abonnement Unibet Coolblue
pi_189095658
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 09:09 schreef BulgaarseYoghurt het volgende:

[..]

Wow, dit zijn nog eens schandalige uitspraken :)
https://www.trouw.nl/nieu(...)n-thailand~bcbf008f/

Toen al op grootschalige basis.

Reizigers in Thailand, Kenia en Roemenië moeten verdachte situaties melden. Defence for Children hoopt zo kindermisbruik tegen te gaan met hun oproep aan toeristen.
pi_189096221
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 10:55 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

https://www.trouw.nl/nieu(...)n-thailand~bcbf008f/

Toen al op grootschalige basis.

Reizigers in Thailand, Kenia en Roemenië moeten verdachte situaties melden. Defence for Children hoopt zo kindermisbruik tegen te gaan met hun oproep aan toeristen.
:')

Je haalt een bericht uit jaren '90 erbij waarin een handvol Fransozen veroordeeld is om kindersekstoerisme in Thailand én Roemenië waarbij de verhoudingen niet eens duidelijk zijn maar je het toch grootschalig noemt terwijl er nota bene in Nederland zelf tientallen meldingen per jaar zijn van kindersekstoerisme binnen Nederland en de berichten van seksuele uitbuiting van minderjarige meisjes je om de oren vliegen?

Je weet dat er jaarlijks inmiddels ruim miljoenen blanke mannen naar Roemenië gaan om tal van uiteenlopende redenen en jij hebt daar je bedenkingen bij. Nu ik er over nadenk is dat niet zomaar schandalig maar buitengewoon schandalig. Echt, doe normaal.
Met Lactobacillus Bulgaricus
pi_189099070
Roemeense aanklager: ‘Vermoeden dat Johannes V. op meerdere plekken heeft toegeslagen’

UPDATE/VIDEO Roemenië gaat alle plekken onderzoeken waar Nederlander Johannes V. de afgelopen jaren in Roemenië is geweest om te zien of er meer slachtoffers zijn gemaakt en of hij handlangers had. Procureur-generaal Bogdan Licu heeft vanmorgen tegen Roemeense media gezegd dat het vermoeden bestaat dat hij in meerdere provincies slachtoffers heeft gemaakt. In Nederland is de politie vanochtend begonnen met een huiszoeking in V.'s woning in Beers.



De 47-jarige Johannes V. - roepnaam Joop - overleed gisteren toen hij - waarschijnlijk expres - met zijn auto een vrachtwagen knalde. Dat gebeurde in het Brabantse Escharen. Licu zei vanmorgen dat hij nog geen officiële bevestiging heeft vanuit Nederland dat het om V. gaat. Johannes V. wordt ervan verdacht in een dorp niet ver van Boekarest de 11-jarige Mihaela te hebben misbruikt en vermoord.

Ondertussen zoeken de Roemenen alle gangen na van V. in het Balkanland. Hij is volgens Licu ‘minstens vier keer’ in Roemenië geweest. ,,Maar misschien vaker.” De vrees is dat hij meer slachtoffers heeft gemaakt. Concrete aanwijzingen zijn daar nog niet voor, maar gezien V's zedenverleden en zijn regelmatige bezoeken aan Roemenië, is de vrees groot. Licu zei dat ook nadrukkelijk wordt gezocht naar mogelijke handlangers.

Armoede
Roemenië heeft vanwege de armoede een grote aantrekkingskracht op pedofielen, zegt Marcel Jeninga van de Stichting Strijd Tegen Misbruik. ,,Kinderen daar zijn makkelijk te verleiden.”
[..]

Nog steeds doodsangst
Het Roemeense dorp waar het drama afgelopen weekend gebeurde, Gura Sutii, leeft nog steeds in doodsangst. In het dorp waar vrijdag de 11-jarige Mihaela om het leven werd gebracht, mag geen kind nog alleen naar school. Dat V. (47) gisteren omkwam bij een ongeval, geloven weinig inwoners van de afgelegen plattelandsgemeenschap.

De moeder van de omgebrachte Mihaela Adrianu Fieraru wil er niets van weten. Ze denkt dat de Nederlander nog gewoon in leven is, zegt ze als ze de straat voor haar woning oversteekt. De treurende vrouw is volledig in het zwart gekleed, net als veel vrouwen in het dorp. Buurtbewoners komen naar het huis van de familie toe om bloemen te brengen, een andere traditie.
[..]

Politie observeerde Joop V. al
Volledig artikel> https://www.ad.nl/buitenl(...)oegeslagen~ae7029fa/
pi_189099312
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2019 15:25 schreef IriYe het volgende:
Roemeense aanklager: ‘Vermoeden dat Johannes V. op meerdere plekken heeft toegeslagen’

UPDATE/VIDEO Roemenië gaat alle plekken onderzoeken waar Nederlander Johannes V. de afgelopen jaren in Roemenië is geweest om te zien of er meer slachtoffers zijn gemaakt en of hij handlangers had. Procureur-generaal Bogdan Licu heeft vanmorgen tegen Roemeense media gezegd dat het vermoeden bestaat dat hij in meerdere provincies slachtoffers heeft gemaakt. In Nederland is de politie vanochtend begonnen met een huiszoeking in V.'s woning in Beers.

[ afbeelding ]

De 47-jarige Johannes V. - roepnaam Joop - overleed gisteren toen hij - waarschijnlijk expres - met zijn auto een vrachtwagen knalde. Dat gebeurde in het Brabantse Escharen. Licu zei vanmorgen dat hij nog geen officiële bevestiging heeft vanuit Nederland dat het om V. gaat. Johannes V. wordt ervan verdacht in een dorp niet ver van Boekarest de 11-jarige Mihaela te hebben misbruikt en vermoord.

Ondertussen zoeken de Roemenen alle gangen na van V. in het Balkanland. Hij is volgens Licu ‘minstens vier keer’ in Roemenië geweest. ,,Maar misschien vaker.” De vrees is dat hij meer slachtoffers heeft gemaakt. Concrete aanwijzingen zijn daar nog niet voor, maar gezien V's zedenverleden en zijn regelmatige bezoeken aan Roemenië, is de vrees groot. Licu zei dat ook nadrukkelijk wordt gezocht naar mogelijke handlangers.

Armoede
Roemenië heeft vanwege de armoede een grote aantrekkingskracht op pedofielen, zegt Marcel Jeninga van de Stichting Strijd Tegen Misbruik. ,,Kinderen daar zijn makkelijk te verleiden.”
[..]

Nog steeds doodsangst
Het Roemeense dorp waar het drama afgelopen weekend gebeurde, Gura Sutii, leeft nog steeds in doodsangst. In het dorp waar vrijdag de 11-jarige Mihaela om het leven werd gebracht, mag geen kind nog alleen naar school. Dat V. (47) gisteren omkwam bij een ongeval, geloven weinig inwoners van de afgelegen plattelandsgemeenschap.

De moeder van de omgebrachte Mihaela Adrianu Fieraru wil er niets van weten. Ze denkt dat de Nederlander nog gewoon in leven is, zegt ze als ze de straat voor haar woning oversteekt. De treurende vrouw is volledig in het zwart gekleed, net als veel vrouwen in het dorp. Buurtbewoners komen naar het huis van de familie toe om bloemen te brengen, een andere traditie.
[..]

Politie observeerde Joop V. al
Volledig artikel> https://www.ad.nl/buitenl(...)oegeslagen~ae7029fa/
Stuur die ma ff een foto van het lichaam van Joop. Of laat haar even overvliegen om het lichaam te bekijken.

Waarom geloof je zoiets niet?

Edit:
De politie observeerde hem al, misschien kunnen de beelden van de achtervolging en het instappen van Joop in de auto haar overtuigen.
pi_189099686
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 15:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Stuur die ma ff een foto van het lichaam van Joop. Of laat haar even overvliegen om het lichaam te bekijken.

Waarom geloof je zoiets niet?

Edit:
De politie observeerde hem al, misschien kunnen de beelden van de achtervolging en het instappen van Joop in de auto haar overtuigen.
Dat arme mens is natuurlijk volledig van de wereld. Het is toch ook bizar dat die smeerlap zich direct van kant maakt als ze hem in de smiezen hebben.
En aangezien deze mensen toch al als stront behandeld worden, kan ik mij haar reactie wel voorstellen. Ze zal wel denken dat men er gemakkelijk van af wil komen.
Of ze heeft niet zo'n hoge pet op van de politie in NL of Roemenie. Zoiets zal het wel zijn.
  dinsdag 24 september 2019 @ 16:05:41 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189099828
Kind net dood, dader gevlogen en dan "toevallig" in NL onder een vrachtwagen gekomen?
Niet heel vreemd dat ze dat op afstand niet gelooft.

Mensen geloven toevalligheden wel vaker niet, en helemaal niet als het met de dood van een kind te maken heeft, laat staan met de dood van hun eigen kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_189103485
Ten tijde van het ongeval hield de politie de verdachte op afstand in de gaten. Dat betrof een observatieteam, dat de verdachte onopvallend volgde. Van een achtervolging was geen sprake. Het team deed dat in afwachting van de toestemming vanuit Roemenië om de man aan te houden. Daarover was op dat moment overleg gaande tussen het OM in Nederland en de Roemeense autoriteiten. Uit onderzoek naar de aanrijding blijkt dat het observatieteam op ruime afstand van de verdachte en met een normale snelheid tussen het andere verkeer reed. Uit niets blijkt dat de bestuurder het observatieteam heeft opgemerkt,” aldus een woordvoerder.

https://www.ad.nl/buitenl(...)oegeslagen~ae7029fa/

Erg ongeloofwaardig. Dit is echt wel gewoon een klopjacht geweest.
Zelfmoord dmv vrachtwagen is nog nooit vertoont.
  dinsdag 24 september 2019 @ 19:50:02 #128
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_189103500
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 19:49 schreef Za het volgende:
Ten tijde van het ongeval hield de politie de verdachte op afstand in de gaten. Dat betrof een observatieteam, dat de verdachte onopvallend volgde. Van een achtervolging was geen sprake. Het team deed dat in afwachting van de toestemming vanuit Roemenië om de man aan te houden. Daarover was op dat moment overleg gaande tussen het OM in Nederland en de Roemeense autoriteiten. Uit onderzoek naar de aanrijding blijkt dat het observatieteam op ruime afstand van de verdachte en met een normale snelheid tussen het andere verkeer reed. Uit niets blijkt dat de bestuurder het observatieteam heeft opgemerkt,” aldus een woordvoerder.

https://www.ad.nl/buitenl(...)oegeslagen~ae7029fa/

Erg ongeloofwaardig. Dit is echt wel gewoon een klopjacht geweest.
Zelfmoord dmv vrachtwagen is nog nooit vertoont.
Volgens mij kwam er zelfs nog een voorbeeld voorbij in dit topic maar goed.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_189103531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 19:50 schreef Rabieluh het volgende:

Volgens mij kwam er zelfs nog een voorbeeld voorbij in dit topic maar goed.
OK, dan geloof ik het nog niet in dit geval.
pi_189103891
Als of een politie achtervolging een reden is om zelfmoord te plegen :')
pi_189104025
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:09 schreef Rock92 het volgende:
Als of een politie achtervolging een reden is om zelfmoord te plegen :')
Nee, maar een achtervolging kan wel leiden tot een ongeval.
pi_189104188
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:18 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, maar een achtervolging kan wel leiden tot een ongeval.

Eens, ik ken die weg erg goed, op de dijk staan geen bomen en vervolgens rij je Grave in. Het is een 80 kilometerweg met een paar flauwe bochten maar zeker rond 16:00 teveel verkeer om echt hard te rijden.

Als hij die auto nabij zijn huis gezien heeft, en vervolgens tot aan Grave in de achteruitkijkspiegel via een onlogische route...tja
pi_189104199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:09 schreef Rock92 het volgende:
Als of een politie achtervolging een reden is om zelfmoord te plegen :')
Als je bang bent voor uitlevering aan Roemenië...
pi_189104468
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:18 schreef Za het volgende:

[..]

Nee, maar een achtervolging kan wel leiden tot een ongeval.

Je neemt zelf het risico te vluchten voor de politie. Hij had zich over moeten geven aan de politie.
pi_189104624
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als je bang bent voor uitlevering aan Roemenië...
Die dwaas wist dat zijn dubbelleven zo'n beetje voorbij was en had geen trek in de gevolgen. Beetje onzinnig om te denken dat de politie hem ertoe gedreven heeft
pi_189104646
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:42 schreef Rock92 het volgende:

[..]

Je neemt zelf het risico te vluchten voor de politie. Hij had zich over moeten geven aan de politie.
Hij was helemaal niet aan het vluchten. Zo'n vrachtwagenchauffeur ziet heus wel of iemand doelbewust op hem afrijdt
pi_189104695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:42 schreef Rock92 het volgende:

[..]

Je neemt zelf het risico te vluchten voor de politie. Hij had zich over moeten geven aan de politie.
De politie had hem thuis moeten aanhouden. Niet zo stupid laten zien dat je die gast volgt (politie zegt dat ze zich niet verdacht gedroegen en afstand hielden, nou blijkbaar niet dus ), nu is ie er goed vanaf gekomen..en dat gun ik em niet. #policefail
pi_189104765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij was helemaal niet aan het vluchten. Zo'n vrachtwagenchauffeur ziet heus wel of iemand doelbewust op hem afrijdt
Nee, die kwam van de dijk af, kleine flauwe bocht.
pi_189104781
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:53 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

De politie had hem thuis moeten aanhouden. Niet zo stupid laten zien dat je die gast volgt (politie zegt dat ze zich niet verdacht gedroegen en afstand hielden, nou blijkbaar niet dus ), nu is ie er goed vanaf gekomen..en dat gun ik em niet. #policefail
Zou dat een speciaal team geweest zijn of de wijkagent? :7
pi_189104858
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij was helemaal niet aan het vluchten. Zo'n vrachtwagenchauffeur ziet heus wel of iemand doelbewust op hem afrijdt
De politie valt iig niets te verwijten vind ik.
pi_189104907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:03 schreef Rock92 het volgende:

[..]

De politie valt iig niets te verwijten vind ik.
Idd.. het is 100% zijn eigen keus. Wel zonde ergens want hij komt er te makkelijk vanaf zo.
  dinsdag 24 september 2019 @ 21:06:58 #142
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189104918
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:53 schreef mijntjexx het volgende:
nu is ie er goed vanaf gekomen..en dat gun ik em niet.
Recent in het geval Assen werd een groepje "pedokillers" nog vereerd als helden omdat die slappe rechters toch niet hard genoeg straffen. Nu is deze er zelf vantussen gegaan en is het ook niet goed :+
pi_189104966
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:06 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Recent in het geval Assen werd een groepje "pedokillers" nog vereerd als helden omdat die slappe rechters toch niet hard genoeg straffen. Nu is deze er zelf vantussen gegaan en is het ook niet goed :+
Poster zegt dat 'ie er zo te makkelijk vanaf komt.

Ergens is dat ook wel zo. Maar goed, kans op recidive is nu nul komma nul. Dat is ook wat waard.
  dinsdag 24 september 2019 @ 21:17:41 #144
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189105128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:08 schreef Halcon het volgende:
Maar goed, kans op recidive is nu nul komma nul. Dat is ook wat waard.
Daarom, in dit geval van al eerder veroordeeld is het niet echt een gemis in de maatschappij. Scheelt ook een hoop aan detentiekosten waar veel zich hier druk over kunnen maken.
pi_189105166
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:17 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Daarom, in dit geval van al eerder veroordeeld is het niet echt een gemis in de maatschappij. Scheelt ook een hoop aan detentiekosten waar veel zich hier druk over kunnen maken.
Dat ook. Politie kan de tijd nu ook in andere zaken steken, rechter ook. Geen gezeik dat 'ie niet uit wordt geleverd omdat de gevangenissen in RO geen 5 sterren hebben, etc.

Prima. Maar blijft wel dat 'ie zo makkelijk verlost is van z'n problemen.
  dinsdag 24 september 2019 @ 21:22:28 #146
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_189105204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:20 schreef Halcon het volgende:
Maar blijft wel dat 'ie zo makkelijk verlost is van z'n problemen.
Zoveel problemen heeft hij na zijn laatste TBS blijkbaar ook niet gehad. Over een jaar of 10 had hij gewoon zijn oude leventje weer op kunnen pakken, dat zit er nu ook niet meer in voor hem.
pi_189105406
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:22 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Zoveel problemen heeft hij na zijn laatste TBS blijkbaar ook niet gehad. Over een jaar of 10 had hij gewoon zijn oude leventje weer op kunnen pakken, dat zit er nu ook niet meer in voor hem.
Ik denk dat 'ie nu wel een eind klaar zou zijn. Roemeense gevangenis lijkt me ook geen heel fijn vooruitzicht. Zeker niet als iedereen weet wie je bent en wat je hebt gedaan.

Voor je eruit bent, ben je al zo ongeveer bejaard.
pi_189106602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 21:35 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie nu wel een eind klaar zou zijn. Roemeense gevangenis lijkt me ook geen heel fijn vooruitzicht. Zeker niet als iedereen weet wie je bent en wat je hebt gedaan.

Voor je eruit bent, ben je al zo ongeveer bejaard.
Denk niet dat hij dat zou overleven..
  dinsdag 24 september 2019 @ 22:35:20 #149
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_189106741
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eens, ik ken die weg erg goed, op de dijk staan geen bomen en vervolgens rij je Grave in. Het is een 80 kilometerweg met een paar flauwe bochten maar zeker rond 16:00 teveel verkeer om echt hard te rijden.

Toch neem ik altijd de A73 als het glad is, flauw bochtje dijk af, liever ander keertje O-)
pi_189106932
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:35 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Toch neem ik altijd de A73 als het glad is, flauw bochtje dijk af, liever ander keertje O-)
Ik ken er maar één die daar de dijk afgereden is...

:+
  dinsdag 24 september 2019 @ 22:44:14 #151
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_189106956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ken er maar één die daar de dijk afgereden is...

:+
En het was gisteren geeneens glad ;)
pi_189107695
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 22:44 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

En het was gisteren geeneens glad ;)
Nou zeg je wat, opmerkelijk.
  woensdag 25 september 2019 @ 02:07:32 #153
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_189108849
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:53 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

De politie had hem thuis moeten aanhouden. Niet zo stupid laten zien dat je die gast volgt (politie zegt dat ze zich niet verdacht gedroegen en afstand hielden, nou blijkbaar niet dus ), nu is ie er goed vanaf gekomen..en dat gun ik em niet. #policefail
Ik denk dat het beter is dat hij dood is, nu weet je zeker dat hij geen nieuwe slachtoffers meer maakt.
Was hij aan Roemenie overgeleverd was hij daar in detentie waarschijnlijk vermoord, maar goed, dat is niet 100% zeker. Ik vind dit een prima oplossing.
pi_189108938
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 20:58 schreef ootjekatootje het volgende:

Zou dat een speciaal team geweest zijn of de wijkagent? :7
Volgens een vrouw die haar hond uit aan het laten was, hoorde ze een harde knal en zag ze toen ze opkeek een steekvlam. De politie was meteen ter plekke wat bij haar het vermoeden doet rijzen dat er sprake was van een achtervolging. ,,Ik wilde net 112 bellen toen mij werd verteld dat dat niet hoefde omdat ze van de politie waren .” De politie ontkent ten stelligste dat er sprake was van een achtervolging.

https://www.gelderlander.(...)n-escharen~a41e3530/
pi_189108939
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2019 16:05 schreef Leandra het volgende:
Kind net dood, dader gevlogen en dan "toevallig" in NL onder een vrachtwagen gekomen?
Niet heel vreemd dat ze dat op afstand niet gelooft.

Mensen geloven toevalligheden wel vaker niet, en helemaal niet als het met de dood van een kind te maken heeft, laat staan met de dood van hun eigen kind.
Waarom zou de Nederlandse politie verklaren dat hij zichzelf te pletter heeft gereden tegen een vrachtwagen, als dat niet zo is?

Waarom zou ons politieapparaat een pedofiel de hand boven het hoofd houden?

Ik geloof wel dat die vuile tyfushond dood is, hoor.

Hij voelde zich in het nauw gedreven en een kat in het nauw, maakt rare sprongen. De lafaard heeft zichzelf om zeep geholpen, omdat hij niet 20 jaar wilde branden in een Balkan bajes.
pi_189108941
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 03:21 schreef Mariss94 het volgende:

Waarom zou de Nederlandse politie verklaren dat hij zichzelf te pletter heeft gereden tegen een vrachtwagen, als dat niet zo is?
Waarom helemaal naar Nederland reizen en dan zelfmoord plegen.

Logischer is dat hij werd opgedreven door achtervolgende politie en toen tegen een vrachtwagen knalde.
pi_189108943
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 03:24 schreef Za het volgende:

[..]

Waarom helemaal naar Nederland reizen en dan zelfmoord plegen.

Logischer is dat hij werd opgedreven door achtervolgende politie en toen tegen een vrachtwagen knalde.
Als ik zo giftig was dat ik een jong kind zou verkrachten en vermoorden, dan zou ik ook zo snel mogelijk wegwezen van het plaats delict.

Hij dacht dat hij in Nederland veilig was. Tot hij z’n naam overal zag opduiken, omdat z’n kaolo bigi ede gefilmd was.

Meneertje raakte in paniek en besloot zelfmoord te plegen.
pi_189109650
Wat is een kaolo bigi ede?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_189109689
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 03:35 schreef Mariss94 het volgende:

[..]

Als ik zo giftig was dat ik een jong kind zou verkrachten en vermoorden, dan zou ik ook zo snel mogelijk wegwezen van het plaats delict.

Hij dacht dat hij in Nederland veilig was. Tot hij z’n naam overal zag opduiken, omdat z’n kaolo bigi ede gefilmd was.

Meneertje raakte in paniek en besloot zelfmoord te plegen.
Als hij het gevoel had achtervolgt te worden door "burgers" is de kans aanwezig dat hij dacht dat het Roemenen waren.

Lijkt me logischer dat hij bang is voor een afrekening dan dat hij zo zelfmoord pleegt, met een kleine kans om te overleven.
  woensdag 25 september 2019 @ 08:38:08 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189109709
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2019 03:21 schreef Mariss94 het volgende:

[..]

Waarom zou de Nederlandse politie verklaren dat hij zichzelf te pletter heeft gereden tegen een vrachtwagen, als dat niet zo is?

Waarom zou ons politieapparaat een pedofiel de hand boven het hoofd houden?

Ik geloof wel dat die vuile tyfushond dood is, hoor.

Hij voelde zich in het nauw gedreven en een kat in het nauw, maakt rare sprongen. De lafaard heeft zichzelf om zeep geholpen, omdat hij niet 20 jaar wilde branden in een Balkan bajes.
Ik geloof dat ook wel, maar ik vind het niet vreemd dat die moeder in Roemenië dat niet gelooft.

Andersom zouden wij ook denken van "goh, dat is wel heel erg toevallig", en helemaal als er sowieso amper vertrouwen is in de politie.

Kijk alleen al hoe sommigen hier dat observatieteam niet geloven of ter discussie stellen.
Laat staan andere zaken waarbij tot in den treure gezocht moet worden naar een andere verklaring omdat ze niet willen geloven dat iemand zelfmoord gepleegd heeft of simpelweg verdwaald is in de jungle.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')