Ieder voorjaar heb zijn najaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:27 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ja Cruijff was echt een groot filosoof
Haha wauw supervet manquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Moment net zeg in F1Sta ik derde in Spanje, verdedig ik mijn positie tegen iemand die me aanvalt. Dacht ik succesvol te hebben verdedigd, word ik alsnog geraakt door een of andere Italiaan
Nou, muur in, voorvleugel kapot. Die van hem ook, dus hij ging hem vervangen, dus ik dacht, dit is mijn kansWacht ik hem op om z'n net nieuwe voorspoiler alsnog kapot te rammen, mis ik hem op een haar
En toen werd ik gediskwalificeerd voor het blokkeren van de pitlane
Had achteraf gezien hem gewoon in bocht 1 moeten rammen. Ach ja, leer ik maar weer vanquote:
Je bent er weer vroeg bijquote:Op woensdag 2 oktober 2019 05:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT´s THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRR
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens, in mijn huis staan toevallig ook al kerstversieringen
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel, was verhuisdoos aan het uitpakken.
Het is woensdagquote:
Valt wel mee, eigenlijk voel ik me behoorlijk wazig, ik stotter zelfsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die scherp is.
Oeiii dat is wel lastigquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt wel mee, eigenlijk voel ik me behoorlijk wazig, ik stotter zelfs
Ojee, rustig aan ouwe.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Valt wel mee, eigenlijk voel ik me behoorlijk wazig, ik stotter zelfs
Welk mens zet nu met zijn volle verstand een boom in huis? Die dingen horen gewoon buiten in het bos.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eens, in mijn huis staan toevallig ook al kerstversieringen
Echt he. En wij maar klagen over milieu vervuiling en dat de wereld er aan gaat. Ondertussen kappen we bomen en zetten we ze in huisquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:01 schreef TTSS het volgende:
[..]
Welk mens zet nu met zijn volle verstand een boom in huis? Die dingen horen gewoon buiten in het bos.
Omg je denktquote:
Ga maar weer naar ONZ.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt he. En wij maar klagen over milieu vervuiling en dat de wereld er aan gaat. Ondertussen kappen we bomen en zetten we ze in huis
[..]
Omg je denkt
Ja preciesquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klb is wat serieuzer ja.
Zoals ik al zei het is een grapquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voel je niet meer thuis in ONZ?
Ook toevalligquote:
Kksssssttquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het is een grap
[..]
Ook toevallig
Oh oke.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei het is een grap
[..]
Ook toevallig
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 13:35 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb me zo'n mooi ergonomisch leren polsondersteuning gekregen voor toetsenbord en muis
Lekker joh
alles cavakes?quote:
t'Is nen plezante weer he dus we komen de dag wel door jaquote:
Het is hier ook niet verkeerd met een lekker zonnetjequote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
t'Is nen plezante weer he dus we komen de dag wel door ja
Genieten hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is hier ook niet verkeerd met een lekker zonnetje
Hier vrijdag prijsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Na alle regen van afgelopen dagen mag dat best
Nee man. Gewoon koud. 12 tijdens buien, 17/18 als er eens een opklaring is.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meteen overstromingen zeker?
Lekkaaaaaaaahquote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee man. Gewoon koud. 12 tijdens buien, 17/18 als er eens een opklaring is.
Nu ook aan het afkoelen. 29.8quote:
Niet echt mis voor 2 oktober nee. Graadje of 22/23 is voor nu de norm.quote:
Best warm wel hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet echt mis voor 2 oktober nee. Graadje of 22/23 is voor nu de norm.
MAAR DAN KOMT NOVEMBERquote:
Was dat voor maand bij jou?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:28 schreef Dven het volgende:
[..]
MAAR DAN KOMT NOVEMBER
DA DA DA DUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Transitie naar winter. Gemiddelde iets van een 12/13 graden overdag maar in de realiteit schommelt het meer van 0 naar 24 naar 12 naar -3 naar +26quote:Op woensdag 2 oktober 2019 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was dat voor maand bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |