abonnement Unibet Coolblue
pi_189156235
Heeft iemand ervaring met het stucen over badkamertegels(als dat überhaupt mogelijk is) heen? Ik kan tot nu toe alleen mortex vinden maar zijn er nog meer opties of andere behandelingen?

Zoals hieronder een plaatje ter illustratie, het naadloos afwerken vind ik wel mooi.

pi_189156591
Lijkt mij het best als je de tegels er gewoon af haalt eerst..
  PR/Manusje van alles zaterdag 28 september 2019 @ 11:10:14 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_189156722
Niet rechtstreeks op de tegels doen. Plaats eerst Wedi of Lux-elements.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_189156964
Je kan over tegels stuccen met het juist voorstrijkmiddel.

Het hele idee van tegels in de badkamer is voor waterdichtheid en schoonmaak redenen trouwens. Ik weet niet precies wat je wilt, maar het heeft uiteraard redenen waarom er tegels in een badkamer gebruikt worden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_189158665
Wat de foto laat zien is niet zomaar stucwerk maar beton-cire of aanverwante producten.
Dat is een waterdicht stucmiddel, na aflakken dan wel.

Kan over de tegels heen maar zou zelf de tegels eraf halen.
  zaterdag 28 september 2019 @ 13:47:56 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189158740
Wordt toch vaak direct over tegels aangebracht.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189184078
Onze stucadoor raadde het ten zeerste af voor de natte hoek. Het spul kan slecht tegen alle antikalk middeltjes, en kalk is niet te vermijden bij ons leidingwater. Hetzelfde ook voor natuurstenen douchebakken en waskommen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')