UR is een afkorting van een groothandel waar ze kleding bestellen om door te verkopen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:36 schreef schizolientje het volgende:
[..]
mssch domme vraag maar wat is de UR eigenlijk
urban outfitters kom ik dan op googlequote:Op dinsdag 24 september 2019 19:38 schreef Crabapple het volgende:
[..]
UR is een afkorting van een groothandel waar ze kleding bestellen om door te verkopen.
Het heet anders, is een duitse organisatie en alleen met kvk kan je daar bestellen dacht ik.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
urban outfitters kom ik dan op google
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:35 schreef Crabapple het volgende:
Er is iets aan Christel geadresseerd binnengekomen en SL
https://www.urban-classics.net/de/vororder-fs19/frauenquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
https://www.urban-classics.net/de/vororder-fs19/frauen
quote:
Je bent wel een beetje dope als je dat zelf niet kan vindenquote:
Waarom, ik waardeer het dat FF met de juiste naam aankomt.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje dope als je dat zelf niet kan vinden
Gaat zeker weer over sexquote:
Ja dat was wat geheimquote:Op dinsdag 24 september 2019 19:47 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Waarom, ik waardeer het dat FF met de juiste naam aankomt.
[ afbeelding ]
Doos van de UR komt binnen
kURchquote:
Spannend op de streams he!quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is pas een keer of 77 hier gepost natuurlijk.
Hmmm meer, want in 1 bestelden ze er ook al.
Ik denk dat het om urban classics gaat.quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Yup want dit lelijke ding had Jessie laatst aan:quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:52 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik denk dat het om urban classics gaat.
quote:Op dinsdag 24 september 2019 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Volwassen reactie hoor, ook echt passend voor een mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |