quote:Paul de Leeuw is door de selectie-eisen van de adoptiecommissie gekomen, dus eh... zal wel goed zitten he?
Op vrijdag 10 januari 2003 16:54 schreef thetruth het volgende:
Hmm wat vinden de homo's op dit topic dan van Paul de Leeuw als adoptie ouder? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Los daarvan krijg ik uitslag als ik z'n hoofd op tv zie, maar dat is mijn mneing, whe he he .
quote:Ik heb gelezen dat hij dat kind uit Amerika heeft gehaald op niet geheel legale wijze
Op vrijdag 10 januari 2003 16:56 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Paul de Leeuw is door de selectie-eisen van de adoptiecommissie gekomen, dus eh... zal wel goed zitten he?
Los daarvan krijg ik uitslag als ik z'n hoofd op tv zie, maar dat is mijn mneing, whe he he
.
bron = dokter dokter.nl
CHICAGO (ANP) - Kinderen die opgroeien bij homoseksuele stellen ondervinden hier geen problemen van. Ze gedragen zich net zoals het gemiddelde kind van heteroseksuele partners en lopen niet meer risico op verwarring over hun seksuele identiteit.
Dit schrijft de Amerikaanse organisatie van kinderartsen in haar orgaan. De artsen pleiten er dan ook voor dat homoseksuele paren dezelfde rechten als heteroseksuele stellen krijgen.
,,Er zijn meer overeenkomsten dan verschillen tussen de opvoedstijl van ouders van dezelfde sekse en het traditionele gezin'', aldus een van de artsen. Uit onderzoek bleek dat kinderen met homoseksuele ouders meer open staan voor een partner van dezelfde sexe. Maar uiteindelijk kiezen ze niet vaker voor een homoseksuele partner dan andere kinderen.
Opvoeding
In de Verenigde Staten zijn er naar schatting tussen de een en negen miljoen kinderen die ten minste één homoseksuele ouder hebben. De meeste kinderen zijn geboren uit een heteroseksuele relatie. Maar steeds meer homostellen krijgen een kind via een draagmoeder of een spermadonor.
Homovaders hebben volgens de onderzoekers de neiging om strenger op te voeden, maar zijn ook actiever betrokken bij het leven van hun kind. Lesbische moeders doen meer moeite om een mannelijk rolmodel voor hun kind te zoeken dan alleenstaande heteroseksuele vrouwen. Kinderen van homoparen worden soms meer gepest dan andere kinderen, maar blijken ook veel toleranter zijn.
Adoptie door partners van dezelfde sekse wordt in de Verenigde Staten vaak belemmerd door allerlei regels, zoals het afwijzen van een ziektekostenverzekering voor het kind. In Florida, Mississippi en Utah is adoptie door homoparen bij de wet verboden. Alleen in de staat Vermont hebben homoseksuele partners dezelfde rechten als heteroseksuele stellen. Deze noordoostelijke staat is ook de eerste in de VS die homohuwelijken mogelijk maakte.
quote:Hij lijkt mij wel grappig als vader
Op vrijdag 10 januari 2003 16:54 schreef thetruth het volgende:
Hmm wat vinden de homo's op dit topic dan van Paul de Leeuw als adoptie ouder? Gewoon uit nieuwsgierigheid
quote:Dat komt uit "de bladen" het was volkomen legaal! (maar moet nu naar huis, tot straks)
Op vrijdag 10 januari 2003 16:59 schreef thetruth het volgende:[..]
Ik heb gelezen dat hij dat kind uit Amerika heeft gehaald op niet geheel legale wijze
quote:Je moet ook niet alles geloven wat je leest.
Op vrijdag 10 januari 2003 16:59 schreef thetruth het volgende:[..]
Ik heb gelezen dat hij dat kind uit Amerika heeft gehaald op niet geheel legale wijze
quote:Nou dan is die kwestie ook weer beantwoord... Ik wist trouwens niet dat het homohuwelijk in de VS (vermont) ook al mogelijk was... Het is dus nu: Nl, België en Vermont...?
Op vrijdag 10 januari 2003 17:00 schreef cyberb0b het volgende:
even voor het onderwerp heb ik een toepasselijk bericht van internet gehaald.verhaal
quote:Ik zeg ook niet dat ik het geloof ik vraag om ontkenning dan wel bevestiging
Op vrijdag 10 januari 2003 17:04 schreef schatje het volgende:[..]
Je moet ook niet alles geloven wat je leest.
quote:Duitsland ook
Op vrijdag 10 januari 2003 17:04 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nou dan is die kwestie ook weer beantwoord... Ik wist trouwens niet dat het homohuwelijk in de VS (vermont) ook al mogelijk was... Het is dus nu: Nl, België en Vermont...?
quote:Zou die thuis ook zo doen, denk je...
Op vrijdag 10 januari 2003 17:01 schreef xman het volgende:[..]
Hij lijkt mij wel grappig als vader
Mijn vader is maar een bromtor.
quote:Over een paar jaar in heel de Westerse wereld (op Florida enz + het Vaticaan na)...
Op vrijdag 10 januari 2003 17:05 schreef thetruth het volgende:[..]
Duitsland ook
quote:Rustig maar joh... Ik ben ook ... eh... hetero
Op vrijdag 10 januari 2003 17:06 schreef thetruth het volgende:
ff offtopic, ik voel me nu wel een minderheid tussen al die homo's
quote:Hoezo ? Als je voor homo adoptie bent moet je wel een homo zijn ?
quote:Ach, naast die Rotterdamse Imam is nog wel een plaatsje vrij
quote:Dat was een grap
Op vrijdag 10 januari 2003 17:08 schreef gelly het volgende:[..]
Hoezo ? Als je voor homo adoptie bent moet je wel een homo zijn ?
quote:die is stieken ook homo
Op vrijdag 10 januari 2003 17:09 schreef rvand het volgende:[..]
Ach, naast die Rotterdamse Imam is nog wel een plaatsje vrij
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 17:08 schreef gelly het volgende:[..]
Hoezo ? Als je voor homo adoptie bent moet je wel een shomo links zijn ?
quote:*kuch*
Op vrijdag 10 januari 2003 17:10 schreef Ryan3 het volgende:Hoezo ? Als je voor homo adoptie bent moet je wel een shomo links zijn ?
quote:En jij wil ook geen kinderen?
Op vrijdag 10 januari 2003 17:10 schreef thetruth het volgende:[..]
die is stieken ook homo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |