Dit is Garrison.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sheffield mag ondertussen even gaan dimmen, je moet zelf nog een uitslag rijden jongen.
Oh, laat dan maar gaan.quote:
Waarom zenden de Belgen een dierenprogramma van bijna 10 jaar oud uit? Vragen, vragen.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker chaotische beelden. Waarom zijn de Belgen zo dronken dit jaar?
En daarna samenvatting Omloop het Houtland.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zenden de Belgen een dierenprogramma van bijna 10 jaar oud uit? Vragen, vragen.
Dieren in nesten is wel een godenprogramma.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zenden de Belgen een dierenprogramma van bijna 10 jaar oud uit? Vragen, vragen.
Doe normaal.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dieren in nesten is wel een godenprogramma.
Met Picavet waarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En daarna samenvatting Omloop het Houtland.
Waarom zeg je dit.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mooie jongens Ayuso en Rodriguez zijn in orde volgens mij.
Spruitjeshoofd Leijnse mag weg, net als Sari van Veenendaal.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:
Ik vind spruitjes vies.quote:
We hebben het over iemand die pindakaas haat.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:40 schreef Mykonos het volgende:
Niks mis met spruitjes. En nog gezond ook.
Dat zit je wel dwars he?quote:Op donderdag 26 september 2019 14:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
We hebben het over iemand die pindakaas haat.
R_R is een man naar mijn hartquote:Op donderdag 26 september 2019 14:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Pindakaas en spruitjes zijn allebei uitstekend te eten.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ari Scott won op een loei zware finish in Baskenland.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Wat is het idee van deze Nieuw-Zeelander?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Niet zo slimmons.quote:Op donderdag 26 september 2019 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Simmons rijdt een gat dicht, op een groep met Sheffield, terwijl hij het hele peloton meeneemt. Dat heeft hij wel eens slimmer aangepakt.
Houtland, Picavet moest nog iets te doen hebben.quote:Op donderdag 26 september 2019 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is Sporza aan het uitzendenKermiskoers met renners van Jumbo, Roompot en Corendon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |