Nog meer dan normaal ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 22:38 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat ziet Plooij er gladjakkerig uit.
Wel een mooie anekdote over Kmagquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
die mooie vragen zijn goed voorbereid bij jack
Weinig spannends aan. Valt sowieso tegen de laatste tijd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 14:59 schreef JayHovah het volgende:
Die True or False met George Russell kon ook wel door de PR-dame van Williams geschreven worden...
Wat is er mis met blijheid?quote:Op maandag 21 oktober 2019 19:55 schreef glasshole het volgende:
Ik heb nog steeds moeite met de 'blije' Rob Kamphues als presentator.
Ik stel voor om Jack van Gelder naar voren te schuiven, maar dat zal nog wel even duren.
Ik vind dat hij goed z’n best doet om er wat leuks van te maken. Helemaal niks mis mee wat mij betreft.quote:Op maandag 21 oktober 2019 20:00 schreef glasshole het volgende:
[..]
Niet zoveel, maar bij Rob wel omdat ie te blij doet
Zeker niet in het F1 Caféquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 00:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind dat hij goed z’n best doet om er wat leuks van te maken. Helemaal niks mis mee wat mij betreft.
Crashen in de keuken toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:39 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En er is geen enkel nabeschouwprogramma na het weekend.
Crashen in de keuken is van Ziggo. Weet alleen niet of het op TV is. Maar het bestaat uit Rob en Robert die jolig doen in Rob's keuken dus helemaal serieus te nemen is het niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 13:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Oke ik bedoel op Ziggo.Formule 1 Café dient als een nabeschouwing 5 dagen later en op VT 1 en 2.
Oke sorry ik ken het niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Crashen in de keuken is van Ziggo. Weet alleen niet of het op TV is. Maar het bestaat uit Rob en Robert die jolig doen in Rob's keuken dus helemaal serieus te nemen is het niet.
Is zeker weten wel op tvquote:Op dinsdag 22 oktober 2019 16:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Oke sorry ik ken het niet.Is niet op tv iig.
Hoi Jackquote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:20 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik snap dat gezeik hier echt niet. Wees blij dát F1 uitgezonden wordt in Nederland! Dat is wel eens anders geweest. Als je Kamphues, Doornbos en de hele bende niet wilt zien kijk je toch lekker naar RTL of Sky? Die grijsgedraaide plaat over tandarts zus, coronelletjes zo, kutgasten hier, kutuitzending daar hebben we nou wel een keer gehad.Of worden jullie à la A clockwork orange met veertjes op je oogleden gedwongen om te kijken ofzo? Nee? Mooi, kijk dan gewoon niet!
![]()
Amen...quote:Op woensdag 23 oktober 2019 10:20 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik snap dat gezeik hier echt niet. Wees blij dát F1 uitgezonden wordt in Nederland! Dat is wel eens anders geweest. Als je Kamphues, Doornbos en de hele bende niet wilt zien kijk je toch lekker naar RTL of Sky? Die grijsgedraaide plaat over tandarts zus, coronelletjes zo, kutgasten hier, kutuitzending daar hebben we nou wel een keer gehad.Of worden jullie à la A clockwork orange met veertjes op je oogleden gedwongen om te kijken ofzo? Nee? Mooi, kijk dan gewoon niet!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |