abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7822567
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:36 schreef roelandvdh het volgende:

<ook offtopic>WAT HEEFT DAT *%$#!!!!$ CDA ER NU WEER MEE TE MAKEN</offtopic>

<nog meer offtopic> Oeh! Wij proeven frustratie! . </offtopic>
pi_7822570
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik weiger te geloven dat homo's kinderen willen adopteren, opdat ze daarmee lekker op hetero's zouden gaan lijken. Ik denk dat de kinder/opvoedingswens van homo's oprechter is dan van het gemiddelde heterostel.

Dat denk ik ook. Het heeft niet "hetero'tje spelen" als motief zoals Ryan suggereert.
pi_7822598
Wat ik komisch vind is dat mensen kijken naar een vader en een moeder rol . Toen ik kind was ervaarde ik niet het verschil tussen mijn vader en mijn moeder.. Hebben ze een verschillende rol?? me vader bracht het geld binnen, en me moeder verzorgde oms. Bij mijn vriendje was dat precies het tegenoovergestelde. De vader verzorgte hun en de moeder bracht het geld binnen. Ik heb niet iets specifieks gezoen wat me moeder of me vader alleen zou kunnen.. Uithuilen kan je bij vader en moeder.. emoties heeft het niks mee te maken.. Wat is er dan zo specifiek van een vader of een moeder rol?

Een kind ervaart het sexuele geslacht niet. De meeste jongens wilden met hun moeder en vader trouwen. Dat verschild per week. Dus voor een kind zal het niet uitmaken of het nou twee vaders of moeders heeft.

Als een kind tussen 2 ouders is opgegroed, of het nu vaders of moeders zijn of een vader of een moeder.. en de relatie is stabiel dan komt het kind niks te kort.

vrijdag 10 januari 2003 @ 16:43:14 #84
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_7822604
Hmm misschien moet ik mijn mening niet geven aangezien ik uit een gelukkig 2 ouder (nooit gescheiden) gezin kom en ben opgegroeid. Ik blij er bij dat homofiele mensen en lesbische mensen niet geschikt zijn voor het opvoeden van kinderen. Ik hecht sterk aan mijn moeder waar ik als kind altijd troost kon vinden en nu nog al heb ik het nu niet meer nodig En mijn pa waar ik altijd een biertje mee kan drinken en waar ik nu autorijden van leer. Ja mensen, het is fijn om een vader en een moeder te hebben en ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om 2 vaders of 2 moeders te hebben
  vrijdag 10 januari 2003 @ 16:44:45 #85
3542 Gia
User under construction
pi_7822635
Ik zie geen enkele reden waarom een homopaar slechtere ouders zouden zijn dan een heteropaar of zelfs een alleenstaande moeder.
Mensen die kiezen voor kinderen, hebben daar meestal goed over nagedacht. In ieder geval beter dan de jongeren die per ongeluk zwanger worden van hun eerste vriendjes.

Ik ken een jongen met 2 moeders bij mijn kinderen op school. Dit kind wordt niet meer of minder gepest dan andere kinderen. Volgens mij pest dit joch zelf liever andere kinderen.

Hoewel dit niet echt een goed voorbeeld is, de jongen is namelijk niet geadopteerd. Moeder was vroeger getrouwd.

pi_7822638
In feite kan een homostel net zo goed zorgen voor een kind als een heterostel. Alleen kinderen hebben wel een identificatie bij een vader en moeder nodig, denk maar aan het Oedipuscomplex. Ik weet niet in hoeverre dit van invloed kan zijn voor de ontwikkeling van een kind.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 16:45:58 #87
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_7822660
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:43 schreef thetruth het volgende:
ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om 2 vaders of 2 moeders te hebben
das dus het hele eiereten.........
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_7822665
quote:
Hmm misschien moet ik mijn mening niet geven aangezien ik uit een gelukkig 2 ouder (nooit gescheiden) gezin kom en ben opgegroeid. Ik blij er bij dat homofiele mensen en lesbische mensen niet geschikt zijn voor het opvoeden van kinderen. Ik hecht sterk aan mijn moeder waar ik als kind altijd troost kon vinden en nu nog al heb ik het nu niet meer nodig En mijn pa waar ik altijd een biertje mee kan drinken en waar ik nu autorijden van leer. Ja mensen, het is fijn om een vader en een moeder te hebben en ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om 2 vaders of 2 moeders te hebben
Gelukkig zijn er ook homo's die goed kunnen troosten, en lesbiennes die bier lusten en kunnen autorijden! .
pi_7822671
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:40 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik weiger te geloven dat homo's kinderen willen adopteren, opdat ze daarmee lekker op hetero's zouden gaan lijken. Ik denk dat de kinder/opvoedingswens van homo's oprechter is dan van het gemiddelde heterostel.

Ik weiger te geloven dat homo's gemiddeld oprechter zijn in hun kinderwens dan hetero's, bij wie het soms ook gewoon een kwestie van vadertje-moedertje spelen is zonder de consequenties, financieel en emotioneel, van te voren te overzien of zelfs gewoon, nog steeds, een kwestie van een ongelukje.
I´m back.
pi_7822675
quote:
Dt is puur om dat jij aan een vader en moeder relatie bent gewend. Als een kind aan 2 vaders of 2 moders is gewend kan hij of zij net zo goed bij de eene uithuilen en bij de andere een pilsje tappen..
  vrijdag 10 januari 2003 @ 16:47:58 #91
32266 thetruth
pi_7822693
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:44 schreef Gia het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom een homopaar slechtere ouders zouden zijn dan een heteropaar of zelfs een alleenstaande moeder.
Mensen die kiezen voor kinderen, hebben daar meestal goed over nagedacht. In ieder geval beter dan de jongeren die per ongeluk zwanger worden van hun eerste vriendjes.

Ik ken een jongen met 2 moeders bij mijn kinderen op school. Dit kind wordt niet meer of minder gepest dan andere kinderen. Volgens mij pest dit joch zelf liever andere kinderen.

Hoewel dit niet echt een goed voorbeeld is, de jongen is namelijk niet geadopteerd. Moeder was vroeger getrouwd.

Daar heb je het al. Waarom denk je dat die jongen gaat pesten? Hij mist zijn vader en zit vol met frustraties. En die jongeren die per ongeluk zwanger worden vind ik ook niet bepaald goede ouders. Dan nog liever die homo's als ouders idd. Maar ik blijf er bij dat de ideale ouders een vader en een moeder blijven vanwege de eeuwenoude blijvende rol die zijn vervullen.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 16:48:29 #92
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_7822700
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:45 schreef DimeBag het volgende:
In feite kan een homostel net zo goed zorgen voor een kind als een heterostel. Alleen kinderen hebben wel een identificatie bij een vader en moeder nodig, denk maar aan het Oedipuscomplex. Ik weet niet in hoeverre dit van invloed kan zijn voor de ontwikkeling van een kind.
Ze zeggen dat homoseksualiteit door een Oedipuscomplex veroorzaakt wordt dus dan kunnen homos iig geen homos kweken

Maar ik denk serieus dat in een homoseksuele relatie er altijd een persoon is die de moederrol vervuld (het primaire zorgen, emotionele steun) en een persoon die de vaderrol vervuld (het in contact brengen met de maatschappij, het sociale leven), daar hoef je niet per se een vrouwtje of een mannetje voor te zijn.

Afrika Paprika
pi_7822702
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:45 schreef DimeBag het volgende:
Nou is dit natuurlijk een Freudiaanse theorie, die ik jaren geleden ook wel eens aangehaald heb, en dus pseudo-wetenschappelijk, dus we weten niet of dit juist is... Misschien moet men dit maar volgen...
I´m back.
pi_7822750
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou is dit natuurlijk een Freudiaanse theorie, die ik jaren geleden ook wel eens aangehaald heb, en dus pseudo-wetenschappelijk, dus we weten niet of dit juist is... Misschien moet men dit maar volgen...

Dit is wel waar. Vraag maar aan een 4/5 jarig joch met wie hij later trouwen wilt en vervolgens wat er dan met pappa gebeuren moet.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 16:51:16 #95
29508 roelandvdh
zolangjeleeftbenjenietdood
pi_7822751
quote:
Ik denk dat je daarmee aangeeft wat er hier speelt: je kan het je gewoon niet voorstellen! Ik ben ook door twee hele lieve hetero-ouders opgevoed, en denk dat ik daardoor juist vind dat deze liefde het belangrijkst is. Ik kan overigens bij zowel mijn vader als mijn moeder terecht voor troost (en mijn vader is principieel tegen auto's, moeder heeft mij leren rijden, moeder doet ook alle klussen in huis!). Zo zie je maar: hetligt er allemaal maar net aan!
The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives.
pi_7822752
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:48 schreef LuQas het volgende:

[..]

Ze zeggen dat homoseksualiteit door een Oedipuscomplex veroorzaakt wordt dus dan kunnen homos iig geen homos kweken

Dat klopt. Afzetten tegen de vader bepaalt de liefde voor de vrouw... Lesbienne's echter zouden dan wel homo's kweken...
I´m back.
pi_7822772
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:47 schreef thetruth het volgende:

Daar heb je het al. Waarom denk je dat die jongen gaat pesten? Hij mist zijn vader en zit vol met frustraties.

Wat kost jij per uur? .
quote:
En die jongeren die per ongeluk zwanger worden vind ik ook niet bepaald goede ouders. Dan nog liever die homo's als ouders idd.
.
quote:
Maar ik blijf er bij dat de ideale ouders een vader en een moeder blijven vanwege de eeuwenoude blijvende rol die zijn vervullen.
Ideale ouders bestaan niet. En homo's zijn niet allemaal supermannelijk, en lesbiennes niet supervrouwelijk. Mensen verschillen nu eenmaal qua karakter.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 16:54:37 #98
32266 thetruth
pi_7822805
Hmm wat vinden de homo's op dit topic dan van Paul de Leeuw als adoptie ouder? Gewoon uit nieuwsgierigheid
  vrijdag 10 januari 2003 @ 16:55:55 #99
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_7822829
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:54 schreef thetruth het volgende:
Hmm wat vinden de homo's op dit topic dan van Paul de Leeuw als adoptie ouder? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Ik zou niet weten hoe Paul de Leeuw in privé-sfeer is, dus daar kan ik geen mening over geven. Daarnaast ken ik zijn partner helemaal niet...
  vrijdag 10 januari 2003 @ 16:56:21 #100
29508 roelandvdh
zolangjeleeftbenjenietdood
pi_7822838
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 16:54 schreef thetruth het volgende:
lijkt mij nu juist een prima vader! hij is namelijk privee rustig geworden, serieus, leeft in een vrijzinnige omgeving qua vrienden en vriendinnen, heeft een stabiele relatie. Alleen jammer van alle publiciteit!
The pursuit of truth and beauty is a sphere of activity in which we are permitted to remain children all our lives.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')