Ik verwacht nu alsnog wat Melfest inzendingen! Opvoeden zullen we ze, neem ik de ballonnen meequote:Op donderdag 12 december 2019 11:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, echt een mega eer en feestje om te mogen doen. Maar wel moeilijk ook. Als het aan ons lag was de helft van de nummers Melfest inzendingen, maar dat kun je niet maken met het algemene publiek haha.
Blame it on the disco!quote:Op donderdag 12 december 2019 18:28 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alsnog wat Melfest inzendingen! Opvoeden zullen we ze, neem ik de ballonnen mee
Sowieso van harte welkom op het forum!quote:Op donderdag 12 december 2019 20:23 schreef Hgcfnjhbvyg het volgende:
Is er iemand die nog een kaartje zoekt? Ik heb twee tickets gewonnen op VakantieVeilingen, maar er lijkt he-le-maal niemand te zijn die meewil![]()
Ik weet dat ik een beetje kom binnenvallen, maar voor de beeldvorming: ik ben 22 en praat (uiteraard) graag over het songfestival
Zouden ze Dolly Style snappen?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:28 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik verwacht nu alsnog wat Melfest inzendingen! Opvoeden zullen we ze, neem ik de ballonnen mee
Habibi snappen we hier in NL wel hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zouden ze Dolly Style snappen?
Rollercoaster > Habibi.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:02 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Habibi snappen we hier in NL wel hoor.
Ik niet, heb er zelf ook nog een overquote:Op donderdag 12 december 2019 20:23 schreef Hgcfnjhbvyg het volgende:
Is er iemand die nog een kaartje zoekt? Ik heb twee tickets gewonnen op VakantieVeilingen, maar er lijkt he-le-maal niemand te zijn die meewil![]()
Ik weet dat ik een beetje kom binnenvallen, maar voor de beeldvorming: ik ben 22 en praat (uiteraard) graag over het songfestival
BENK!quote:
Wie gaan er eigenlijk allemaal? En wie daarvan hebben staanplaatsen en wie zit?quote:
Staanplaatsen GC met 4 vriendenquote:Op vrijdag 13 december 2019 17:55 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Wie gaan er eigenlijk allemaal? En wie daarvan hebben staanplaatsen en wie zit?
Ik ga met vader & vriendlief, zitplaatsen in vak 110!
Een euro? Wauwquote:Op vrijdag 13 december 2019 23:57 schreef Funhouse het volgende:
Ik heb via vakantieveilingen toch maar even 2 kaartjes voor een euro gekocht
Ja! En dat voor twee staplaatsen! Ik denk ik probeer het gewoon op de laatste seconde, wie weet of het luktquote:
Bofkont! Het is je gegund!quote:Op zaterdag 14 december 2019 00:10 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ja! En dat voor twee staplaatsen! Ik denk ik probeer het gewoon op de laatste seconde, wie weet of het lukt
Wat? Dus mijn kaartjes met 80% korting waren te duur?quote:Op vrijdag 13 december 2019 23:57 schreef Funhouse het volgende:
Ik heb via vakantieveilingen toch maar even 2 kaartjes voor een euro gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |