abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189172802
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 12:25 schreef Nizno het volgende:

[..]

als ik lees dat de powerbank rond de 250 gram is
[..]

en dan kijk naar de iphone
[..]

zal dat met alle dingen er bij ook rond de 250 zijn.
Goh, wat een toeval :')

(niet dus, zal vast algemene kennis zijn onder de lui die hier handig in zijn. Zowel aan distributiekant als aan kopende kant. Is ook wel lucratief natuurlijk. )
Somebody that I used to know
pi_189172833
quote:
2s.gif Op zondag 29 september 2019 11:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Hij zei al dat het één van de grotere webshops was, en dan zonder fysieke winkel. nou, dan vielen Belsimpel en Coolblue af. Heel veel andere webshops ken ik dan niet meer.

Grappig dat jullie zo biased zijn door je eigen ervaringen dat je niet kunt geloven dat het bol.com is ;) (geen oordeel, gewoon een observatie).
Ik kan het best geloven hoor. Maar wie we geloven doet ook niet echt ter zake.
Het komt op mij wel vervreemdend over dat de klantenservice bot zou zijn bij bol.com. Dan is het niet gek dat ik refereer aan mijn eigen ervaring.
pi_189172884
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:29 schreef archito het volgende:

[..]

Ik kan het best geloven hoor. Maar wie we geloven doet ook niet echt ter zake.
Het komt op mij wel vervreemdend over dat de klantenservice bot zou zijn bij bol.com. Dan is het niet gek dat ik refereer aan mijn eigen ervaring.
Ik ben 2 keer al de telefoon op de haak gegooid geworden door de medewerkers van Bol.com.
Mijn ervaring is dus verre van klantvriendelijk. Begin wel spijt te krijgen dat ik nu de webwinkel heb genoemd, hoe iemand anders hun ervaring is dat doet bij dit voorval toch helemaal niet er toe?
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 september 2019 @ 12:36:08 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189172951
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:32 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ik ben 2 keer al de telefoon op de haak gegooid geworden door de medewerkers van Bol.com.
Mijn ervaring is dus verre van klantvriendelijk. Begin wel spijt te krijgen dat ik nu de webwinkel heb genoemd, hoe iemand anders hun ervaring is dat doet bij dit voorval toch helemaal niet er toe?
het heeft inderdaad ook geen meerwaarde om de winkel te benoemen als je alleen wilt weten hoe je juridisch staat.

bijzonder vinnd ik wel dat in het andere topic dat loopt hetzelfde gewicht ana de hand is
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 18:23 schreef Mrbrightside1987 het volgende:

[..]

Ja, 250 gram staat er op. Maar de draadloze oplader weegt ook ongeveer zoveel als ik de specificaties op zoek.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189172956
quote:
99s.gif Op zondag 29 september 2019 12:27 schreef Nizno het volgende:

[..]

hoezo? TS meldt het gewicht toch zelf al?
Ik dacht dat je 'met alle dingen er bij' de verpakking bedoelde. Dan was het handig geweest om een vergelijking tussen de twee producten incl. en excl. verpakking te maken zodat TS kan laten zien dat het gewicht misschien niet klopt.

Maar je bedoelde alle accessoires denk ik? :+
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 29 september 2019 @ 12:38:07 #181
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189172983
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 12:36 schreef archito het volgende:

[..]

Ik dacht dat je 'met alle dingen er bij' de verpakking bedoelde. Dan was het handig geweest om een vergelijking tussen de twee producten incl. en excl. verpakking te maken zodat TS kan laten zien dat het gewicht misschien niet klopt.

Maar je bedoelde alle accessoires denk ik? :+
TS meldt gewicht oplader incl doosje

ik pak de specs vanaf de site van de iphone en tel hier de oortjes en doosje idd even gegokt bij op en kom daarbij ook rond de 250
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189173074
Als het dezelfde dag ontvangen bestelling is geweest, kun je de bezorger eigenlijk wel uitsluiten dat hij het er stiekem uit heeft gehaald.

Dat zijn eigenlijk verkapte koeriers, veel te makkelijk te traceren bij diefstal.
Omdat je specifiek voor een levering betaalt, zijn dat geen standaard x bestellingen voor postcode xxxx a tot en met z als t ware.

Nee, dat is bij het inpakken er uit gehaald of simpelweg niet goed verwerkt.
Hoewel dat laatste mij sterk lijkt, het is 1 doosje immers met alles er in.

Bestel zelf ook al jaren bij bol, nou moet ik zeggen dat ik ook wel eens geen pakbon erbij heb gekregen, maar dat is wel redelijk zeldzaam.
pi_189173213
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 11:26 schreef roos94 het volgende:
Zo, daar zit je dan lekker mee.

Heb dit ook wel eens gehad maar dit ging om een vrij prijzig studieboek, kreeg de verkeerde thuis, en heb toen uiteindelijk gewoon wel het goeie boek gekregen nadat ik de situatie uitlegde. (Bol.com)

Maar sowieso voortaan, producten boven de 100 euro nooit online bestellen. Er gaat zoveel mis.
Duurdere dingen koop in liever via internet. Dat kan veel gezeur schelen. Komt het beschadigd of niet goed werkend aan dan hup terug en geld terug. In de winkel krijg je vaak het gedoe dat ze het gaan repareren of je krijgt geen geld terug maar een tegoed bon van de winkel.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_189173293
Laat maar.
pi_189173586
Dit kreeg ik net per maill
pi_189173613
Volgende stap is dat ze gaan zeggen, hey waar is de iPhone we kregen alleen een oplader retour.
pi_189173669
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Volgende stap is dat ze gaan zeggen, hey waar is de iPhone we kregen alleen een oplader retour.
Ja :D _O-
Somebody that I used to know
pi_189173817
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 13:11 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja, onder andere door advies van hier maar retour gestuurtt.
pi_189173893
Bij welke winkel heb je het vandaag retour kunnen sturen?
pi_189173947
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 13:21 schreef phoenyx het volgende:
Bij welke winkel heb je het vandaag retour kunnen sturen?
Postnl punt in de buurt.
pi_189173978
bol uit de bocht, goh waarom ben ik niet verbaasd _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189174018
Ben benieuwd hoe het afloopt
pi_189174245
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 13:24 schreef mschol het volgende:
bol uit de bocht, goh waarom ben ik niet verbaasd _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In je spoiler ;). Heel internet staat vol met verkeerde artikel bestellingen van Bol. Niet overCoolblue en co. Gaat er dus gewoon iets mis in hun systemenn waar klanten zoals mij de dupe van worden.

Voorbeelden https://www.linda.nl/snac(...)llingen-van-bol-com/
https://www.thebestsocial(...)p-peuter-verjaardag/
pi_189175680
Bol.com is toch wel flink achteruit aan het gaan qua service.. ik lees steeds vaker dat mensen verkeerde artikelen krijgen toegestuurd :’)
En compensatie kun je ook vaak vergeten

[ Bericht 13% gewijzigd door Goudenkomkommer op 29-09-2019 14:57:54 ]
  zondag 29 september 2019 @ 15:05:53 #195
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189176284
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 13:18 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ja, onder andere door advies van hier maar retour gestuurtt.
Het is je eigen keuze om dat advies op te volgen, toch? :?

Als de webwinkel stellig van mening is dat ze een Iphone hebben geleverd dan verwacht ik niet dat je het probleem plotsklaps opgelost krijgt door de geleverde powerbank te retourneren. Maar afijn.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189176285
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 14:40 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Bol.com is toch wel flink achteruit aan het gaan qua service.. ik lees steeds vaker dat mensen verkeerde artikelen krijgen toegestuurd :’)
En compensatie kun je ook vaak vergeten
Ze verbreken zelfs de wetgeving als ze dit doen. Dat is dus strafbaarr......
pi_189176334
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:05 schreef Eix het volgende:

[..]

Het is je eigen keuze om dat advies op te volgen, toch? :?

Als de webwinkel stellig van mening is dat ze een Iphone hebben geleverd dan verwacht ik niet dat je het probleem plotsklaps opgelost krijgt door de geleverde powerbank te retourneren. Maar afijn.
Zeker verwacht ik dat niet. Meer kan ik nu even niet doen.
Dat ze dan maar bewijzen dat de iPhone is geleverd bij mij, dat doen ze niet. Alleen maar vage verhalen vanuit hun kant.
  zondag 29 september 2019 @ 15:08:47 #198
106942 Eix
pi_189176357
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:05 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Ze verbreken zelfs de wetgeving als ze dit doen. Dat is dus strafbaarr......
Strafbaar? :? Welk artikel van welke wet in het strafrecht?

Dat ze allicht een wanprestatie leveren vermits ze het niet oplossen: ja. Maar ook dat is civielrechtelijk.
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_189176395
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:08 schreef Eix het volgende:

[..]

Strafbaar? :? Welk artikel van welke wet in het strafrecht?

Dat ze allicht een wanprestatie leveren vermits ze het niet oplossen: ja. Maar ook dat is civielrechtelijk.
Zie https://www.charlotteslaw(...)uct-geleverd-wat-nu/
  zondag 29 september 2019 @ 15:16:17 #200
106942 Eix
pi_189176522
quote:
Dat artikel gaat niet over strafrecht, maar over civielrecht.

Je kan kortom hiervan geen aangifte bij de politie doen. Het enige wat er kan gebeuren is dat de benadeelde partij een zaak aanspant. En de webwinkel kan een probleem krijgen met de Autoriteit Consument en Markt.
Between their legs
(Don't you find ?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')