Prima nuance.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah, kijk, dit lijkt er meer op.
Oud zegt ze zelfquote:Op woensdag 30 september 2020 22:22 schreef Momo het volgende:
Toch jammer dat Anna stopt op haar 31ste voor het Nederlandse vrouwenwielrennen
Niet echt.quote:Op woensdag 30 september 2020 22:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Moeite van het terugkijken waard?
Michel werd overvleugeld.quote:
Ketonen atten richting Sanremo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Michel werd overvleugeld.
Voor 100 euro drinken op een middag, dat is me nog nooit gelukt.quote:
Daar haal je op een Amsterdams terras net 3 bier voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor 100 euro drinken op een middag, dat is me nog nooit gelukt.
Daarom gaat een verstandig mens ook niet naar Amsterdam.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar haal je op een Amsterdams terras net 3 bier voor.
Dat ben ik dan wel weer met joun eens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom gaat een verstandig mens ook niet naar Amsterdam.
Wat zegt 'ie?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan is geen fan van Wielco.
Je bent toch niet naar voetbal aan het kijken he?quote:
Ja eigenlijk wel moet ik toegeven.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent toch niet naar voetbal aan het kijken he?
Wat zei Jan nou.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent toch niet naar voetbal aan het kijken he?
Ik had de indruk dat hij sowieso geen fan (meer) is van Sunweb.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jan is geen fan van Wielco.
Oke thanks. Ik zal nog een wat vragen aan @Rellende_Rotscholier !quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niks hatelijks, maar meer dat zo'n finish als bovenop Piancavallo de niet-winnaar typeert.
Ik had eigenlijk de indruk dat Kelderman gewoon in het rood zat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Niks hatelijks, maar meer dat zo'n finish als bovenop Piancavallo de niet-winnaar typeert.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Voetbal is geen sport, dus ik neem aan dat iedereen aan het kijken is.
Daar hoef je niet over te twijfelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef showtimer het volgende:
Waardelozen flopshow zenne. De Pol lekker in de blubber laten.
Ik heb nu ook fragmenten terug gezien, maar Ik vond Jan Bakelants wel te denigrerend lachen toen het over Tom Dumoulin ging. Hij ging gelijk ook Sven Nijs onderbreken, om te voorkomen dat er genuanceerd over Dumoulin zou worden gesproken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Paul voegt weinig toe inderdaad. Verder wel mooi dat Jan op een gegeven moment een beetje in de lach schoot toen drie fanboys minuten lang over Wout aan het praten waren. Wout zat er ook wat ongemakkelijk bij.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef showtimer het volgende:
Waardelozen flopshow zenne. De Pol lekker in de blubber laten.
Pol was in dromenland.quote:Van Aert heeft veel spiermassa verloren in zijn bovenlichaam. Voor- of nadeel in de cross?
Herygers: “Dat valt op. Ik zat gisteren in Extra time koers naast Wout. Ik heb maar de helft gehoord van wat Ruben Van Gucht vertelde, want ik zat de hele tijd naar Wout te kijken. Op de fiets oogt hij nogal Boonenachtig, maar in het echt… Een garnaal is dat.”
Wellens: “Terwijl Mathieu nu opvallend meer body heeft gekregen. Die heeft echt een bovenlichaam.”
Herygers: “Zeg gerust: een bodybuilder.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |