quote:
Een Sjononel.twitter:ZiggoSportF1 twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 22:15:36Om 22:40 opent het Formule 1 Café opnieuw de deuren 👏🏻Aan tafel zitten @RobKamphuesF1, @robertdoornboss, @TimCoronel én @Rengervdz 😎Natuurlijk zijn ook @VanGamerenF1 én @rickwinkelman weer van de partij 🔥 https://t.co/lgMHNYU7fe reageer retweet

2x Tim op rij. Deze keer wel zonder zonnebril gelukkig.quote:Op vrijdag 1 november 2019 22:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]Een Sjononel.twitter:ZiggoSportF1 twitterde op vrijdag 01-11-2019 om 22:15:36Om 22:40 opent het Formule 1 Café opnieuw de deuren 👏🏻Aan tafel zitten @:RobKamphuesF1, @:robertdoornboss, @:TimCoronel én @:Rengervdz 😎Natuurlijk zijn ook @:VanGamerenF1 én @:rickwinkelman weer van de partij 🔥 https://t.co/lgMHNYU7fe reageer retweet

Nope.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:21 schreef Marcoss het volgende:
Max heeft die pole van vorige week wel gewoon toch? Dat blijft toch ook vaag..

Pole betekent vanaf de eerste plek starten. Zo simpel is hetquote:Op vrijdag 1 november 2019 23:21 schreef Marcoss het volgende:
Max heeft die pole van vorige week wel gewoon toch? Dat blijft toch ook vaag..

Uiteraard, maar volgens mij zijn die regels meerdere keren veranderd en zijn er wel poles geweest voor coureurs die niet van pole zijn gestart. Volgens mij ook met Schumacher toen in Monaco, al weet ik dat niet zeker meer..quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pole betekent vanaf de eerste plek starten. Zo simpel is het

Die ging naar Webber.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar volgens mij zijn die regels meerdere keren veranderd en zijn er wel poles geweest voor coureurs die niet van pole zijn gestart. Volgens mij ook met Schumacher toen in Monaco, al weet ik dat niet zeker meer..

nl.motorsport.com/f1/news(...)wijt-mexico/4588732/quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pole betekent vanaf de eerste plek starten. Zo simpel is het

Genotquote:

Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 november 2019 23:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, maar volgens mij zijn die regels meerdere keren veranderd en zijn er wel poles geweest voor coureurs die niet van pole zijn gestart. Volgens mij ook met Schumacher toen in Monaco, al weet ik dat niet zeker meer..

Ik vind deze juist een vermakelijke. Jack heeft een Force India cadeau gekregen.. want hij neemt alle onderdelen van hen meequote:

Ik viel net in een kwartier durende Hamilton verering. Tenenkrommend.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik vind deze juist een vermakelijke. Jack heeft een Force India cadeau gekregen.. want hij neemt alle onderdelen van hen mee

Hamiltonadoratie altijd terechtquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik viel net in een kwartier durende Hamilton verering. Tenenkrommend.

quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:35 schreef ondeugend het volgende:
Haha Tom die Ocon beschuldigd'van te popi willen zijn......
I rest meteen mijn case.
Hilarisch!

Wat een hijgend hondje is het toch tegenover Max. Echt walgelijkquote:

Dit dus. Als je toch al van tevoren weet dat je je groen en geel gaat zitten ergeren, waarom kijk je dan überhaupt nog?quote:Op zaterdag 16 november 2019 07:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik krijg inmiddels kromme tenen van het wekelijkse potje F1 Café bashen (en dan voornamelijk het bashen van de presentatoren).
Het zal vast een trend zijn onder de FOK kiddies ofzo ("kijk mij eens cool zijn dat ik Olav/Jack troll!"), maar het wordt inmiddels enorm irritant. Reageer alsjeblieft nou eens normaal in dit topic, of kijk gewoon niet (zoals ook al bijna elke week wordt aangeraden, maar sommigen hebben kennelijk een soort haat/liefde gevoel voor Olav, Jack en consorten).

Omdat ik de rest wel amusant vind. En toevallig erger ik me nogal aan Olav die in een totaal ander mens verandert tegenover “de grote Verstappen”. Daar mag ik toch wat van vinden? Ik zap niet weg bij alles wat me niet aanstaat. Anders kan ik ook geen mening vormen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 10:17 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Dit dus. Als je toch al van tevoren weet dat je je groen en geel gaat zitten ergeren, waarom kijk je dan überhaupt nog?

Het zou fijn zijn als ze eens ophouden met het aannemen van incompetente en ordinaire mensen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 07:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik krijg inmiddels kromme tenen van het wekelijkse potje F1 Café bashen (en dan voornamelijk het bashen van de presentatoren).
Het zal vast een trend zijn onder de FOK kiddies ofzo ("kijk mij eens cool zijn dat ik Olav/Jack troll!"), maar het wordt inmiddels enorm irritant. Reageer alsjeblieft nou eens normaal in dit topic, of kijk gewoon niet (zoals ook al bijna elke week wordt aangeraden, maar sommigen hebben kennelijk een soort haat/liefde gevoel voor Olav, Jack en consorten).

Welja, de andersom-wereld: sluit vooral de mensen buiten die leuk mee willen doen, en welkom trollen volk!quote:

Niet alles is leuk. En als mensen daar wat van zeggen is dat niet trollen. Trollroepers geven mij ook kromme tenen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:42 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Welja, de andersom-wereld: sluit vooral de mensen buiten die leuk mee willen doen, en welkom trollen volk!
Begrijp me niet verkeerd, een beetje kritische toon mag heus wel, maar onderbouw dit dan ook i.p.v. die zeer irritante trollende opmerkingen. Juist een moderator zou hier op horen te modden, maar net zoals in de andere F1 topics, gebeurd dit veel te weinig (of eigenlijk alleen wanneer iemand het in zijn stomme hoofd haalt om tegen Nattekat in te gaan, want dat is uiteraard uit den boze...).

Kan je er gelijk naast gaan zittenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:20 schreef Luppie0110 het volgende:
Die Gijs van Lennip hadden ze ook wel in het bejaardentehuis kunnen laten zitten.
Wat een gezwam van die ouwe

Ik ben een jonge god met scherpe analyses.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan je er gelijk naast gaan zitten

Dat ging nergens over nee.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:20 schreef Luppie0110 het volgende:
Die Gijs van Lennip hadden ze ook wel in het bejaardentehuis kunnen laten zitten.
Wat een gezwam van die ouwe

Het is een goeie ja.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:02 schreef IxCalypso het volgende:
Eens, ze overdrijven niet. Max is een grote. Of je nou wil of niet.

Ik hoop dat RBR het echt gaat maken komend jaar want ik vind dat team zoveel leuker dan een chaotisch Ferrari of een saai Mercedes.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is een goeie ja.
Alleen voor 2021 de goede keuze maken.

Tuurlijk. Zou mooier zijn als VER bij RBR kampioen wordt dan dat hij eerst moet overstappen. Maar die auto moet in Melbourne al briljant zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:09 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hoop dat RBR het echt gaat maken komend jaar want ik vind dat team zoveel leuker dan een chaotisch Ferrari of een saai Mercedes.
Ik ben ook benieuwd naar Mclaren dan

Geen onsympathieke jongen hoor maar geen één podium. Blijft jammerquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:14 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ga Nico wel missen, al heeft ie niet waargemaakt wat ie volgens mij echt ergens in z'n mars had ooit.

De Honda doet het iig echt goed, terwijl ik dit echt als een overgangsjaar zag. Véél beter dan ik van te voren had ingeschat.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zou mooier zijn als VER bij RBR kampioen wordt dan dat hij eerst moet overstappen. Maar die auto moet in Melbourne al briljant zijn.

Als VER als derde eindigt is dat in ieder geval een goed begin.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:17 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De Honda doet het iig echt goed, terwijl ik dit echt als een overgang jaar zag. Véél beter dan ik van te voren had ingeschat.

3 Polepositions, nooit gelukt tijdens Renaultquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als VER als derde eindigt is dat in ieder geval een goed begin.

2. Ook in 2018quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
3 Polepositions, nooit gelukt tijdens Renault

Gewoon de grens opgezocht, niet per se erover heen. En zo ja dan zien we dat misschien nog wel. Ben wel benieuwd naar hoe hard dat ding loopt in Abu Dhabi.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:27 schreef IxCalypso het volgende:
Denk jij dat Ferrari dingen gedaan heeft die tegen het randje aan lagen of net erover?

Monaco en Mexico.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
2018? Welke dan en ja ik reken die derde ook, net als Max

Das normaal gesproken best een Mercedes circuit toch?quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon de grens opgezocht, niet per se erover heen. En zo ja dan zien we dat misschien nog wel. Ben wel benieuwd naar hoe hard dat ding loopt in Abu Dhabi.

Denk ook een Mercedes 1-2. Maar de verhouding Ferrari RBR wil ik wel zien.quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:38 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Das normaal gesproken best een Mercedes circuit toch?
Ik vind dat meestal een niet zo boeiende race tenzij de ontknoping daar nog plaats vind.

Je zit alleen in de kroeg.quote:

Lekker rustigquote:

).
 ).

2010 - 15 poles en 9 overwinningenquote:Op vrijdag 22 november 2019 23:24 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
3 Polepositions, nooit gelukt tijdens Renault

Ik had het natuurlijk over de Honda in de RBR én in de periode van Maxquote:Op zaterdag 30 november 2019 14:24 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
2010 - 15 poles en 9 overwinningen
2011 - 18 poles en 12 overwinningen
2012 - 8 poles en 7 overwinningen
2013 - 11 poles en 13 overwinningen
Dus zeker wel gelukt met een een Renault, alleen niet in het hybride V6 turbo tijdperk

Tom z,n gemiddelde gaat wel iets nar beneden..quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Stel ze lieten de kijkers een cijfer geven aan alle tafelgasten. Zou Jack dan een voldoende krijgen?

quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Plooij en Coronel in één uitzending

In Brazilië was VER het hele weekend dominant dus wel vreemd dat hij dat niet het mooiste geheel vond. Al was die race in Oostenrijk ook zeer spectaculair. Maar vond die inhaalactie op LEC niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:29 schreef MakkieR het volgende:
Net even herhaling van F1 cafe gezien en het verbaasd me hoe verschrikkelijk weinig er werd gesproken over de meest legendarische wedstrijd van het seizoen. Jack vond Brazilië de mooiste en Max had het vooral over Oostenrijk. Maar de race die bij mij toch wel het meest bij blijft nog voor jaren is de GP van Duitsland. Niet (weinig) een woord werd er over gesproken, terwijl juist die wedstrijd alles had. Daar kon je echt zien wie de grote jongens waren en wie er af haakten.
Daar heb je zeker een valide punt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:19 schreef sasquatsch het volgende:
Jammer genoeg besteedden ze geen aandacht aan de derde plaats van Opmeer in het F1 eSports kampioenschap.
Hadden ze wel even kunnen doen, nu hij toch in de studio was.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |