Wat voor sneakers? ik ben de sneakers-koning.quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:33 schreef Barreltje het volgende:
Loon! Ik moet nieuwe sneakers hebben..
Jij schoenen-Google-godin.. help?![]()
![]()
En dan bedoel ik sneakers.. geen gympen..
De sneakers die het aller aller lekkerste lopen vind ik de Nike MD runner 2 seriequote:Op dinsdag 24 september 2019 12:33 schreef Barreltje het volgende:
Loon! Ik moet nieuwe sneakers hebben..
Jij schoenen-Google-godin.. help?![]()
![]()
En dan bedoel ik sneakers.. geen gympen..
waarin zin nu...quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:44 schreef sigme het volgende:
IK heb m'n lunch al op en moet nog tot 17u en ik heb eigenlijk zin in wat.
lekkerrrrrrrrrrrrrr.. eetsequote:Op dinsdag 24 september 2019 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga een broodje kabeljauwburger met rauwkost en zelfgemaakte ravigottesaus maken. Het duurt alleen nog even voor het lunchtijd is.
Waarom specifiek deze week?quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:44 schreef Kreator het volgende:
Graag gedaan,
*kruipt weer terug in de fok-is-deze-week-dood-voor-me modus.
Groetjes,
Krea.
Oeh!quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga een broodje kabeljauwburger met rauwkost en zelfgemaakte ravigottesaus maken. Het duurt alleen nog even voor het lunchtijd is.
Omdat vissen...quote:
Sneakers.. die goed lopen.. voor een beetje brede voeten..quote:Op dinsdag 24 september 2019 12:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat voor sneakers? ik ben de sneakers-koning..
Eetse, ik aan broodje met kaasquote:Op dinsdag 24 september 2019 12:57 schreef Barreltje het volgende:
Hier is het eieren met spek en padano kaas
Toch gewoon onze eigen tent gebruikt. Drie nachten waarbij kind en ik gescheiden van man sliepen, de laatste nacht waarbij man en ik samen sliepen en het slaaptentje van kind naast onze slaapcabine stond. Dat was vooral om snel in te kunnen pakken de volgende ochtend. Ik vond het niet ideaal, buiten de binnentent was het een stuk kouder en kind voelde in zijn enorm dikke slaapzak zelfs fris aan. Hij was wel vrolijk dus hij zal er weinig last van hebben gehad. Ik projecteer vaak mijn eigen koukleumerigheid op kind, maar hij lijkt veel warmbloediger te zijnquote:Op dinsdag 24 september 2019 09:48 schreef minilot het volgende:
Ik ben denk ik zo'n beetje het tegenovergestelde van spiritueel, dus ik hou me hier maar even weg ter voorkoming van tekens beetjes overgeven in mijn mond.
@:Lot_1 Welkom terug van vakantie!Lekker hè, Airbnb'tjes? Verbieden, dat kamperen!
Hadden jullie uiteindelijk nog een andere tent geregeld of toch die ene met afgescheiden slaapcompartinenten gebruikt?
Wellicht helpt het mantra dat mijn moeder vaak te berde brengt: 'slaap je niet, dan rust je toch'quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:10 schreef minilot het volgende:
Ohjaliefdagboeklijstje. Ruk geslapen (een uur of drie in totaal), ruim drie kilometer met Günther (zonder buggy) gewandeld door plaatselijke bosjes, boodschappen gedaan, me om wasgoed bekommerd, weecee beneden geschrobd en wat zomerse aankleding in de woonkamer vervangen door herfstiger zaken. Straks kijken of een middagdutje lukt. J. vanavond niet thuis wegens pubquiz met zijn kantoorteam, dus ik eet een Lidl-flammkuchen uit de vriezer met wat salade. Vanavond zodra donker een stuk dijkwandelen met het broertje van J. en aanvullend een (voor mij alcoholvrij) biertje en proberen vóór middernacht op bed te liggen.
Die ken ik ook van moeders. Maar na een slapeloze nacht denk ik dan "hoe moe zou ik zijn als ik eruit was gegaan"quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:13 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Wellicht helpt het mantra dat mijn moeder vaak te berde brengt: 'slaap je niet, dan rust je toch'
Ha, zeer herkenbaar! Deze slaapt bij vrieskou nog bij voorkeur zonder sokken bovenop het dekbed. Ik snap er helemaal niks van. Hij is vast niet van mij, toch.quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:11 schreef Lot_1 het volgende:
Ik projecteer vaak mijn eigen koukleumerigheid op kind, maar hij lijkt veel warmbloediger te zijn
Ha, nou, toch beduidend minder rust dan wanneer ik gewoon onder zeil was geweest hoor!quote:Op dinsdag 24 september 2019 13:13 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Wellicht helpt het mantra dat mijn moeder vaak te berde brengt: 'slaap je niet, dan rust je toch'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |