Kenmerken van een realistisch beroepquote:Op zondag 22 september 2019 23:15 schreef Ixnay het volgende:
Ik begrijp de term "realistisch beroep" niet?
In welke zin is werk op kantoor niet realistisch? Realiseer je dan niets?
Wat is een creative pronounce poser precies?quote:Op zondag 22 september 2019 23:26 schreef wawowiewa het volgende:
Ja ben van creative pronounce poser naar sushi chef gegaan
Creative pringles Ik zorg dat de normal creators de dienst uitmakenquote:Op zondag 22 september 2019 23:34 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Wat is een creative pronounce poser precies?
moet je dan zeker van zichzelf zijn?quote:Op maandag 23 september 2019 00:11 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Creative pringles Ik zorg dat de normal creators de dienst uitmaken
idd jij snap het! zeker van zichzelf!! hahahahaquote:Op maandag 23 september 2019 00:28 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
moet je dan zeker van zichzelf zijn?
gaaf,van hout?quote:Op zondag 22 september 2019 23:36 schreef Dven het volgende:
Momenteel een kantoorbaan maar wil na de winter beginnen met meubels te maken
Gaaf! Knap dat je die stap durft te zetten. Heb je daar dan al veel ervaring mee? Misschien van vroegere opleiding of hobby. Of ga je dat juist nog volgen?quote:Op zondag 22 september 2019 23:36 schreef Dven het volgende:
Momenteel een kantoorbaan maar wil na de winter beginnen met meubels te maken
Mooi voorbeeld! Kan me voorstellen dat je dan meer het gevoel hebt iets goeds voor mensen te doen.quote:Op maandag 23 september 2019 06:01 schreef Noudanzeg het volgende:
Ben jarenlang it- consultant geweest. Een paar jaar terug samen met mijn vrouw een reisorganisatie opgestart ( we begeleiden dus groepsreizen) en sinds dit jaar doen we dit beiden fulltime. De kantoorbaan kostte energie, de reizen, alhoewel veel meer uren werk, geven energie.
De basis zal altijd hout zijn jaquote:
Heb er enige ervaring mee maar had de stap niet gezet als ik het niet samen met een vriend ging opzetten. Hij heeft mijn leeftijd in jaren ervaring voor wat betreft het maken van meubelsquote:Op maandag 23 september 2019 08:15 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Gaaf! Knap dat je die stap durft te zetten. Heb je daar dan al veel ervaring mee? Misschien van vroegere opleiding of hobby. Of ga je dat juist nog volgen?
quote:Op maandag 23 september 2019 00:11 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Creative pringles Ik zorg dat de normal creators de dienst uitmaken
Het is elkaars equivalent. Bijvoorbeeld:quote:Op maandag 23 september 2019 10:53 schreef Cue_ het volgende:
Als een niet-kantoorbaan = realistisch beroep, wat is een kantoorbaan dan voor beroep?
Aah in die zin, tnxquote:Op maandag 23 september 2019 12:20 schreef Sushilover het volgende:
Het is elkaars equivalent. Bijvoorbeeld:
Marketing manager = kantoorbaan
Broodbakker = realistisch beroep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |