Volgens Wim hebben ze twee tickets.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef Columbiafan het volgende:
Dus alleen Evenepoel op de OS volgend jaar?
Dat is wel slim van Rohanquote:Op woensdag 25 september 2019 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens Bobbie Traksel (beste bron ooit) staat er in zijn contract dat hij tijdens belangrijke evenementen op een andere fiets mag rijden.
Volgens mij zou top 8 vandaag plaatsing betekenen. Nu heeft Wout ook weer kans.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens Wim hebben ze twee tickets.
Wat zijn daarvoor de regels?quote:Op woensdag 25 september 2019 16:33 schreef Columbiafan het volgende:
Dus alleen Evenepoel op de OS volgend jaar?
100%.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:35 schreef Mykonos het volgende:
Heeft Campenaerts al last van de vloek die rust op de prestaties van Dimension Data?
Ik kan me voorstellen dat daar de voorbereiding niet ideaal was en mist waarschijnlijk ook de echte overtuigende motivatie.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pijnlijk voor Roglic. Had beter in bed kunnen blijven liggen.
Wat is er met die top 15?quote:Op woensdag 25 september 2019 16:36 schreef Max23 het volgende:
Roglic gaat op de manier tijd goedmaken op Asgreen die bij de meting precies 15e stond
Droomplan van Tom krijgt een deuk.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pijnlijk voor Roglic. Had beter in bed kunnen blijven liggen.
Naast dat de voorbereiding niet ideaal was heeft hij blijkbaar ook een blessure opgelopen in de Vuelta. Was natuurlijk al een voorteken dat hij afzegde voor ploegenrelay.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat daar de voorbereiding niet ideaal was en mist waarschijnlijk ook de echte overtuigende motivatie.
Liever niet.quote:
Eerlijk. Hij heeft wel ballen.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom? Hij kiest toch zelf voor een ploeg met matige tijdritfietsen?
1 plek voor de top 30 op de UCI ranking. Landen die vandaag top 10 rijden verdienen een extra plek.quote:
Maar Bert van Marwijk is ook een lul.quote:Op woensdag 25 september 2019 16:37 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Eerlijk. Hij heeft wel ballen.
Het is een beetje alsof Bert van Marwijk tijdens het WK zegt dat Saudi-Arabië een klote land is en na twee wedstrijden de handdoek gooit.
Is toch wel grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |