Ja zo is dat.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:18 schreef Bocaj het volgende:
Succes Eva! We hebben van je genoten de afgelopen jaren!
quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:18 schreef Bocaj het volgende:
genderneutrale nintendoquote:Op vrijdag 27 september 2019 23:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Geef dat tuig gewoon een Playstation of Nintendo
Dat gun ik haar ook wel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:18 schreef Bocaj het volgende:
...en Marco Borsato. En John Iewbank.quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:24 schreef Loekie1 het volgende:
Hebben ze die voorzitter van het Britse parlement echt opgezadeld met Gerard Jolink?
Marco Borsato vind ik nog wel te behappen voor een Engelsman, maar Gerard Jolink hadden ze beter voor RTL kunnen bewaren.quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
...en Marco Borsato. En John Iewbank.
"Is dit nou de top van de Nederlandse muziek?"
Wie is Jolinkquote:Op zaterdag 28 september 2019 09:43 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Marco Borsato vind ik nog wel te behappen voor een Engelsman, maar Gerard Jolink hadden ze beter voor RTL kunnen bewaren.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zo is dat.
Toch vaak gekeken.
En soms hebben we haar ook verrot gescholden om bepaalde zaken...quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:40 schreef svann het volgende:
[..]
Dat gun ik haar ook wel.
Ik vond dat haar top lag in het jaar voor haar zwangerschap.
Misschien ook wel lastig een talkshow te vullen als er politiek minder te beleven valt.
* note to self: vaker naar Buitenhof kijken.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Geklikt. Tot nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |