abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189156273
nvm
Somebody that I used to know
pi_189156325
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:19 schreef Newone82 het volgende:
Update, dit stuurt de webwinkel net.

Alsof ik even mijn id kaart ga opsturen, en dat willekeurige medewerkers dit krijgen. Dacht het even niet.

Bedankt voor uw mail.

Vanwege een onderzoek in uw omgeving e.o. i.v.m. andere claims vraag ik u om een kopie ID bewijs toe te sturen zodat we uw claim in behandeling kunnen nemen.

Ik dank u alvast voor uw medewerking.

Waaat?!
Klinkt alsof er meer mensen 'opeens' powerbanks hebben ontvangen. Of ze willen onderzoeken of jij op grote schaal fraudeert, of ze onderzoeken of er iemand intern structureel telefoons achterover drukt.

Ik hoop voor hun het laatste, ik vermoed het eerste :')
pi_189156334
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2019 10:54 schreef Piles het volgende:

[..]

Zelf weten :)
Het had misschien een shortcut naar een oplossing kunnen zijn, maar juridisch traject kan natuurlijk ook.
Ja precies gewoon doen wat een bedrijf onterecht en tegen de wet in van je vraagt, want het is de snelste oplossing. Door dat soort gedrag denken die zaken dus dat ze overal mee weg kunnen komen.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2019 @ 10:31:55 #104
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189156413
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:21 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Klinkt alsof er meer mensen 'opeens' powerbanks hebben ontvangen. Of ze willen onderzoeken of jij op grote schaal fraudeert, of ze onderzoeken of er iemand intern structureel telefoons achterover drukt.

Ik hoop voor hun het laatste, ik vermoed het eerste :')
Fijn dat je TS vanaf je zolderkamer beschuldigd van meermaals plegen van fraude. Waar zijn je bewijzen, of lul je maar weer wat in de ruimte zoals je wel vaker doet?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189156454
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:31 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Fijn dat je TS vanaf je zolderkamer beschuldigd van meermaals plegen van fraude. Waar zijn je bewijzen, of lul je maar weer wat in de ruimte zoals je wel vaker doet?
Huh, waar zeg ik dat? :o :{w :(
pi_189156488
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:31 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Zij denkt dat de webshop vermoed dat hij fraude pleegt
pi_189156527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja precies gewoon doen wat een bedrijf onterecht en tegen de wet in van je vraagt, want het is de snelste oplossing. Door dat soort gedrag denken die zaken dus dat ze overal mee weg kunnen komen.
Dat zeg ik helemaal niet joh.
pi_189156674
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 09:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Geef het nog een half uur, dan gewoon weer bellen, alles opnemen.
Altijd een goeie verdediging als alles opgenomen word.
De medewerkster had het al over een flinke case vanmorgen, bel straks nog eens.
Nog steeds geen mail.
pi_189156686
Ik gok dat ze zelf intern iets op het spoor zijn, dat jij slechts één van de slachtoffers bent. Maar ja, waarom ze dan zo moeilijk blijven doen met het verzenden van een nieuwe telefoon....?
  Redactie Frontpage zaterdag 28 september 2019 @ 11:13:23 #110
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_189156745
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 10:36 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Huh, waar zeg ik dat? :o :{w :(
Ik lees het niet goed dan, ik dacht dat jij zelf vermoedde dat TS fraude pleegt. Neem m'n woorden dus terug.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_189156760
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:04 schreef Postbus100 het volgende:
Ik gok dat ze zelf intern iets op het spoor zijn, dat jij slechts één van de slachtoffers bent. Maar ja, waarom ze dan zo moeilijk blijven doen met het verzenden van een nieuwe telefoon....?
Heb me natuurlijk al wat meer ingediept in de wetgeving, de webshop moet binnen 30 dagen pas leveren. Of zit ik mis?
pi_189156806
quote:
Dit inderdaad. Als ze iets vermoeden, moeten ze zsm HUN FOUT goed maken. Vermoeden en verder onderzoeken doen ze maar in hun moeders tijd. Webshop die TS heeft genaaid, als je dit leest: hup, snel nieuwe telefoon sturen godverdomme.
pi_189157091
quote:
Kan zijn dat iemand het dan weer onderschept, maar ja dan sturen ze maar een koerier.
pi_189157184
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:20 schreef craziness het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als ze iets vermoeden, moeten ze zsm HUN FOUT goed maken. Vermoeden en verder onderzoeken doen ze maar in hun moeders tijd. Webshop die TS heeft genaaid, als je dit leest: hup, snel nieuwe telefoon sturen godverdomme.
Kan een thuiswinkel waarborg de webshop op de vingers tikken voor dit gedrag en een boete uitdelen? Iemand die dit weet? Aangezien ik klacht heb ingediend thuiswinkel waarborg.

[ Bericht 3% gewijzigd door Newone82 op 28-09-2019 12:06:45 ]
pi_189157497
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 11:56 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Kan een thuiswinkel waarborg de webshop op de vingers tikken voor dit gedrag en een boete uitdelen? Iemand die dit weet? Aangezien ik klacht heb ingediend thuiswinkel waarborg.
En zou het boetebedrag dan in mindering op jou rekening moeten komen? ;)

Wacht nu maar even af het zal wel weer goed komen alleen helaas voor jou niet zo snel als gehoopt.
pi_189157931
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2019 12:17 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En zou het boetebedrag dan in mindering op jou rekening moeten komen? ;)

Wacht nu maar even af het zal wel weer goed komen alleen helaas voor jou niet zo snel als gehoopt.
Ow nee hoor, meer voor andere klanten van dit bedrijf.
pi_189162377
Nog eens gebeld met de klantenservice. Ze sluiten de case en ik mag alleen nog klacht indienen.

Ze doen er voor de rest niks meer mee. Ongekend dit, en zo boos. Ongelofelijk.
pi_189162720
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:25 schreef Newone82 het volgende:
Nog eens gebeld met de klantenservice. Ze sluiten de case en ik mag alleen nog klacht indienen.

Ze doen er voor de rest niks meer mee. Ongekend dit, en zo boos. Ongelofelijk.
Sterkte.

Had die ene vrouw nog teruggebeld die erkende dat je zo niet behandeld had mogen worden?
pi_189162789
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:51 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Sterkte.

Had die ene vrouw nog teruggebeld die erkende dat je zo niet behandeld had mogen worden?
Nee. Dankje voor de sterkte. Rechtsbijstandsverzekering ben ik pas 2 maanden geleden over gegaan na nieuwe, doen er niks mee. Ben nu dus dadelijk ¤1000 kwijt door dit geintje. Ontzettend boos nu.
pi_189162814
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Nee. Dankje voor de sterkte. Rechtsbijstandsverzekering ben ik pas 2 maanden geleden over gegaan na nieuwe, doen er niks mee. Ben nu dus dadelijk ¤1000 kwijt door dit geintje. Ontzettend boos nu.
Nou nou, rustig aan. Nog niet.

Hoe heb je 'm eigenlijk betaald? Creditcard? PayPal? IDeal?
pi_189162845
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:56 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

iDeal.
pi_189163023
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:56 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Wat denk je dat thuiswinkel waarborg met zo’n klacht zal doen? Dit heb ik ingevuld. https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
pi_189163183
Als dat de houding is dat zij wel even gaan vertellen wat je nog mag doen.

Dan heb je geen keus dan ermee naar de rechter te stappen.
Dit ga je ongetwijfeld winnen (ik ga van je onschuld uit) omdat ze zich niet aan wet koop op afstand houden en zover ik hier kan lezen ze niet aan hebben getoond dat jij iets verkeerd zou hebben gedaan.

Kost wat, maar als je wint krijg je dat wel weer terug.
pi_189164307
Ik zou dit niet pikken, jouw naam maken ze zwart..
Gewoon alle mogelijke middelen inzetten.. desnoods ermee naar de media gaan ofzo
pi_189164449
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Welke tent gaat dit over, mag evt per dm. Dan zal ik even voor je kijken of ik iets kan vinden over een klachtencommissie oid.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')