Klinkt alsof er meer mensen 'opeens' powerbanks hebben ontvangen. Of ze willen onderzoeken of jij op grote schaal fraudeert, of ze onderzoeken of er iemand intern structureel telefoons achterover drukt.quote:Op vrijdag 27 september 2019 08:19 schreef Newone82 het volgende:
Update, dit stuurt de webwinkel net.
Alsof ik even mijn id kaart ga opsturen, en dat willekeurige medewerkers dit krijgen. Dacht het even niet.
Bedankt voor uw mail.
Vanwege een onderzoek in uw omgeving e.o. i.v.m. andere claims vraag ik u om een kopie ID bewijs toe te sturen zodat we uw claim in behandeling kunnen nemen.
Ik dank u alvast voor uw medewerking.
Waaat?!
Ja precies gewoon doen wat een bedrijf onterecht en tegen de wet in van je vraagt, want het is de snelste oplossing. Door dat soort gedrag denken die zaken dus dat ze overal mee weg kunnen komen.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zelf weten![]()
Het had misschien een shortcut naar een oplossing kunnen zijn, maar juridisch traject kan natuurlijk ook.
Fijn dat je TS vanaf je zolderkamer beschuldigd van meermaals plegen van fraude. Waar zijn je bewijzen, of lul je maar weer wat in de ruimte zoals je wel vaker doet?quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:21 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Klinkt alsof er meer mensen 'opeens' powerbanks hebben ontvangen. Of ze willen onderzoeken of jij op grote schaal fraudeert, of ze onderzoeken of er iemand intern structureel telefoons achterover drukt.
Ik hoop voor hun het laatste, ik vermoed het eerste
Huh, waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Fijn dat je TS vanaf je zolderkamer beschuldigd van meermaals plegen van fraude. Waar zijn je bewijzen, of lul je maar weer wat in de ruimte zoals je wel vaker doet?
Zij denkt dat de webshop vermoed dat hij fraude pleegtquote:Op zaterdag 28 september 2019 10:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Fijn dat je TS vanaf je zolderkamer beschuldigd van meermaals plegen van fraude. Waar zijn je bewijzen, of lul je maar weer wat in de ruimte zoals je wel vaker doet?
Dat zeg ik helemaal niet joh.quote:Op zaterdag 28 september 2019 10:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies gewoon doen wat een bedrijf onterecht en tegen de wet in van je vraagt, want het is de snelste oplossing. Door dat soort gedrag denken die zaken dus dat ze overal mee weg kunnen komen.
De medewerkster had het al over een flinke case vanmorgen, bel straks nog eens.quote:Op zaterdag 28 september 2019 09:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Geef het nog een half uur, dan gewoon weer bellen, alles opnemen.
Altijd een goeie verdediging als alles opgenomen word.
Ik lees het niet goed dan, ik dacht dat jij zelf vermoedde dat TS fraude pleegt. Neem m'n woorden dus terug.quote:
Heb me natuurlijk al wat meer ingediept in de wetgeving, de webshop moet binnen 30 dagen pas leveren. Of zit ik mis?quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:04 schreef Postbus100 het volgende:
Ik gok dat ze zelf intern iets op het spoor zijn, dat jij slechts één van de slachtoffers bent. Maar ja, waarom ze dan zo moeilijk blijven doen met het verzenden van een nieuwe telefoon....?
Dit inderdaad. Als ze iets vermoeden, moeten ze zsm HUN FOUT goed maken. Vermoeden en verder onderzoeken doen ze maar in hun moeders tijd. Webshop die TS heeft genaaid, als je dit leest: hup, snel nieuwe telefoon sturen godverdomme.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:04 schreef Postbus100 het volgende:
Ik gok dat ze zelf intern iets op het spoor zijn, dat jij slechts één van de slachtoffers bent. Maar ja, waarom ze dan zo moeilijk blijven doen met het verzenden van een nieuwe telefoon....?
Kan zijn dat iemand het dan weer onderschept, maar ja dan sturen ze maar een koerier.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:04 schreef Postbus100 het volgende:
Ik gok dat ze zelf intern iets op het spoor zijn, dat jij slechts één van de slachtoffers bent. Maar ja, waarom ze dan zo moeilijk blijven doen met het verzenden van een nieuwe telefoon....?
Kan een thuiswinkel waarborg de webshop op de vingers tikken voor dit gedrag en een boete uitdelen? Iemand die dit weet? Aangezien ik klacht heb ingediend thuiswinkel waarborg.quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:20 schreef craziness het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als ze iets vermoeden, moeten ze zsm HUN FOUT goed maken. Vermoeden en verder onderzoeken doen ze maar in hun moeders tijd. Webshop die TS heeft genaaid, als je dit leest: hup, snel nieuwe telefoon sturen godverdomme.
En zou het boetebedrag dan in mindering op jou rekening moeten komen?quote:Op zaterdag 28 september 2019 11:56 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Kan een thuiswinkel waarborg de webshop op de vingers tikken voor dit gedrag en een boete uitdelen? Iemand die dit weet? Aangezien ik klacht heb ingediend thuiswinkel waarborg.
Ow nee hoor, meer voor andere klanten van dit bedrijf.quote:Op zaterdag 28 september 2019 12:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En zou het boetebedrag dan in mindering op jou rekening moeten komen?![]()
Wacht nu maar even af het zal wel weer goed komen alleen helaas voor jou niet zo snel als gehoopt.
Sterkte.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:25 schreef Newone82 het volgende:
Nog eens gebeld met de klantenservice. Ze sluiten de case en ik mag alleen nog klacht indienen.
Ze doen er voor de rest niks meer mee. Ongekend dit, en zo boos. Ongelofelijk.
Nee. Dankje voor de sterkte. Rechtsbijstandsverzekering ben ik pas 2 maanden geleden over gegaan na nieuwe, doen er niks mee. Ben nu dus dadelijk ¤1000 kwijt door dit geintje. Ontzettend boos nu.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Sterkte.
Had die ene vrouw nog teruggebeld die erkende dat je zo niet behandeld had mogen worden?
Nou nou, rustig aan. Nog niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee. Dankje voor de sterkte. Rechtsbijstandsverzekering ben ik pas 2 maanden geleden over gegaan na nieuwe, doen er niks mee. Ben nu dus dadelijk ¤1000 kwijt door dit geintje. Ontzettend boos nu.
iDeal.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou nou, rustig aan. Nog niet.
Hoe heb je 'm eigenlijk betaald? Creditcard? PayPal? IDeal?
Wat denk je dat thuiswinkel waarborg met zo’n klacht zal doen? Dit heb ik ingevuld. https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienenquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou nou, rustig aan. Nog niet.
Hoe heb je 'm eigenlijk betaald? Creditcard? PayPal? IDeal?
Welke tent gaat dit over, mag evt per dm. Dan zal ik even voor je kijken of ik iets kan vinden over een klachtencommissie oid.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:55 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nee. Dankje voor de sterkte. Rechtsbijstandsverzekering ben ik pas 2 maanden geleden over gegaan na nieuwe, doen er niks mee. Ben nu dus dadelijk ¤1000 kwijt door dit geintje. Ontzettend boos nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |