Om de geestelijk gestoorden een plek in de maatschappij te gevenquote:Op donderdag 26 september 2019 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Waarom hebben we een minister voor emancipatie?
quote:Op donderdag 26 september 2019 18:42 schreef denattedweil het volgende:
We zijn echt he-le-maal de weg kwijt. Nu ik dit zo typ moet ik gelijk denken aan de EO helpdesk sketch![]()
Over 2 jaar moet winkelpersoneel vragen: "is het voor een jongen, meisje of huisdier?"
Heel deze fucking transgender discussie moet echt eens stoppen. Een persoon die geboren is met een piemel heet gewoon een jongetje, een persoon geboren met een snee is gewoon een meisje. Niks ertussen. Niks ernaast. Gewoon zo klaar als een klontje.
Dat die persoon zich meisje of jongen voelt wilt niet zeggen dat het geen meisje is. Dat komt mede door de ouders en opvoeding.
Precies. Met poppen spelen betekent niet dat je bent veroordeeld tot het aanrecht. Op school ontdek je wat je interesses zijn en wat je later voor baan wilt.,twitter:carladikfaber twitterde op donderdag 26-09-2019 om 11:49:41De minister lijkt te lijden aan totale onderschatting van vrouwen als ze zegt dat zij vastzitten in een parttimebaan, omdat ze vroeger met een pop speelden. https://t.co/uvfRVGBQ8c reageer retweet
Lekker makkelijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:32 schreef phoenyx het volgende:
Over 1000 jaar zijn we slakachtig en kunnen we onszelf bevruchten.
quote:Op donderdag 26 september 2019 19:32 schreef phoenyx het volgende:
Over 1000 jaar zijn we slakachtig en kunnen we onszelf bevruchten.
silvana simmons.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:44 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat zou zomaar eens iemand op een idee kunnen brengen...
Waarschijnlijk een handreiking van de andere partijen richting D66 tijdens de formatie van een kabinet. Emanciptie dus Third Wave Feminism, Genderneutraliteit en Fourth Wave Feminism door de strotten douwen. Het is geen emancipatie in de zin van Afghanistan waar je probeert voor elkaar te krijgen dat meisjes mogen fietsen nee dit is een heel ander soort emancipatie.quote:Op donderdag 26 september 2019 23:55 schreef Slayage het volgende:
Waarom hebben we überhaupt een minister van emancipatie?
Hoewel ik het gejank van de alfabetmensen nogal vervelend vind, maak je de situatie nu echt veel te simpel. Beetje empathie is niks mis mee.quote:Op donderdag 26 september 2019 18:42 schreef denattedweil het volgende:
We zijn echt he-le-maal de weg kwijt. Nu ik dit zo typ moet ik gelijk denken aan de EO helpdesk sketch![]()
Over 2 jaar moet winkelpersoneel vragen: "is het voor een jongen, meisje of huisdier?"
Heel deze fucking transgender discussie moet echt eens stoppen. Een persoon die geboren is met een piemel heet gewoon een jongetje, een persoon geboren met een snee is gewoon een meisje. Niks ertussen. Niks ernaast. Gewoon zo klaar als een klontje.
Dat die persoon zich meisje of jongen voelt wilt niet zeggen dat het geen meisje is. Dat komt mede door de ouders en opvoeding.
Zodra mensen als deze minister doorkrijgen dat twitter geen goede afspiegeling van de maatschappij is en je met dit soort holle "kijk ik ben ook bewust als het op gelijkheid aan komt hoor" statements niks bereikt.quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wanneer houdt deze onzin eens op? Waar stopt het?
Empathie?? Voor deze onzin?? Dit is exact hetzelfde als de hele zwartepieten discussie. Een paar idioten zijn de publiciteit op gaan zoeken en vervolgens moet alles met stel en sprong aangepast worden omdat er een handjevol mensen zijn die een idiote gedachtegang hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2019 18:30 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Hoewel ik het gejank van de alfabetmensen nogal vervelend vind, maak je de situatie nu echt veel te simpel. Beetje empathie is niks mis mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |