Het downloaden duurt weken.quote:
Ik ga nu beginnen de muziek is alquote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Jammer van de Engelse voice acting, maar de Trials of Mana demo heeft me wel overgehaald om hem te gaan kopen, speelt lekkerder weg als de 2d versie en de soundtack heeft een aardig goede uopdate gekregen.
Iig 100x beter dan de verkrachting van secret.
Eerst het origineel spelen is wel leuker denk ik? Ga deze toch niet op launch kopen. Moet zowel Secret als Trails nog spelen in de Mana Collection.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Jammer van de Engelse voice acting, maar de Trials of Mana demo heeft me wel overgehaald om hem te gaan kopen, speelt lekkerder weg als de 2d versie en de soundtack heeft een aardig goede uopdate gekregen.
Iig 100x beter dan de verkrachting van secret.
Het origineel haald vrijwel het maximale uit de snes wat mogelijk was, maar voor wat ik van de demo gespeeld heb, zijn er toch dingen die gewoon verbeterd zijn in deze remake , dan de dingen waarbij ik me in de collection versie aan irriteerde.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst het origineel spelen is wel leuker denk ik? Ga deze toch niet op launch kopen. Moet zowel Secret als Trails nog spelen in de Mana Collection.
Secret heb ik wel zeker een keer of vijf volledig gespeeld, maar trials niet dacht ik. Ik zie dat de remake op steam eind april verschijnt.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eerst het origineel spelen is wel leuker denk ik? Ga deze toch niet op launch kopen. Moet zowel Secret als Trails nog spelen in de Mana Collection.
Trials is tm vorig jaar niet in het westen verschenen, had een goede english hack though.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Secret heb ik wel zeker een keer of vijf volledig gespeeld, maar trials niet dacht ik. Ik zie dat de remake op steam eind april verschijnt.
Eerst even Lost Sphear afronden, dan trails of cold steel 3 en door met trials daarna.
Ja dat verklaart ook waarom ik hem nooit gespeeld heb.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Trials is tm vorig jaar niet in het westen verschenen, had een goede english hack though.
Ik heb me een tijdje geleden behoorlijk verdiept in die vertalingen. Zo ook Legend of the Rudras en Treasure Hunter G gepatcht. SNES Mini gepatcht. Nooit gespeeld verder nog want tijd heb ik nietquote:Op zondag 29 maart 2020 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Trials is tm vorig jaar niet in het westen verschenen, had een goede english hack though.
Ik ben eilk nog bezig met DQ VII, daarna DQ XI, ook nog SMT IV en Radiant Historia uitspelen, maar een actie RPG op zn tijd is ook wel aardig.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb me een tijdje geleden behoorlijk verdiept in die vertalingen. Zo ook Legend of the Rudras en Treasure Hunter G gepatcht. SNES Mini gepatcht. Nooit gespeeld verder nog want tijd heb ik nietToch, de voorpret was al leuk.
Zeker, daarom speel ik nu AC Odyssey. Is natuurlijk geen echte RPG, maar heeft genoeg RPG elementen om toch een beetje die behoefte te vervullen.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben eilk nog bezig met DQ VII, daarna DQ XI, ook nog SMT IV en Radiant Historia uitspelen, maar een actie RPG op zn tijd is ook wel aardig.
Ik heb de fysieke deluxe editie geannuleerd en de digital deluxe besteld via de ps store. Het weerhoud mij ook om het te kunnen verkopen. Plus je krijgt de Carbuncle summon erbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:26 schreef Faxie het volgende:
Ik twijfel nog om de disc te kopen, of gewoon uit de PS store te kopen.
Ben zo iemand die liever iets fysieks heeft, maar aan de andere kant is het toch geen spel dat ik ga doorverkopen oid... en waarschijnlijk zal later ook een collectie verschijnen lijkt me.
Als je 100% zeker het spel digitaal haalt, zou ik het reserveren. Op dit moment mag je op 8 april het spel pre-loaden. Alvast 100gb downloaden voor het spel uitkomt op 10 april.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:40 schreef Faxie het volgende:
Deluxe hoeft voor mij niet zo. Neig wel naar gewoon kopen op de PS store op releasedag.
91GBquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Als je 100% zeker het spel digitaal haalt, zou ik het reserveren. Op dit moment mag je op 8 april het spel pre-loaden. Alvast 100gb downloaden voor het spel uitkomt op 10 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |