Uh? Waar haal je dat vandaanquote:
Oh dacht jan jaap van der walquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:38 schreef I. het volgende: [..] Die zag ik laatst bij Beau. Thomas Acda is zijn grote voorbeeld. Baas.
Ok dan.quote:
Zeker wel.quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh dacht jan jaap van der wal
Faka ik wil je wel wat leren voor modrechtenquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:42 schreef murp het volgende:
straattaal zou eigenlijk wel goed zijn voor op mijn werk
Dan zat je denk ik wel dicht bij de TVquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:42 schreef I. het volgende:
[..]
Zeker wel.Heb de hele remake, en het verhaal er naartoe gekeken.
Heel die aflevering af zitten kijken.
Ik zat te denken om je gelijk donkerblauw te maken!quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Faka ik wil je wel wat leren voor modrechten
Centimetertje of tien, beetje zo dicht als ik nu bij m'n laptopschermpje zit. Geen uitroeptekens posten, anders steken ze in m'n oog.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:43 schreef murp het volgende:
[..]
Dan zat je denk ik wel dicht bij de TV
ewaja zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:44 schreef murp het volgende:
[..]
Ik zat te denken om je gelijk donkerblauw te maken!
!quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:44 schreef I. het volgende:
[..]
Centimetertje of tien, beetje zo dicht als ik nu bij m'n laptopschermpje zit. Geen uitroeptekens posten, anders steken ze in m'n oog.
clanniesquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewaja zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer niet
als clannies bellen ik ben loesoe
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ewaja zoveel vrije tijd heb ik nou ook weer niet
als clannies bellen ik ben loesoe
Levensgenieter jijquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen ga ik lekker wat pepernoten halen en een pak chocomelk
En misschien voor de lunch een ciabatta en een pakje hummus.
Chocomelkquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen ga ik lekker wat pepernoten halen en een pak chocomelk
En misschien voor de lunch een ciabatta en een pakje hummus.
Met mijn dikke docentensalaris moet ik opletten op waar ik van geniet.quote:
Iedereen die je tegen komt niffo noemen en een hoop kanker gebruiken en je bent al een heel eindquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is allemaal niet zo moeilijk
Salam alaykumquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met mijn dikke docentensalaris moet ik opletten op waar ik van geniet.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
had van de week halve zak chips gegeten
voelde me vies
Misschien ben je ook viesquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
voelde me vies
Ga ik zo maken.quote:
Had je de andere helft ook op moeten eten, geeft minder troep achteraf.quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
voelde me vies
Waarom geen helequote:Op vrijdag 27 september 2019 21:51 schreef wietparkiet het volgende:
voelde me vies
Als je dan toch bezig bent maken die paar honderd kcal ook niet meer uitquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Echt he
Aan halve maatregelen doen
Hahaquote:
Dat wordt een gelijkspelletjequote:
En dan chips kopenquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hjb joh ben gekke fitboy aan het worden
Beter ga je yogasnuiven neefquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hjb joh ben gekke fitboy aan het worden
Ja verdubbelde omzet ofzo tochquote:Op vrijdag 27 september 2019 21:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Had je de jaarcijfers van ajax gezien
Wzawzdr
200 miljoen omzet tegenover de trainer van 019 die over het geld gaat.quote:
Je bent 2,20m. Je kunt wat hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:02 schreef I. het volgende:
Of zal ik nog even naar de mac gaan? Moet ik wel een dik kwartier lopen.
Haha dik. #viesdik #vetzucht #moddervetted
Rijden?quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:02 schreef I. het volgende:
Of zal ik nog even naar de mac gaan? Moet ik wel een dik kwartier lopen.
Haha dik. #viesdik #vetzucht #moddervetted
't lullige is alleen dat áls ik daar heen ga, ik niet voor alleen een magere portie kipnuggets heen wil, dus dan vreet ik zo een stuk of vier/vijf van die gare actieproducten weg.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent 2,20m. Je kunt wat hebben.
Wel godverdommequote:
Boeiend. Eet je morgen salade en kwark en dan is het gecompenseerdquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:04 schreef I. het volgende:
[..]
't lullige is alleen dat áls ik daar heen ga, ik niet voor alleen een magere portie kipnuggets heen wil, dus dan vreet ik zo een stuk of vier/vijf van die gare actieproducten weg.
oh maar ik snuif sowieso nietquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Yoga doordeweeks
Snuiven in het weekend
Heeft ze speciale gasten uitgenodigd?quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Vanavond afscheid van jinek hoop dat ik het droog hou
Kut hèquote:
Ja, dat ga ik dus niet doen hè.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeiend. Eet je morgen salade en kwark en dan is het gecompenseerd
Ja gerard jolingquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft ze speciale gasten uitgenodigd?
Pff, nou, ik ook.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Vanavond afscheid van jinek hoop dat ik het droog hou
quote:Op vrijdag 27 september 2019 21:56 schreef I. het volgende:
Zeg @:EttovanBelgie, waarom ben jij nog niet anoniem gegaan en heb je nog geen nieuw account genaamd "EttoGeppetto", "EttoSletto", of "EttoCornetto" gemaakt?
Vragen, vragen
Ja best welquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:07 schreef I. het volgende:
[..]
Kut hè
[..]
Ja, dat ga ik dus niet doen hè.
Trump, maar die had het te druk met iets met een perzik.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft ze speciale gasten uitgenodigd?
Alsof dat zo'n ramp isquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:07 schreef I. het volgende:
[..]
Kut hè
[..]
Ja, dat ga ik dus niet doen hè.
Joling is prima te doen. Beter dan Gordonquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
goeie reden om niet te kijken dus
Heb jij een goeie reden om niet te kijken naar mijn meest recente Feyenoord foto?quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoop dat die het een beetje awkward maaktquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik mis mensen als Mohammed Enait in de talkshowsquote:
Wie is dat ook alweer? Die naam hoorde ik eerder deze weekquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mis mensen als Mohammed Enait in de talkshows
Helemaal vergeten die vent.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, kans bij jou is wel groot dat je de sloot in loopt inderdaadquote:
wel meer dan 1quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb jij een goeie reden om niet te kijken naar mijn meest recente Feyenoord foto?
niet zo aanstellenquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste keer dat ik bij Maccie was, was met Fok-it.
Ik mis mensen als Joran v/d Sloot met glas water die tegenover bepaalde misdaadverslaggevers komen zitten.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wie is dat ook alweer? Die naam hoorde ik eerder deze week
Maak er maar wijn van vrindquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:11 schreef I. het volgende:
[..]
Ik mis mensen als Joran v/d Sloot met glas water die tegenover bepaalde misdaadverslaggevers komen zitten.
Nou, dat gaat bestellen worden.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier regent het als een gek. Dus zou het niet doen.
Geen grap, da's nog best een reële kans ook ja.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, kans bij jou is wel groot dat je de sloot in loopt inderdaad
Oh ja inderdaad.quote:
Ja hehe, brandt als de malle moerquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:13 schreef I. het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat Peter zo moest janken.
Goenavundquote:
Noem er 1. Ik daag je uitquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel meer dan 1
[..]
niet zo aanstellen
Pauw en Witteman was goed ja.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad.
Sowieso die bners en shit mogen weg van mij met dat pluggen van tv. Pauw en Witteman was best tof volgens mij.
Had ie z'n mondje maar open moeten doenquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hehe, brandt als de malle moer
Ja jeetje. Hij leert het ook nooit hè.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goenavund
Goenavund
Goenavund
Goenaund
Goenavund
quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
24 uur met vond ik een top programma
hebben ze al poke bowls daar in fryslanquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:17 schreef I. het volgende:
Wou bijna kapsalon bestellen, dacht zo van; Boh, vlees, kaas, saus, salade, omnom, en toen kwam ik bij de patat, gadverdamme.
Next.
Dat is zo'n beetje het hele smerige aan een kapsalon ja. Uitstekend verwoordquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:17 schreef I. het volgende:
Wou bijna kapsalon bestellen, dacht zo van; Boh, vlees, kaas, saus, salade, omnom, en toen kwam ik bij de patat, gadverdamme.
Next.
Bestel gerookte palingquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:17 schreef I. het volgende:
Next.
Nopequote:Op vrijdag 27 september 2019 22:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hebben ze al poke bowls daar in fryslan
Smerige meuk man, bah.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje het hele smerige aan een kapsalon ja. Uitstekend verwoord
Kon dat maarquote:
Audiofragmentje erbijquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Of bestel die kapsalon en zet erbij steek de patat maar in je reet
dan weet je zeker dat ze iets met je eten gaan doen voordat ze het bezorgenquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Audiofragmentje erbij
En steek die friet, maar in je reet
en steek die friet maar in je reet
en steek die friet maar in je reeheet
En steek die friet maar in je reet HOERENJONG
quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Audiofragmentje erbij
En steek die friet, maar in je reet
en steek die friet maar in je reet
en steek die friet maar in je reeheet
En steek die friet maar in je reet HOERENJONG
Dat zal niet best zijn neequote:Op vrijdag 27 september 2019 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan weet je zeker dat ze iets met je eten gaan doen voordat ze het bezorgen
Zonder bot mag ik hopenquote:
Durf het niet eens aan joh, krijg je straks een pitabroodje met een sparerib er tussen gefrommeld.quote:
Ja lijkt mij ook niksquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:33 schreef I. het volgende:
[..]
Durf het niet eens aan joh, krijg je straks een pitabroodje met een sparerib er tussen gefrommeld.
De champignons, paprika en ui.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:36 schreef wietparkiet het volgende:
wat is er zo speciaal aan die turkse pizza doner
Wtfquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:36 schreef I. het volgende:
Gooien ze dus standaard ook champignons![]()
![]()
![]()
overheen. Die heb ik er bij de opmerkingen even afgescholden.
Ik had die hele tent compleet genegeerd. Nu kan dat bij jou niet. Enige bezorgrestaurant in Friesland waarschijnlijkquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:36 schreef I. het volgende:
Gooien ze dus standaard ook champignons![]()
![]()
![]()
overheen. Die heb ik er bij de opmerkingen even afgescholden.
Heb op dit tijdstip nog keuze uit vijf restaurants.quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had die hele tent compleet genegeerd. Nu kan dat bij jou niet. Enige bezorgrestaurant in Friesland waarschijnlijk
Oh dat valt nog meequote:Op vrijdag 27 september 2019 22:38 schreef I. het volgende:
[..]
Heb op dit tijdstip nog keuze uit vijf restaurants.Maar wel echt alleen pizzeria's en Turken.
Die zag ik ook ja, pijnlijkquote:
Man man manquote:Maandag 16:15 - 21:00
Dinsdag 16:15 - 21:00
Woensdag 11:30 - 13:00
16:15 - 21:00
Donderdag 11:30 - 13:00
Vrijdag 11:00 - 13:00
Zaterdag 16:15 - 21:00
Zondag 16:15 - 21:00
Is Jantje Smit daar nog steeds voorzitter?quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij fcvd vonden ze hem niet nodig
Lol
quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:43 schreef I. het volgende:
Dan heet je SnackTaxi, heb je dit soort debiele tijden;
[..]
Man man man
Ik haat dit weerquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij fcvd vonden ze hem niet nodig
Lol
In het bestuur zit iequote:Op vrijdag 27 september 2019 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is Jantje Smit daar nog steeds voorzitter?
Was ik alquote:Op vrijdag 27 september 2019 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word er een beetje depressief van
Hopelijk verzuipenquote:
quote:
Ik zal het even door appen aan Japie Krekelquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2019 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Ik zal het even door appen aan Japie Krekel
quote:
Met een veranda echt heerlijk, lekker in de regen chillen.quote:
Oh kut ja, was het al vergetenquote:
Ja, vond het ook wel verrassendquote:
2e keer al, eerder al een diepte interview volgens mijquote:
woudjequote:Op vrijdag 27 september 2019 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2e keer al, eerder al een diepte interview volgens mij
Fijn om te lezenquote:
Neee kloptquote:Op vrijdag 27 september 2019 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fijn om te lezen![]()
Lang niet gesproken
Dat is wederzijdsquote:Op vrijdag 27 september 2019 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee kloptdaarom blij om je nu te zien
T is niet veel boeiender gewordenquote:Op vrijdag 27 september 2019 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Goed Jinek gaat uit, Borsato hou ik een minuut of 10 vol
Bercow was wel genot. Leuke eloquente manquote:
Joling overslaanquote:Op vrijdag 27 september 2019 23:49 schreef Fok-it het volgende:
Goed Jinek gaat uit, Borsato hou ik een minuut of 10 vol
Zeker. Daar hadden ze nog wel meer tijd aan mogen bestedenquote:Op vrijdag 27 september 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bercow was wel genot. Leuke eloquente man
Die zie ik wel weer bij VI opduikenquote:
Toen Joling begon te zingen?quote:
Toen Joling zong en niemand ziet hoe klein je bent toen Marco zijn broek naar beneden deed onder tafelquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:16 schreef I. het volgende:
[..]
Toen Marco zei dat ze ook welkom was op hun concert
Gvdquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen Joling zong en niemand ziet hoe klein je bent toen Marco zijn broek naar beneden deed onder tafel
Bij Ivo was die ook leukquote:Op vrijdag 27 september 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bercow was wel genot. Leuke eloquente man
Of grindrquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:25 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, snel al je kiksletjes overhevelen naar telegram of eh, tiktok ofzo
quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:25 schreef I. het volgende:
[..]
Tiktokquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:25 schreef I. het volgende:
[..]
Daar kon je al je cybersletjes op huishouden waar je je telefoonnr niet aan wilde gevenquote:
Wat heb je daaraan dan?quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kon je al je cybersletjes op huishouden waar je je telefoonnr niet aan wilde geven
Beetje anoniem lewde pics uitwisselen.quote:
Dat is niks voor mij.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje anoniem lewde pics uitwisselen.
Snapchat gebruik ik ook niet nee.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nooit gebruik van gemaakt.
Snap de lol daar niet van.
Ideaal hoor. Dingesen sturen die mensen maar eenmalig kunnen checkenquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nooit gebruik van gemaakt.
Snap de lol daar niet van.
Jij was toch de IT-nerd hier. Dat is al 40-45 jaar geleden achterhaald hoorquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal hoor. Dingesen sturen die mensen maar eenmalig kunnen checken
Ik heb zelden de behoefte om foto's te maken van iets en door te sturen, en anders kan dat ook wel in Whatsapp.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:34 schreef I. het volgende:
[..]
Ideaal hoor. Dingesen sturen die mensen maar eenmalig kunnen checken
Altijd al gezegd dat ik een nepnerd benquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was toch de IT-nerd hier. Dat is al 40-45 jaar geleden achterhaald hoor
Dickpics jonge, sexy selfies, anus close-upsquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zelden de behoefte om foto's te maken van iets en door te sturen, en anders kan dat ook wel in Whatsapp.
#WhiteAngusquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Net mijn anus gebleekt #RainyFriday #Goals #Anus #Bleached #Shinyhole
Ik zie mezelf niet zo snel sexy selfies maken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:36 schreef I. het volgende:
[..]
Dickpics jonge, sexy selfies, anus close-ups
Waar gebruik je Insta voor dan? Je creatieve shit?quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel sexy selfies maken.
Selfies an sich is al een probleem.
Doe je zo'n snapfilter er overheen tochquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet zo snel sexy selfies maken.
Selfies an sich is al een probleem.
Ja alleen dat.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar gebruik je Insta voor dan? Je creatieve shit?
Ik heb een grondige aversie tegen die filters.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:40 schreef I. het volgende:
[..]
Doe je zo'n snapfilter er overheen toch
Geil toch, jeetjequote:Op zaterdag 28 september 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een grondige aversie tegen die filters.
Met je teringhoerenhondensnuitje, NEE HET IS NIET CUTE IDIOOT!
gngnquote:
Nouquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een loopse teef bent misschien.
Arigatoombomquote:
Aiiiquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een loopse teef bent misschien.
Is dat Fries?quote:
Ik weet nog een heel leuk mopjee!!quote:
Ahahahahahajajajjajjajhahahahahahahahahahquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet nog een heel leuk mopjee!!
Hoe noem je een misdaadjournalist die de elfstedentocht schaatst???
Peter R de Fries XDXDXD
Je mag zelf ook wat in de groep gooien uiteraardquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
De slowchat bevindt zich even in een diep dal wegens het gebrek aan een boeiend gespreksonderwerp.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
De slowchat bevindt zich even in een diep dal wegens het gebrek aan een boeiend gespreksonderwerp.
Ik ben net even aan het lezen op r/ADHD maar dit komt zo wel misschien.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga dit schattige filmpje anders maar kijken
Waarom zou je daar op lezen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben net even aan het lezen op r/ADHD maar dit komt zo wel misschien.
https://www.thrivetalk.com/rejection-sensitive-dysphoria/quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag zelf ook wat in de groep gooien uiteraard
Maar je doet er niet echt iets mee tochquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je doet er niet echt iets mee toch
Boh ja, alleen vind ik haar haar in Euphoria zoveel leuker dan zo steilquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zendaya zag er zo mokerlekker uit op die Emmy's mi gado
Je hebt er geen therapie voor toch? of medsquote:
Ik heb wel meds hier liggen, maar nog niet gebruikt.quote:Op zaterdag 28 september 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt er geen therapie voor toch? of meds
Ik weet wel dat je therapie hebt maar dacht dat meer gericht was op andere stuff
#whitePridequote:Op zaterdag 28 september 2019 00:38 schreef Fok-it het volgende:
Net mijn anus gebleekt #RainyFriday #Goals #Anus #Bleached #Shinyhole
Oh ik ook hoor, vind het ook wel aantrekkelijk als vrouwen gewoon comfortabele kleding aan hebben zoals zo'n joggingbroek en vestquote:Op zaterdag 28 september 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boh ja, alleen vind ik haar haar in Euphoria zoveel leuker dan zo steil
Ik ook.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor, vind het ook wel aantrekkelijk als vrouwen gewoon comfortabele kleding aan hebben zoals zo'n joggingbroek en vestheeft wel wat.
Ik herken me er ook wel erg in moet ik zeggen. Maar nu ligt alles rond Add/adhd/sociale fobie etc etc wel erg dicht tegen elkaar aanvaakquote:
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 28 september 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk toch geen enkele talkshow meer.
Nee wel wat voedselbonnen. Tellen die ookquote:
Ik ben er wel blij mee dat ik het nu weet eigenlijk, valt veel op zijn plaats.quote:Op zaterdag 28 september 2019 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik herken me er ook wel erg in moet ik zeggen. Maar nu ligt alles rond Add/adhd/sociale fobie etc etc wel erg dicht tegen elkaar aanvaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |