twitter:BasTietema twitterde op donderdag 26-09-2019 om 17:55:37It is even more heartbreaking with Titanic music! ❤️ #Yorkshire2019 https://t.co/wM8AI8LtA4 reageer retweet
twitter:WielerFlits twitterde op donderdag 26-09-2019 om 18:21:40Tim Wellens: “Een nat WK is in ons voordeel” https://t.co/ISjMkVv6UA #TimWellens #WKWielrennen #Yorkshire2019 https://t.co/98xwIcgMUc reageer retweet
Eigenlijk wel een teleurstellend weerbericht ja, we strepen Tim Wellens weer door.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
It giet niet oan met de apocalyps
Goed werk Hannes.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Lieve jongen. German komt er wel, heeft zich heel goed laten zien deze twee dagen. Zijn tijdrit was meer dan acceptabel en hij ging tot op dat moment mee met de besten. Hopelijk kan Matxin hem even binnenlullen bij Colpack of zo.
twitter:georgenbennett twitterde op donderdag 26-09-2019 om 19:40:481/2 Gutted that I won’t be lining up on Sunday in @Yorkshire2019 . I did what I could to recover from the vuelta but 2grand tours, a few recent rounds of antibiotics and a couple of months worth of altitude this season has put me in a bad spot the last few weeks. reageer retweet
twitter:georgenbennett twitterde op donderdag 26-09-2019 om 19:43:412/2. Wishing the @CyclingNZL team all the best. They are already off to a wicked start. It’s a highlight of the year to pull on the fern and a hard choice to make but looking ahead to a few good opportunities next year to fly the flag. Go kiwi reageer retweet
Hij ziet er ouder uit dan Simmons.quote:Op donderdag 26 september 2019 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Lieve jongen. German komt er wel, heeft zich heel goed laten zien deze twee dagen. Zijn tijdrit was meer dan acceptabel en hij ging tot op dat moment mee met de besten. Hopelijk kan Matxin hem even binnenlullen bij Colpack of zo.
Vanavond tijdens extra time zal de hype nog wel wat verder opgevoerd worden om de Belgen in de underdog te duwenquote:Op donderdag 26 september 2019 20:05 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlanders zijn al weer bezig op parcoursMDVP wordt wel echt gehyped zo.
Dit lijkt toch niet eens op Matje?quote:Op donderdag 26 september 2019 20:05 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlanders zijn al weer bezig op parcoursMDVP wordt wel echt gehyped zo.
Heb jij iets tegen De Snus?quote:
Nee maar 4 sterren is toch raar?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen De Snus?
Als je er drie aan de half kreupele Pidcock geeft mag je er best vier aan wie dan ook geven.quote:Op donderdag 26 september 2019 21:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee maar 4 sterren is toch raar?
Nog steeds?quote:Op donderdag 26 september 2019 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
de half kreupele Pidcock
"Vorig jaar is intussen een jaar geleden."quote:Op vrijdag 27 september 2019 06:42 schreef Momo... het volgende:
Teuns: "We moeten allemaal van Van der Poel af"
Puigdefabregas klinkt mij meer Catalaans in de oren eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een van de jonge Baskische godinnen is zwaar getroffen.
Inderdaad, maar Irati is dan wel weer heel erg Baskisch. Ze komt uit Navarra, ik heb m'n huiswerk gedaan.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:33 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Puigdefabregas klinkt mij meer Catalaans in de oren eigenlijk?
Daar ging ik van uit ja, vandaag de vraag.quote:Op vrijdag 27 september 2019 10:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Irati is dan wel weer heel erg Baskisch. Ze komt uit Navarra, ik heb m'n huiswerk gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |