abonnement Unibet Coolblue
pi_189550736
Hij leest totaal niet.. tweedehands mATX moederbordje waar een Ivy Bridge generatie processor op kan is veel makkelijker dan een één of ander gaar Acer OEM bord op te lappen.
url
pi_189550770
quote:
11s.gif Op maandag 21 oktober 2019 12:43 schreef Faux. het volgende:

[..]

TS, ga je meewerken met de mensen die je willen helpen of niet? Anders gaat-ie op slot, want hier kunnen we niks mee.
Gooi maar op slot want dit staat al meer dan een maand open zonder progressie en ik geloof ook niet dat dat er ook komt.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_189554857
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 18:36 schreef HSG het volgende:

[..]

Gooi maar op slot want dit staat al meer dan een maand open zonder progressie en ik geloof ook niet dat dat er ook komt.
Je bent erg optimistisch

Er zijn users die niet helemaal begrijpen wat mijn probleem betreft. Ik heb een Acer Aspire MC605, wat altijd perfect werkte maar helaas is de flash (spi) beschadigt. Nu ben ik dus op zoek naar een onbeschadigde flash, eventueel wil ik er wel voor betalen.

De Mc605 is een veelverkocht model desktop pc, ik hoop dan ook dateren Fokker mij kan helpen.

Met het volgende programma (FTK8) kun je eenvoudig een volledige backup maken van de eeprom spi.
https://github.com/LongSoft/FTK/releases
Let op je dient wel eerst de jumper (moederbord) me_unlock op 1-2 te zetten.
pi_189554956
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2019 22:04 schreef JEFFreal het volgende:

[..]

Je bent erg optimistisch

Er zijn users die niet helemaal begrijpen wat mijn probleem betreft. Ik heb een Acer Aspire MC605, wat altijd perfect werkte maar helaas is de flash (spi) beschadigt. Nu ben ik dus op zoek naar een onbeschadigde flash, eventueel wil ik er wel voor betalen.

De Mc605 is een veelverkocht model desktop pc, ik hoop dan ook dateren Fokker mij kan helpen.

Met het volgende programma (FTK8) kun je eenvoudig een volledige backup maken van de eeprom spi.
https://github.com/LongSoft/FTK/releases
Let op je dient wel eerst de jumper (moederbord) me_unlock op 1-2 te zetten.
En dit kon je een maand geleden niet zeggen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 21 oktober 2019 @ 22:17:32 #30
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_189555140
Alright, TS geeft meer info, laten we het opnieuw proberen ^O^
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_189753209
Mensen?
pi_189776496
Ik denk niet dat dit een computer is die FOK!ers snel zullen kopen.

Voor zo'n 70 euro heb je een vervangend moederbord, is dat geen optie?
So we just called him Fred too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')