
Ja ik ben er ook hier nu!
Verwarrend hoor, praten in 2 topics, maar ik bleef even daar omdat het ging over Tom/Paul Arrows/Minardi

Lees even het algemene topic, dan snap je het.quote:

Ik weet het, Paul Stoddartquote:Op vrijdag 13 december 2019 22:59 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Lees even het algemene topic, dan snap je het.
Ik was zelf in de war (ik ben heel slecht met namen, ik kan zo een gezicht voor me zien, maar die namen hè)

quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:01 schreef IxCalypso het volgende:
Die eerste pole ja, voelde bijna net zo goed als z'n eerste overwinning, simpelweg omdat het zo lang duurde voor dat ie hem uiteindelijk had.

Ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:04 schreef IxCalypso het volgende:
Max is ooit op z'n kin gevallen denk ik, ik heb ook zo'n littekentje op die plek

Ik denk dat Lewis inderdaad respect heeft voor Maxquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lewis: laten we niet meer bekvechten

De "gevestigde orde" (niet alleen coureurs) blijft proberen hem onderuit te halen. Op alle mogelijke manieren. Ach ja...quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:05 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik denk dat Lewis inderdaad respect heeft voor Max

Eerst wel, tegenwoordig vind ik dat wel meevallen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De "gevestigde orde" (niet alleen coureurs) blijft proberen hem onderuit te halen. Op alle mogelijke manieren. Ach ja...

Nog steeds.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:08 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Eerst wel, tegenwoordig vind ik dat wel meevallen.

Jawel, maar alle sterren bovenaan krijgen veel te verduren. Hamilton zelf ook. Vettel ook. Alonso, noem ze maar op.quote:

Verschil tussen hoe Max behandeld is/wordt en Leclerc bijv is heel opvallend.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jawel, maar alle sterren bovenaan krijgen veel te verduren. Hamilton zelf ook. Vettel ook. Alonso, noem ze maar op.
Coureurs onderling, ik zie het als mindgames.

Dat is vooral door de kijkers en soms de fiaquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verschil tussen hoe Max behandeld is/wordt en Leclerc bijv is heel opvallend.

Niet eens. FIA wel trouwens.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is vooral door de kijkers en soms de fia

I know en Vettel was de eerste die er de dupe van werd hehequote:Op vrijdag 13 december 2019 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet eens. FIA wel trouwens.
Max had zelfs een regel..

Dat is ook het mooie van Max, dat neemt ie gewoonquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij heeft geen probleem met de straf

Dat was wel mooi jaquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:14 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
I know en Vettel was de eerste die er de dupe van werd hehe

Geen ideequote:Op vrijdag 13 december 2019 23:18 schreef IxCalypso het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of leken veel races supervol dit jaar qua bezoekersaantallen?

Klopt. Honda wel boven verwachtingquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:23 schreef IxCalypso het volgende:
Red Bull zelf had dit afgelopen jaar niet hun beste chasis

Dat je ineens uitgelogd bent?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor de 3x vandaag klapt Ziggo Go eruit
/off topic

Ik was er toch ff wederom vrij klaar mee...quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:27 schreef IxCalypso het volgende:
Gek hè hoe een sport die je zelf niet doet/nooit gedaan hebt zo belangrijk kan worden in je leven

Klapt er gewoon uit. Hele app gestopt plotseling uit het nietsquote:

Offtopic, die app doet het niet meer op mijn telefoon. Kan niet inloggen. Terwijl ik met diezelfde inlog gewoon op andere telefoons en pc en laptop kan inloggen. Opnieuw installeren lost het niet op.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor de 3x vandaag klapt Ziggo Go eruit
/off topic

Geen idee. Geen verstand vanquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Offtopic, die app doet het niet meer op mijn telefoon. Kan niet inloggen. Terwijl ik met diezelfde inlog gewoon op andere telefoons en pc en laptop kan inloggen. Opnieuw installeren lost het niet op.
Heeft die app soms minimaal zoveel vrije ruimte nodig om in te kunnen loggen? Mijn telefoon heeft wat aan de krappe kant vrij namelijk

Ik ben écht fanatiek begonnen in de tijd van Jos.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik was er toch ff wederom vrij klaar mee...
Als Max niet mee deed...

HHF. De lulquote:

Op mijn PC (heb geen phone) als ik ziggo gebruik ben ik soms ineens uitgelogd.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klapt er gewoon uit. Hele app gestopt plotseling uit het niets

Ik was fan van Bergerquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:33 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben begonnen in de tijd van Jos.
Toen was ik fan van Jos (goh... maar serieus die man had echt talent, maar, ja vele maars).
In de periode Schumacher was ik vooral fan van Frentzen en Häkkinen, nooit van Schumacher zelf.
Montoya kregen we nog, Alonso.
Dat soort coureurs trekken altijd mijn aandacht:)

Oja, was jij dat die hem niet mocht, heb dat vaker gelezen hier. Maar dat was jij dus haha, waarom?quote:

Niks mee en niks tegen hier. Heinz Harald. Epische naam welquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Oja, was jij dat die hem niet mocht, heb dat vaker gelezen hier. Maar dat was jij dus haha, waarom?

Berger en Alonso (vooral Alonso) bij Ferrariquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Die was zo saai en zo droog/grappig

En dan vooral op z'n overdreven duits uitspreken net als je dat zo leuk kan doen bij Günther Steinerquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks mee en niks tegen hier. Heinz Harald. Epische naam wel

Ik vond de T-car episch. Dat rennen naar de T-car mis ik nog steedsquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:37 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
En dan vooral op z'n overdreven duits uitspreken net als je dat zo leuk kan doen bij Günther Steiner
Maaruh HHF had bakkebaarden ja!

Sommige dingen waren zo leuk toen, maar aan de andere kant zijn sommige dingen nu ook juist leukquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond de T-car episch. Dat rennen naar de T-car mis ik nog steeds

Zoals?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Sommige dingen waren zo leuk toen, maar aan de andere kant zijn sommige dingen nu ook juist leuk

Je krijgt nu veel meer mee van de coureurs zelf, als je een beetje alles volgt.quote:

In de begintijd van internet was het Verstappen forum een van de eerste dingen die ik bekeek elke dagquote:

Sentimenteel.. vroegah was alles beter. Ook de puntentellingquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:42 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Je krijgt nu veel meer mee van de coureurs zelf, als je een beetje alles volgt.
Kwalificatie nu vind ik zelf denk ik leuker dan toen. Weet ik zo 123 niet, moet ik even over nadenken wat wel en wat niet

Ja. Maar ik was dus geen fan.quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:45 schreef IxCalypso het volgende:
46, ken je deze nog? Ik had zo met Mika te doen toen.
https://www.dailymotion.com/video/x5hceaz

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |