Las je topic even snel door. Hoe zit het nu bij jou, ben je al begonnen deze maand of...?quote:Op maandag 23 september 2019 20:54 schreef MiNi1981 het volgende:
Dat was mij idd ook al opgevallen Nolita.
Ik kan sowieso de huidige namen eruit halen. En voor wie in de OP zou willen, geef het aan en dan kan het er altijd ingezet worden.
Nee ik verwacht een dezer dagen de uitslag vh bloed. En vanaf morgen met ovulatietesten beginnen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:08 schreef AgathaRaisin het volgende:
[..]
Las je topic even snel door. Hoe zit het nu bij jou, ben je al begonnen deze maand of...?
Oeh.. spannend zeg! Maar heb je nu al een donor? Sorry als je al gezegd hebt heb niet alles doorgelezenquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:13 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Nee ik verwacht een dezer dagen de uitslag vh bloed. En vanaf morgen met ovulatietesten beginnen.
Hopelijk groen licht!
Geen probleem. Ja alles is gereed. Dus als mn bloed deze ronde meewerkt kan ik eindelijk starten.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:15 schreef AgathaRaisin het volgende:
[..]
Oeh.. spannend zeg! Maar heb je nu al een donor? Sorry als je al gezegd hebt heb niet alles doorgelezen
Oh spannend zeg!quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:28 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Geen probleem. Ja alles is gereed. Dus als mn bloed deze ronde meewerkt kan ik eindelijk starten.
Het wachten duurt allemaal zo lang 😉
Ja mee eens. Ik hoef er ook niet in.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:29 schreef DonnaRush het volgende:
Ik hoef opzich niet in de OP hoor, vind het wel prima zo. Lege OP is ook prima (zonder namen bedoel ik dan).
Ja enorm en heel eng.quote:
Haha helemaal waar.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ah jaa, gewoon wat vaker vragen. Houdt het topic ook actief.
Dat is heel logisch denk ik. Tenminste, dat hebben wij ook hoor. Het is toch een hele stap, op welke manier dan ook.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:31 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Ja enorm en heel eng.
Kan er enorm naar uitkijken en niet wachten enzo maar er is toch ook een factor die het eng vindt.
Dat is wel fijn om te horen. Ja het is een grote stap voor iedereen.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:33 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat is heel logisch denk ik. Tenminste, dat hebben wij ook hoor. Het is toch een hele stap, op welke manier dan ook.
Er is wel weer een tweelingzwangerschap nodig in Z&Gquote:Op dinsdag 24 september 2019 22:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Oh zeker. Wij zijn er beide klaar voor om eindelijk (hopelijk) ons eerste kindje te krijgen. Vooral manlief is ineens heel erg in de baby mood. Maar de lichte angst die erbij komt!![]()
Meneer grapt nog wel eens dat ie graag een tweeling wil, zodat we meteen klaar zijn met ons gezin.Hij piept wel anders als dat ECHT gebeurd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |