Toch overtuigen ze niet op één of andere manier. Weet niet wat het is, maar als ik naar ze kijk denk ik echt nooit "oh wat zijn die goed".quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
Had niet verwacht dat de Saints wedstrijden gingen winnen zonder Brees (en zonder Ingram, toch wel een RB die samen met Kamara voor veel gevaar zorgde)
Mja, dus week 6 nog niet, 7 is bye, en dan vanaf 8 misschien weer beschikbaar. Ik zou gewoon even bij Kyle blijven. Volgens mij heeft Cam sowieso nog maar één jaar en hij heeft niet genoeg laten zien om starter te blijven imo.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:35 schreef robdriessen het volgende:
Cam zal er waarschijnlijk nog wel een week of drie uitliggen, gezien de blessure: https://pantherswire.usat(...)-walking-boot-photo/
Defense en running game is echt goed van de 49ers, maar passing offense is best zwak. Ze gaan het moeilijk krijgen tegen teams die hun rushing game kunnen tegenhouden.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:06 schreef Mykonos het volgende:
49ers zijn er juist supergoed uit, alleen zijn ze nog niet echt getest.
Komende zondag @Rams. Dan weten we meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:06 schreef Mykonos het volgende:
49ers zijn er juist supergoed uit, alleen zijn ze nog niet echt getest.
Rams vallen ook vies tegen om eerlijk te zijnquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Komende zondag @:Rams. Dan weten we meer.
1e wedstrijd was sterk, daarna rap minderquote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rams vallen ook vies tegen om eerlijk te zijn
Wel beter dan de rest van hun schedule tot nu toe.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 15:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Rams vallen ook vies tegen om eerlijk te zijn
Het wordt wel heel spannend in de NFC. Ik bedoel, alle vier de teams in de NFC North hebben momenteel een winning record. Hele sterke divisie, net als NFC West.quote:Op woensdag 9 oktober 2019 10:53 schreef PirE het volgende:
[..]
Wel beter dan de rest van hun schedule tot nu toe.
Rams moeten eigenlijk wel winnen anders gaat het lastig worden om de play-offs te halen. Al is het wel mogelijk dat beide wild-cards naar de NFC Best gaan.
Ja, dat krijg je als je in conference zit met een hoop G-teams.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:52 schreef Stage het volgende:
Patriots winnen weer eens.
Komende 2 weken tegen de Jets en de Browns, zie ze dus zomaar 8-0 worden...
Daarna krijgen ze een wat lastiger schema.
Je zou voor de competitie bijna gaan hopen dat Brady eens geblesseerd zou raken..
Fixedquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 09:52 schreef Stage het volgende:
Je zou voor de competitie bijna gaan hopen dat Brady eens met pensioen gaat.
Helaas wel, het kan ook bijna niet anders dan dat de AFC finale Patriots - Chiefs wordt, de enige wedstrijd in de AFC om nog een beetje naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:08 schreef PirE het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je in conference zit met een hoop G-teams.
Gewoon NFC kijken en AFC vergeten. Seizoen afsluiten met de NFC Championship game en op naar de draft.
Toch vind ik Brady dit seizoen een stuk slechter spelen dan de afgelopen 2 jaar, mag ook wel op zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 11:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Fixed
Alhoewel het niet alleen Brady is, maar zonder hem wordt het in ieder geval weer interessanter.
Natuurlijk is hij goed, maar ben zo klaar met die vent.
Ik hoop dat de Dolphins winnenquote:Op zondag 13 oktober 2019 16:01 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Toch vind ik Brady dit seizoen een stuk slechter spelen dan de afgelopen 2 jaar, mag ook wel op zijn leeftijd.
Het is net Michael Schumacher na 7 wereldtitels, tijd voor iets nieuws.
Btw: vanavond Toilet Bowl Redskins - Dolphins, verliezer krijgt een beloning, nr 1 draft pick
0-16 is niet een rijtje waar je in wilt staan maar de Redskins en Dolphins zijn er beide toe in staat, ik zie de Bengals en Jets nog wel een aantal wedstrijden winnen.quote:Op zondag 13 oktober 2019 17:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Dolphins winnen
Altijd leuk om een divisie concurrent 0-16 te zien gaan
WTF, Fitzmagic doet even 2x td in de laatste 10 seconden van de game.quote:Op zondag 13 oktober 2019 21:14 schreef Breidniet het volgende:
17-3, Redskins winnen de game, Dolphins winnen de pick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |